Pamiętam dzień, w którym wybraliśmy się na pierwszą randkę. Była wiosna, ciepło na polu, ja jednak musiałam siedzieć w szkole. Popołudniu Shawn czekał na mnie pod budynkiem. Podeszłam do niego, ponieważ mieliśmy dzisiaj jechać razem na obiad. Gdy byłam już wystarczająco blisko przytuliłam się do chłopaka i pocałowałam go w usta. Po chwili siedliśmy do auta i ruszyliśmy w drogę. Zdziwiłam się kiedy zobaczyłam, że jesteśmy pod moim domem. Spojrzałam na mojego chłopaka, który uśmiechnął się, sięgnął na tylnie siedzenie i podał mi bukiet czerwonych róż.
- Nasze plany się zmieniły skarbie. Ubierz się elegancko i bądź gotowa na 18.00, ponieważ zabieram cię na randkę.
Pocałowałam go na pożegnanie, otworzyłam drzwi i ruszyłam do domu z uśmiechem na twarzy. W środku zrobiłam sobie dwie kanapki, któru szybko zjadłam i zaczęłam się przygotowywać ponieważ miałam 2 godziny. Wykąpałam się, umyłam, wysuszyłam oraz zakręciłam moje włosy, umalowałam się i przebrałam. Na mój makijaż składały się: kreski, cień do powiek, tusz do rzęs i lekko różowa szminka. Sukienka była koloru bordowego, a szpilki czarne. Nim się spostrzegłam, a dochodziła godzina 18.00. Zeszłam a dół i czekałam na Shawna, który zaraz miał być. Po paru minutach usłyszałam dzwonek do drzwi i poszłam je otworzyć. Przed sobą zobaczyłam najprzystojniejszego chłopaka, który był ubrany w garnitur.
- Wyglądasz cudownie kochanie. - skomplementował mnie.
- Dziękuje, ty różnież. - Powiedziałam.
Pocałowałam go na przywitanie i wsiedliśmy do auta, żeby pojechać do restauracji. Na miejscu udaliśmy się do stolika i usiedliśmy na naszych miejscach. Kelner podał nam karty dań po czym nalał nam szampana do kieliszków. Zamówiliśmy specjał szefa i czekaliśmy, żeby zobaczyć co to dokładnie jest. W między czasie dużo rozmawialiśmy m.in. o planach na przyszłość, tematów nam nie brakowało. Spędziliśmy razem cudowny wieczór i mogę powiedzieć, że randka była udana.
CZYTASZ
10 days // Shawn Mendes
أدب الهواةDzień, w którym poznała Shawna Mendesa. Dzień, w którym po raz pierwszy się pocałowali. Dzień, w którym upewniła się, że go kocha. Dzień, w którym się dowiedziała, że on umiera. Dzień, w którym widziała go po raz ostatni. "PRZYPOMNIJ SOBIE 10 NAJ...