Pierwszy pocałunek

113 8 0
                                    

Pamiętam dzień, w którym po raz pierwszy się pocałowaliśmy. Był tydzień przed świętami, ja, Nash i Shawn mieliśmy iść na lodowisko, ale niestety Nash się rozchorował. Shawn jednak nic sobie z tego nie robił i zabrał mnie samą tam samą. Miał to być przyjacielski wypad, bo od naszego pierwszego spotkania bardzo się zaprzyjaźniliśmy. Na miejscu zapłaciliśmy za wstęp i pożyczyliśmy łyżwy. Usiedliśmy na ławce i zaczeliśmy je sznurować, próbowałam pare razy jednak nie dawałam rady mocno zacisnąć sznurówek i zaraz się rozplątywały. Lekko czerwona z zażenowania spytałam Shawna:

- Shawn... Mógłbyś mi pomóc zasznurować łyżwy?

Chłopak, który siedział obok mnie, spojrzał na mnie zdziwniony, jednak po chwili uśmiechnął się i przytaknął. Zaraz się z tym uporał i po chwili znaleźliśmy sie na lodzie. Ja jeździłam przy bandzie, ponieważ nie jeździłam tak dobrze i cały czas się chwiałam. Chłopak jeżdził za to bardzo dobrze, ani razu się nie zachwiał. Spojrzał nagle w moją stronę i podjechał do mnie.

- Co się dzieje Ellie? - spojrzał na mnie ze zmartwioną miną.

- Ja poprostu nie jeżdże tak dobrze jak ty. - odparłam i spóściłam głowę zarumieniona.

- To będę cie trzymał za rękę. - powiedział brunet i momentalnie złapał mnie za rękę.

Powoli zaczeliśmy jeździć, nie zwróciłam uwagi kiedy nagle znaleźliśmy się na środku lowodiska i chłopak puścił moją rękę.

- No Ellie, spróbuj sama do mnie podjechać. - usłyszałam po chwili.

Odwróciłam się za siebie i zobaczyłam jak Shawn stoi i czeka jak do niego przyjade. Powoli zaczęłam jechać, ale lekko się chwiałam. Zbliżałam się do bruneta i kiedy byłam już bardzo blisko niego potknęłam się i przewróciłam się na niego, co spowodowało, że on leżał na lodzie, a ja na nim. Patrzyliśmy sobie w oczy, kiedy nagle usta chłopaka znalazły się na moich i zaczeliśmy się całować. Przerażona jednak myślą co robie oderwałam się od niego. Podniosłam się i w miarę moich możliwości podjechałam do wyjścia. Szybko oddałam łyżwy i wybiegłam. Nie myślałam, że kiedyś nastanie taki dzień w którym Shawn Mendes mnie pocałuje. 

10 days // Shawn MendesOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz