Overraskelse

1.2K 34 2
                                    

Lunas synsvinkel

(Bør ikke læses for folk under 13)

Jeg sige farvel til Lærke, da vi ankommer til mit hus. Jeg låser døren op. Jeg stopper forbløffet i døren, der ligger rosenblade på gulvet. Jeg følger efter den lille sti af rosenblade ind i spisestuen. Jeg gisper. Der er dækket flot op, og der står en masse lækkert mad. Men jeg kan ikke se Marcus. Jeg bliver pludselig krammet bagfra. Jeg vender mig om, og se ind i et par varme brune øjne. Der tilhører min dejlige kæreste.
"Skat hvad er alt det her?", smiler jeg.
"Jeg synes at vi trængte til en hygge aften", siger Marcus.
"Du er fantastik", siger jeg.
Marcus føre mig hen til brodet. Vi sidder og spiser i stilhed, da mine mobil ringer. Jeg tager mobilen op til mit øre.
"Det er Luna"
"Hej Luna, der er Kasper. Storhammer har lige ringet Bella er blevet skadet, og er ude resten af sæsonen. Så hvis du er klar, skal du spille din debut kamp om to uger", siger Kasper.
"Jeg er så klar", svarer jeg.
"Super, første træning er i morgen kl. 11", siger Kasper.
"Okay, farvel", siger jeg, og lægger på.
"En af spillerne fra Storhammer er blevet skadet, så jeg skal spille kamp om to uger", smiler jeg.
"Tillykke skat", siger Marcus.

Vi spiser videre. Da vi er færdig, går jeg hurtig på badeværelset. Jeg gør det man skal gøre, og går igen. Marcus er hverken til at finde i stuen eller køkkenet. Jeg går op i vores soveværelse. Der er trukket for, og der er en masse stearinlys tændt. Der bliver spillet roligt musik i bagggrunden. Hvad er alt det her? Jeg mærke nogen om mine hofter. Jeg vender mig forskrækket om og skal til at slå personen. Jeg falder dog hurtig til ro, da jeg ser at det er Marcus. Han smiler et skæv smil til mig. Jeg smiler tilbage. Jeg når ikke at reager før, at Marcus har lagt sine læber mod mine. Jeg kysser hurtig med. Det udvikler sig stille til snav. Marcus vælter os blidt ned sengen. Han kysser mig ned af halsen. Jeg kan ikke holde det inde, og jeg begynder at stønne lavt. Vi begynder at tage tøjet af hinanden. Marcus kommer langsomt ind i mig. Vi begynder begge at stønne. Det var den bedste nat.

.............................................................................
Ikke særlig langt kapitel, men var lidt uinspirerede. Meg I SKAL have et kapitel. For I er bare så fanatiske. Tak for støtten angående det med at stoppe historien💙

God aften til jer alle.

H.H. Kiner

Life is a bitch 2. Ft. Marcus og MartinusDonde viven las historias. Descúbrelo ahora