Hello guys!
Lementek az érettségi kb....... Franc tudja mikor, én nem akarok visszaemlékezni. Őszintén szólva... kurvára nem tanultam se az írásbelire, se a szóbelire (jól csináltam 👌🏻 De ti ne csináljátok utánam...). A szóbeli hete gyönyörű volt, hétfőn a nyitó ára közelebb kellett menni. Drága egyik osztálytársam, akinek a magasság fordítottan arányos az IQ-jával (a gyerek majdnem 2 méter magas), vasárnap este bebaszott, úgyhogy ő nem jött be a megnyitóra. Good job, son 👌🏻👏🏻👏🏻👏🏻 Give this kid a medal!Én, Damien csak szerdán kerültem sorra, úgyhogy addig át KELLETT volna nézni a tételeket kicsit, amik amúgy meg se lettek írva. Csak mondom. Se gépen. Se papíron. Semmilyen formátumban.
Akkor Damien becsapódott a kis Hortobágyi Paraszt laptopja elé, amin végre elfutnak nagyobb játékok is......... És Nessajtól végignézte a Detroit: Become Human gameplayt. 14 óra tömény érzelem, Connor, Kara és Markus fanolás ezerrel, shipek megtalálása (Connor és Hank apa-fia, leszarom ki mit mond), békés demonstráció, a végén elsírni magát. Férfi létére. Így ment hétfő délután és kedden este 10-ig.
Utána elkezdtem a tételeket megírni, de odáig jutottam, hogy kiültem a kb. fél méter széles konyhába, lábaim a falnak támasztva, mellettem laptop, füles bedugva, depis nótákat hallgatva, mellettem egy egész üveg Erdélyből hozott szörppel ízesített házi pálinka, abból kortyolgattam, hogy az az éles gyomorideg elmúljon. Egész éjjel nem aludtam semmit és szerda reggel úgy mentem be a kis táskámmal, amiben volt kaja és inni való, mint Tony Stark egy ünnepségre, csak én nem azt mondtam, hogy "I am Iron Man", hanem azt, hogy "Ná, tázsvíreim, ákkó' bukjunk mög!"
Damien reggel 8-kor elsők között megy be... Lecsapja a tollát és az iratait az asztalra........ Majd hátradől e várja a lefejezését és a pénteki napot, hogy mi sül ki ebből.
Halljátok basszus... Én pénteken csak néztem a gyönyörű jegyeket. És még aznap Meg ünnepelte haverokkal. Majd jövőhéten nővéremékkel, de akkor duplán ünnepeltük, mert teljes mértékben felvettek a(z) nemmondonmegmianevevagymegkerestek suliba 😂😂
Így legyen ötösöm a lottón.
De most vissza a jelenbe... Jelenleg még a kis falucskám melletti másik faluban dolgozom a szokásos helyemen, a letargia tavaly óta megvan bizonyos okok miatt (Khm... Khm... Gyűlölöm az érzelmeket...), úgyhogy a könyveim majd valamikor folytatom.
Damien voltam, egyelőre még élek, ha lesz ihletem írok, sziasztok és továbbra is kellemes nyarat mindenkinek!
U.i.: Aki ugyanúgy szop a munka helyén, mint én, annak kitartást és küldöm a megmaradt energiám nekik.
Akiket meg felvettek munkahelyre/egyetemre/másik suliba/középiskolába (mert tudom, hogy van ilyen olvasóm is), azoknak gratulálok! Biztos megdolgoztak érte 😉
VOUS LISEZ
Damien Moments
Non-FictionŐszintén megmondom, csak így poénból kezdtem bele ebbe. Van néhány beszólásom, amitől mások síró nevetésben törnek ki, gondoltam a wattpados követőimmel is megosztok egy-két eseményt, hátha értik a viccet. Vagy esetleg röhögnek egyet a balfaszkodása...