Fordberedelse.

1.3K 33 6
                                    

Lunas synsvinkel

Jeg åbner med det samme mine øjne, da vækkeuret ringer. Jeg svinger mine ben ud over sengekanten. Jeg går hen til klædeskabet, og begynder at led efter noget tøj.
"Sluk for den larm, og kom her ned og putte med mig", klager Marcus.
Jeg griner rystende på hovedet, og lægger det tøj jeg har fundet, fra mig. Jeg går hen sengen, og sætter mig ved siden af Marcus. Han tager fat i mig, så jeg kommer med et lille skrig.
"Marcus, jeg er nød til at gøre mig klar", griner jeg.
"Nej, du skal blive her og putte med mig", siger han bestemt.
"Skat, jeg skal ud og se på kjoler til mig og pigerne til brylluppet", siger jeg med et lille smil.
"Fint, men du har bare og være hjemme til aftensmad", griner Marcus, og slipper mig.
Jeg griner og giver ham et kys, inden jeg rejser mig. Jeg går hen til det tøj jeg havde lagt frem og tager det på.

 Jeg går hen til det tøj jeg havde lagt frem og tager det på

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

(Lunas outfit)

Jeg krøller mit hår lidt, og lægger mit normale hverdags makeup. Marcus er faldet i søvn igen. Jeg går hen og giver ham et hurtig kys. Jeg går ned i køkkenet og tager en bolle med nutella. Sundt I know. Jeg smutter ud og børster tænder. Det dytter udenfor. Jeg spyter tandpastaen ud, og løber ud i gangen. Jeg tager mine sko, og går ud. Det er Lærke der holder der. Jeg skynder mig ind i bilen, og giver hende en krammer.
"Hey, er du klar på at finde din kjole?", spørger Lærke.
"Jep, Kassandra og Mira møder os ved butikken", smiler jeg.
Lærke nikker, og kører ud af indkørselen.

Vi kommer til butikken. Kassandra og Mira står udenfor. Jeg giver dem begge en kæmpe krammer. Vi går ind i butikken. Der kommer en dame hen til os. Hun giver os alle sammen hånden.
"Hej, og velkommen. Jeg hedder Kamille. Skal vi se på nogle kjoler jeg har fundet, der minder om de kjoler du sendte til mig", smiler Kamille.
Jeg nikker og går med Kamille ind i et prøverum. Der hænger en masse smukke kjoler.
"Lad os starte med den der", siger jeg og peger på en kropsyet kjole. Kamille nikker, og tager kjolen ned fra bøjlen. Hun hjælper mig i den. Jeg står og studer det lidt. Jeg ved ikke helt.
"Skal vi gå ud og vise dig til pigerne?",spørger Kamille.
Jeg nikker, og forhænget bliver trukket for.

Jeg nikker, og forhænget bliver trukket for

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

"Jeg ved ikke helt Luna. Der skal være lidt mere tyl, og ikke så mange blonder. Men jeg kan godt lide snittet", siger Lærke skeptisk.
"Jeg er enig", siger jeg.
"Så lidt mere tyl, ikke så mange blonder, men det samme snit", forsikre Kamille sig selv.
Jeg nikker, og går tilbage til prøverummet. Kamille viser mig en anden kjole.
"Lad os prøve den", nikker jeg.
Jeg kommer ud til til pigerne igen.


Life is a bitch 2. Ft. Marcus og MartinusOnde histórias criam vida. Descubra agora