Wyznanie miłości

85 9 0
                                    

Pamiętam dzień, w którym Shawn wyznał mi co do mnie czuje. Po mojej rozmowie z bratem widziałam, że zakochałam się w tym cudownym brunecie z czekoladowymi oczami. Teraz bałam się jedynie z nim porozmawiać. Bałam się, że on mnie wyśmieje. Dla oderwania się od tych myśli postanowiłam wieczorem oglądnąć film. Zrobiłam popcorn i włączyłam komputer. Siedząc u siebie w łóżku, przykryta cała kołdrą trzymając w ręce miskę z popcornem oglądałam drugą część Pitch Perfect kiedy nagle usłyszałam dźwięk jakby coś stuknęło w moją szybę. Wystraszyłam się, ale postanowiłam zobaczyć co się dzieje. Wyszłam na balkon kiedy to nagle ktoś złapał mnie od tyłu. Próbowałam krzyczeć, ale ktoś mi zasłonił usta.

- Spokojnie Ellie. To ja. Shawn. - usłyszałam cichy szept chłopaka i momentalnie się uspokoiłam.

Chłopak odsłonił mi usta i odszedł kawałek ode mnie.

- Co ty robisz o 22.30 u mnie!? - prawie krzyknęłam.

- Ellie, muszę Ci coś powiedzieć. Od naszego pocałunku na lodowisku minęło dobre 2 tygodnie. Nawet nie wiesz jak długo czekałem na ten pocałunek. Cały czas o tym myślałem. Myślałem o tobie. O nas. Zakochałem się w tobie bez pamięci. Jesteś jedyną dziewczyną, na której mi tak bardzo zależy. Bałem się. Bałem się że tym wyznaniem zniszcze naszą przyjaźń, ale dłużej już nie mogłem. Ellie. Naprawdę cie kocham. Chciałbym żebyś została moją dziewczyną, chciałbym widzieć, że też nie jestem tobie obojętny. Dlatego Ellie Grier czy chciałabyś zostać moją dziewczyną?

Płakałam. W tym momencie nie mogłam przestać płakać. To stało się naprawdę. To na co czekałam. Shawn powodział, że mnie kocha. Szybko przetarłam łzy.

- Też cię kocham Shawn! Będę twoją dziewczyną! - krzyknęłam.

Chłopak momentalnie się poderwał i mnie pocałował. Nagle mnie podniósł a ja pisnęłam z przerażenia, ale po chwilę zaczęłam się śmiać a Shawn ze mną.

10 days // Shawn MendesOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz