2.

3.5K 305 44
                                    


Hovor jsem okamžitě přijmul, zapnul ho na reproduktor a opatrně jsem mobil položil na stůl. Víc jsem si rukou zajel pod kalhoty a pak si ho začal pomalu honit.

„Ehm, co mám dělat? Sex po telefonu jsem nikdy neměl." Řekl nevinný hlas. Jeho hlas mě málem dohnal k šílenství.

„Jak se jmenuješ?" V klidu jsem se ho zeptal. „Seokjin."

„Takže Jine, svlékni se." Jin po chvíli jen souhlasně zabručel. „No, teď si nasliň jeden prst a strč si ho do své dírky. Přitom si představuj, že to jsem já, kdo ti tam strká prst. Přitom tě vášnivě líbám." Jin už teď jen hlasitě vzdychal. Dohánělo mě to k šílenství, ale musel jsem se o něho postarat. „Přidej druhý prst. Druhou rukou si hlaď svůj penis. Představ si, že je to moje ruka. Můj jazyk ti krouží po krku a vytváří vlhké cestičky. Rukou hýbáš v rytmu přírazů."

Můj poslední příkaz co jsem řekl. Jin vůbec neměl potřebu skrývat svoje potěšení a já se mohl plně věnovat sám sobě. Rychle jsem rukou pohyboval a oba jsme nahlas vzdychali.

„Och, daddy." Řekl a já věděl, že se udělal. Kvůli tomu jsem se udělal i já.

Chvíli jsem to rozdýchával. Toto bylo něco naprosto neuvěřitelného. „J-jak se vlastně jmenuješ ty? T-tvůj h-hlas mi je p-povědomí." Na to se měl zeptat na začátku, ale chápu ho. „Kim Namjoon." Chvílí se nic neozývalo a já už chtěl vypnout hovor. „Počkej, chodíš na Miat A Caa School?" Že by mě ta osoba opravdu znala? „Jo. Chodím."

„Ou." Řek a s tímhle típnul náš hovor.

Ou? Řekne jenom Ou? Si dělá srandu. Seokjin, Seokjin. Proč mě jeho jména nic neříká. Ani jeho hlas mi nic neříká.

Ale kurva, tohle bylo snad nejlepší v mým životě. Tak příjemný hlas. A to, jak mě na konci oslovil daddy. Znovu jsem ztvrdnul a musel jsem si dát ještě jedno kolečko. Tentokrát sám se sebou.

**

Po dokončení mé činnosti jsem vzal mobil a zavolal Hoseokvi

„Ahoj. Víš kdo je Seokjin?" Zeptal jsem se ho. „A-ah? N-namjoo? Co?" Jeho hlas se strašně třásl. „Proboha co tam děláš?"

Uslyšel jsem pár tlumených stenů. „Co? To hele...Já už Bu-" Uslyšel jsem hlasitý sten a mobil ohluchnul. Můj bože, to si někdo dělá srandu? Rozhodl jsem se, že bude lepší, když mu napíšu zprávu s tím kdo je ten Seokjin. Až za pár hodin jsem dostal odpověď.

Hoseok:

Namjoon: Tohle mi nepomůže brácho

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Namjoon: Tohle mi nepomůže brácho. Když mu už chceš poslat fotku, tak lepší.

Hoseok: Smolík no.

Na tohle jsem zahodil mobil někam do pryč. Seokjine, budu tě muset najít sám.





Vážně. Co, já to píšu za věci. Proč ByulGi? Prooooooč? 

Btw. Jestli někdo čte Haruman, tak se omlouvám, ale další díl vyjde zítra nebo až v neděli :(




Wrong Message | NamjinKde žijí příběhy. Začni objevovat