2017. 01. 02.

205 37 11
                                    

Lö szociális ismeret óra, ahol egy pszichológus csajszi szokott velünk beszélgetni. Már amikor nem művtöri van helyette. Tegnap egy nagy körbe kellett ülni és valaki leült, kihívott valakit és valami pozitívat kellett mondania.
Történet a következő: van egy saját bejáratú "notice me senpai!" stalkerünk az osztályban és ez a csaj szegény haveromat nézte ki magának, akit most csak hívjunk Dzsízösznek. Igen, úgy, ahogy fonetikusan le van írva. Dzsìzösz. (Néha nekem is ez a reakcióm a srácra...)
Sorra kerül a stalker csaj, én odahajolok a mellettem ülő Lizzyhez és mondom neki, hogy biztos Dzsízöszt (pfffff....... *visszafogja a röhögést, mert nem ő választotta a nevet*) fogja választani. Csajszi körbenéz az osztályban, mintha nagyon gondolkodna, majd szinte felvillanó szemekkel Dzsízöszre néz (eskü más nevet választok neki...).
KI SE MONDTA A NEVÉT, Lizzyvel elkezdtünk elfojtottan röhögni, mert tudtuk, hogy őt választja.

A csajjal kapcsolatban: Alapjáraton nem lenne baj a csajjal, akárhogy is néz ki, mert tényleg... öhm... hogy fogalmazzak, hogy ne sértődjön meg senki...? Szóval alapjárat nem egy topmodell alkat, semmi baj, mindenkit el kell fogadni, akárhogy is néz ki, én se vagyok egy adonisz. Igen ám, csak hogy a személyisége rosszabb, mint egy elkényeztetett kis ribizlibogyónak, akinek a fenekén még ott a tojáshéj, de már volt 8 pasija.
És most nem csak az arroganciára utalok, hanem arra, hogy egyszerűen nem lehet kompromisszumot kötni vele, akárhogy is próbálkozol. Önfejű, makacs és magának akarja drága "senpai-t", aki amúgy a mi baráti társaságunkhoz tartozik. By the way, nem szoktam lányokat ütni, sőt, jó kisfiú módjára verekedni se szoktam, de ennek a csajnak akárhányszor hallom a haverom nevét kiejteni a száján, annyiszor is verném bele a falba a fejét. Már elnézést, de tényleg, de ennél idegesìtőbb emberrel maximum 3-szor találkoztam az életem során.

Még egy kis utószó: Az volt a creepy és onnan a stalker elnevezés, hogy művtöri lett volna a következő óra egy másik teremben, én felmentem drága Dzsìzösz barátunkért, elmentem a csaj mellett, aki ott állt az ajtóban meredten bámulva a lépcsőt. Éreztem azt "a szememmel átlyukasztom a hátad, te buzi" érzést és a hideg kirázott. Aztán amikor leráncigáltam haverom, még akkor is ott állt. Dzsízösz jobbra el a titkárságra elintézni valamit, és A CSAJ UTÁNA MENT! Ha ez nem creepy, akkor nem tudom mi az. Beleillene egy horror filmbe vagy animébe.

Story time end.

Damien MomentsWhere stories live. Discover now