Bryllup pt. 1

1.3K 33 5
                                    

Lunas synsvinkel

(5 måneder senere)

"Lærke du skal giftes", hviner jeg, og kilder Lærke.
"Kiner, jeg ved det godt. Men vil du pleaz ikke stoppe med at kilde mig?", hviner Lærke.
"Kom nu, vi skal gøre os klar. Mira og Kassandra kommer om 2 minutter", siger jeg.
Lærke skubber mig til siden, og rejser sig. Det banker på nedeunder. Jeg løber ned og åbner. Mira og Kassandra kommer ind og giver mig en krammer. Vi går op til Lærke igen. Vi finder vores kjoler frem. Lærke har fundet nogle sindsyg flotte kjoler til os.

(Brudepigernes kjoler)

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

(Brudepigernes kjoler)

Jeg sætter mit hår op i en knold. Jeg skynder mig at lægge min makeup. Da vi er færdig, hjælper vi Lærke i hendes kjole.

(Lærkes kjole)

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

(Lærkes kjole)

"Du er så flot Lærke. Du bliver den smukkeste brud nogensinde", smiler jeg.
"Ja for nu. Om 3 måneder er det slut, også er det dig der vil være den smukkest brud", siger Lærke.
"Som om, du er så meget pænere end mig Lærke", siger jeg og ruller med øjne.
"Kiner den disksution vil jeg ikke have nu", sukker Lærke.

Vi begynder alle at grine, da det banker på døren. Det er Lærkes far der er kommet.
"Hvor er du smuk skat", siger Casper (Som er Lærkes far).
Lærke nikker, og vi går ned til limousinen, der holder klar til at køre os ud skoven, hvor Lærke og Martinus skal giftes.

Vi kører i 30 minutter, inden vi kommer til ceremonien. Vi går hen mod "Indgangen". Vi stiller os alle klar. Jeg vender mig om, og kigger på Lærke. Hun er nervøs. Jeg smiler opmuntrende til hende. Så starter musikken. Vi begynder at gå ind. Jeg går førets. Jeg kigger op på Marcus. Han ser mega lækker ud. Han har smoking på, og håret sat tilbage. Han står ved siden af Martinus, fordi at han selvfølgelig er Best man. Da alle brudepigerne har stillet os på vores pladser, kommer Lærke gående sammen med hendes far. Lærkes lille kusine holder hendes slæb. Jeg kan mærke, at jeg får fugtige øjne. Jeg kigger hen på Martinus. Han har også tåre i øjne. Lærke kommer op til Martinus, og vielsen begynder.
"Og nu må du kysse bruden", siger præsten.
Martinus kysser Lærke blidt. Efter vielsen kører vi mod lokalerne. Lærke har virkelig fået dekoreret det, som hun vil have det.

(Lokalet)Vi bliver næsten med det samme bedt om at sætte os til bords

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

(Lokalet)
Vi bliver næsten med det samme bedt om at sætte os til bords. Jeg banker på glasset, for få folks opmærksomhed.
"Hej alle sammen. Jeg hedder Luna, og jeg vil være jeres tohastmaster. Så hvis I vil holde en tale for det fanatiske så kom her hen, så vil Mira skrive jer op. Jeg ved godt at I er sultende, men jeg vil gerne sige et par ord til Lærke og Martinus.
Martinus du er min bedste ven, og jeg ved at jeg altid kan komme til dig, hvis det er noget jeg ikke kan sige til Marcus. Du støtter mig. Du har den samme humor som mig, og vi kan altid grine sammen. Jeg er glad for at Lærke fandt dig. For jeg ved at du vil passe på hende, og det har du bare, for ellers kommer jeg efter dig.
Lærke. Smukke, søde, sjove, kloge Lærke. Hvor skal jeg begynde? Du er min bedste veninde. Vi kan lave alt sammen. Vi griner og græder sammen. Vi er så ens, men alligevel så forskellige. Du er den søde og kloge, imens jeg er den dumme og skøre. Men selv om at vi ikke altid er enige om tingene, komplimenter vi hinanden så godt. Jeg elsker dig så højt, og du vil altid have min ryg. Jeg glæder mig til fremtiden, og til at vores børen bliver bedste venner", griner jeg samtidig med, at jeg græder smule.
Jeg sætter mig ned igen. Jeg smiler til Lærke, der også græder en smule. Maden bliver serveret, og der bliver snakket og grinet.

Efter maden står jeg og snakker med Lærke og hendes søstre. Der er en der prikker mig på skulderen. Jeg vender mig om og ser Kassandra sammen med en dreng. Jeg kigger lidt på ham. Jeg synes jeg har set ham før.
"Piger det her er Emil. Han studere krop og sundhed på Københavns universitet", præsenter Kassandra Emil.
"Hej jeg hedder Emil Kjærgaard", siger Emil.
"Hej Emil. Længe siden", smiler jeg lidt stift.
Jeg kender Emil fra, da jeg spillede håndbold i Danmark.
"Kender I to hinanden?", spørger Kassandra forvirret.
"Vi spillede i samme klub, inden Luna flyttede", siger Emil lidt ligeglad til Kassandra. Han kigger kun på mig.

Det her blivet en uforglemmelig aften.

.............................................................................
Nyt kapitel. Yes❤! Håber I kunne lide det.
Der kommer ikke et kapitel i morgen, da jeg skal til Marcus og Martinus koncerten i København. Jeg skal tidlig afsted, da jeg bor pænt langt væk der fra.
Skal nogen af jer til koncerten?❤

Dette kapitel går ud til min bedste veninde. Hun skal forstille at være Luna bedste veninde i historien. Og den skal lidt fortælle hvor meget jeg elsker hende, for det er jeg ikke så godt til. Så Nu siger jeg det lige.
Lærke jeg elsker dig💗💗

I må have en fantastisk weekend.

H.H. Kiner

Life is a bitch 2. Ft. Marcus og MartinusDonde viven las historias. Descúbrelo ahora