JA!!

1.3K 36 3
                                    

Lunas synsvinkel

"Luna, vil du gifte dig med mig?", spørger Marcus.
Jeg græder. Men det er glædestårer. Jeg nikker og smiler overdrevet. Marcus smiler, og sætter ringen på min finger. Han rejser sig, og læner sig frem og kysser mig. Alle fansene skriger. Jeg kan mærke at Marcus smiler i kysset. Jeg kan heller ikke lade vær. Han har virkelig fået mig tilbage på rette spor, efter alt det der er sket. Vi trækker os fra hinanden.
"Nu vil jeg gerne synge en sang, som min fantastiske forlovelede har lavet melodi til", siger Marcus.
Jeg kigger undrende på Marcus. Hvornår har jeg lavet en melodi? Martinus kommer med en stol, som jeg kan sidde på. Jeg sætter mig ned, og kigger forventingesfuld på Marcus. Han ser nervøs ud?
"Jeg skrev sagen, imens at du var væk. Jeg var så ked, og måtte ud med mine følelser, som så blev til denne sang", siger Marcus, imens der falder en lille tåre ned af hans kind.
Musiker begynder. Jeg kan genkende den melodi! Det var den sang jeg nynnede, da vi skulle afsted på turne. Jeg rødmer en smule. Marcus begynder at synge.

(When you're gone. Af Avril Lavigne)


I always needed time on my own
I never thought I'd
Need you there when I cry
And the days feel like years when I'm alone
And the bed where you lie
Is made up on your side

When you walk away
I count the steps that you take
Do you see how much I need you right now?

When you're gone
The pieces of my heart are missin' you
When you're gone
The face I came to know is missin', too
When you're gone
The words I need to hear
To always get me through the day
And make it okay
I miss you

I've never felt this way before
Everything that I do
Reminds me of you
And the clothes you left, they lie on the floor
And they smell just like you
I love the things that you do

When you walk away
I count the steps that you take
Do you see how much I need you right now?

When you're gone
The pieces of my heart are missin' you
When you're gone
The face I came to know is missin', too
When you're gone
The words I need to hear
To always get me through the day
And make it okay
I miss you

We were made for each other
Out here forever
I know we were
Yeah, yeah
And all I ever wanted was for you to know
Everything I do, I give my heart and soul
I can hardly breathe; I need to feel you here with me
Yeah

When you're gone
The pieces of my heart are missin' you
When you're gone
The face I came to know is missin', too
When you're gone
The words I need to hear
Will always get me through the day
And make it okay
I miss you

Okay, nu stor tuder jeg. Det samme gør Marcus. Jeg løber hen og krammer ham. Han knurre mig hårdt ind til ham.
"Jeg vil aldrig forlade dig", hvisker jeg grædende.
"Jeg vil heller ikke forlade dig. Nogensinde. Det lover jeg", græder Marcus
Jeg kysser ham. Han er virkelig det bedste der er sket for mig. Jeg trækker mig, og grå ned fra scenen. Imens jeg går, ser jeg, at fansene har tåre i øjne. Jeg komme om til Lærke der både græder og griner. Jeg løber hen, og giver hende en kæmpe krammer. En halv time efter er drengene færdig, og vi er på vej hjem til hotellet. Det var den sidste koncert på turnéen, og i morgen skal vi hjem igen. Vi har ikke været hjemme i seks måneder. Det er snart december. Jeg glæder mig. Det betyder jul og nytår. Efter nytår skal jeg foralvor spille for Storhammer. Vi kommer til hotellet. Vi skynder os op på værelset. Jeg skifter hurtig til mit nattøj.

 Jeg skifter hurtig til mit nattøj

Oops! Questa immagine non segue le nostre linee guida sui contenuti. Per continuare la pubblicazione, provare a rimuoverlo o caricare un altro.

(Lunas outfit)

Jeg lægger mig træt i sengen. Marcus kommer ud fra badeværelset. Lige da Marcus lægger sig i sengen. Nyser jeg fucking højt. Marcus kigger forskrækket på mig. jeg begynder at skrald grine. Jeg griner så meget, jeg begynder at grynte. Så begynder Marcus også at grine. Vi griner nok i 10 minutter. 
"Oh, jeg har virkelig savnet dit fantastiske grin", griner Marcus.
Jeg griner bare. Jeg læner mig hen over Marcus, og giver ham et kys. Marcus vender os rundt, så han lægger oven på mig. Vi begynder at tage tøjet af hinanden. I kan nok regne ud hvad der sker. Fantastik nat, siger jeg bare. Ahaha.


.................................................................................................................................................

Nyt kapitel. Håber I kan lide det. Jeg synes at det har varet nogle alvorlig kapitler, så vi skal tilbage til det gamle. Måske kommer det et kapitel mere.

Forsat god fredag.

H.H. Kiner

Life is a bitch 2. Ft. Marcus og MartinusDove le storie prendono vita. Scoprilo ora