Leszögezném, hogy igen, nekem is van skype-om, csak ritkán használom. Egyszer nézek fel és bejelöl valami csaj. Egyből levágtam, hogy nekem pofáznom kell a csöppnyi angoltudásommal, de nem baj, a tanultak alapján (és a Google Translate segítségével) én mindent megoldottam. Már az kicsit szembetűnő volt, hogy a profilképének egy kerekded popsit rakott ki a hölgy, amivel nem is volt bajom, de... És itt jön az a kurva nagy DE, amit sajnos a wattpados szövegszerkesztőben nem lehet még nagyobbá varázsolni.
De visszajelöltem, hogy legalább megkérdezzem, hogy ki a franc ő és mit akar tőlem, viszont azt már előre leszűrtem, hogy a hölgy tuti Faszdetektoros, ahogy én fogalmaznék.
Szóval rákérdeztem, hogy ki ő, honnan tud rólam és mégis mi a jó édes anyám nem létező szervéért jelölt be?
A Faszteketoros "hölgy" válaszra méltatott engem: Lets get together tonight...?Azaz magyarra fordítva kissé nyersen: Csá, nem dugunk ma?
Őszintén szólva a válaszán meg SE lepődtem, de legalább jót röhögtem Ayameval, aki mellettem nézte, hogy ki a fene ez. Két szót mondtam, azóta nem válaszolt: Hell no.Nem is értem miért...
Hogy hogyan találnak be az ilyen emberek? Ne is kérdezzétek, de egy évben vagy négy ilyen bejelölést kapok külföldi emberektől és már bökte az oldalam, hogy hogy találnak be, miért jelölnek be, amikor én idegen embereket nem jelölök vissza. Max. bejelölök közös egyeztetés alapján.
Ennyit is a skype-os randikról, a kövi részben már az erdélyi ittlétemről lesz szó, ahova amúgy minden egyes évben kijárunk, de egyszer az életben két hetet voltam kint. Hogy kivel/kinél, azt majd megtudjátok, csak please... please, ne értsétek félre, azzal a személlyel nem "olyan" kapcsolatban vagyok. És a legtöbben remélem ismeritek őt.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Damien Moments
Não FicçãoŐszintén megmondom, csak így poénból kezdtem bele ebbe. Van néhány beszólásom, amitől mások síró nevetésben törnek ki, gondoltam a wattpados követőimmel is megosztok egy-két eseményt, hátha értik a viccet. Vagy esetleg röhögnek egyet a balfaszkodása...