4.

2.9K 290 27
                                    


-Seokjin volá-


„Dneska se mi ukážeš." Zlověstně jsem pravil a moc se těšil na to, co má teď přijít. „Zapni si kameru a natoč jí tak, abych viděl tvoje tvrdé péro."

To přesně Jin udělal. Jeho ůd byl neuvěřitelně tvrdý a velký. Trochu se nazvdeld a stejně tak jako včera, si do své prdelky strčil prsty, který si předtím naslinil. „Och, Jiné, jsi tak úzký. Zrychli prosím." Sám jsem si dal obě ruce na svoje péro a pohyboval jsem s ním stejně rychle jako Seokjin. Sledovat jak to dělá. Jak jednou rukou honí a druhou obstarává svůj zadeček, bylo něco dokonalého. „Daddy, ach bože." Dál zrychloval, až se nakonec udělal. Hned na to jsem se udělal i já.

„Když je sex po telefonu takový, jaký bude asi naživo Seokjinu?" Dráždivě jsem se ho zeptal a kapesníčkem vše setřel.

„Sex se mnou je luxusní. Když budeš hodný, možná zítra to zkusíme." Řekl a vstal. I s mobilem někam šel a já měl pohled na jeho péro při chůzi. Chvilku se hrabal v nějaké skříní až vytáhl něco růžového. „Ale tímhle jsme neskončili Joonie." Řekl svůdně a vrátil se na svoje místo. Mobil položil na stůl a tentokrát ho nastavil tak, že šla vidět celá jeho zem. Růžovou věc položil na zem a pak na ní sednul. Věc si pořádně zarazil do zadečku a vyšpulil se na mě. Začal věci pohybovat. Odhaloval celou svojí prdelku, a jak si tam strká tu růžovou věc. Pořád udělaný tak, abych mu neviděl to obličeje. „Kim Namjoone. Představ si, že tohle bude zítra tvoje péro.

„Seokjine. Chceš, abych se podruhé udělal? Kde bydlíš? Chci tě okamžitě znásilnit!"

Seokjin se jen usmál a dál pokračoval ve své činnosti. Znovu jsem vzal svého kamaráda do ruky a začal ho zpracovávat.

Tentokrát jsem se udělal dřív jak on. Ale stačilo pár sekund a i já viděl tu bílou tekutinu. Jin to těžce rozdýchával. Zvednul se a šel k mobilu, kde vypnul kameru.

„Hele, já se díval." Nesouhlasně jsem zavrčel. „Když se takhle budeš pořád dívat, vypadnou ti oči." Zasmál se Jin.

„A kvůli tobě budu mít vysoký účet za mobil zlato." Snažil se znít naštvaně, ale jeho hlas byl tak strašně rozkošný. „Chci tě vidět. Prosím. Co když jsi nějaká zrůda a proto mi nechceš ukázat svojí tvář?

Jin se rozkošně zahihňal. „Tak jak víš, spal jsem s Hoseokem, ten by se žádnou zrůdou nespal." Má pravdu...Hoseok si dává záležet, s jakou osobou spí. A když není pěkná, tak s ní prostě nespí.

„A můžu se tě na něco zeptat? Setkali jsme se mi někdy samy osobně? Nebo vždy jen na mě koukáš a vlhneš?"

„Setkali jsme se. Pomohl jsi mi, ale pochybuji, že víš a koho jde. Ale po většinu času na tebe jenom koukám a tvrdnu."

Chvíli jsme si ještě povídali. Jeho medoví hlas mě uspal a já měl tu nejlepší noc v životě.





Psát sex po telefonu, je opravdu těžké. Zvlášť, jestli neumíte napsat ani normální sex :( Ale to je jedno xDD

Wrong Message | NamjinKde žijí příběhy. Začni objevovat