Testvérek mellett minek neked ellenség?

147 30 4
                                    

A cím máris értelmet nyer. Először is, akinek van testvére, azt szarrá szívatja, ahogy csak tudja, vagy éppen fordítva. A testvér áll bosszút születésünkért, legyünk az idősebb vagy a fiatalabb testvér a családban.
Én személy szerint a legfiatalabb vagyok és van egy nővérem. Nem ütök lányokat, de amíg anyám ki nem jelentette, hogy "ha még egyszer bántó szándékkal nyúlunk a másikhoz, eltöri a kezünket". Én kicsiként komolyan is vettem, azóta nem bunyóztunk egymással, de előtte minden napos volt egy kis szívatással vegyítve, hogy édesebb legyen az egymás ellen kitervelt bosszúnk.
Na, a nővérem hazajött Pestről a kutyája miatt. Nem tudom mitől, de izomláza volt, és hajolni is alig tudott, járni még annyira se (nem, nem kell rosszra gondolni... Nem "az" miatt...). A lényeg, hogy a szobájából ordítozta a nevem, de mint aki meg se hallotta. Utána felhívott... "Really nigga?" fejjel néztem a telefont és csak azért is felvettem. Kihívott az előszobába és azt láttam, ahogy nővérem előre van hajolva és nem éri el a kutya vizes tálját, miközben kínjában nevetett. Leszartam, hogy a szüleim már alszanak, olyan röhögésbe kezdtem, hogy a földön fetrengve kötöttem ki a padlószőnyeget csapkodva. Nővérem szidott mindennek, miközben ő is nevetett, például "te kis geci" és ehhez hasonlók. Oké, vizet kért. Pont mellettem az asztalon volt egy üveg víz, a visítozás közepette odavittem neki, de aztán valami felvillant az agyamban, hadd szúrjunk ki vele, ha már 18 éven keresztül basztatott. Csak egy nagyon kicsit szúrjunk ki vele. Akkor trollkodjunk kicsit. Letettem az üveget a földre. De elfektetve, majd otthagytam nővéremet és bementem a szobámba egy "Köszönöm a vidám estét!" elköszönéssel. Visszaköszönésül egy "Baszódj meg!" mondatot kaptam a zárt ajtók mögül, miközben még mindig röhögtem valószínűleg megzavarva anyámék nyugalmát.

Damien MomentsOù les histoires vivent. Découvrez maintenant