--Seokjin volá—
Jin mi zavolal a já to vzal. „Tak, můžeš povídat zlato." Řekl jsem mu. Jin se zhluboka nadechl a začal mluvit.
Jinův pohled – párty
Otevřel jsem dveře a vstoupil do místnosti. Hned se ozvala hlasitá hudba a já věděl, že jsem na správném místě. Hned jsem šel k baru, kde jsem si koupil něco k pití.
„Proooooooooooč?" Otočil jsem se za hlasem. Vedle mě seděl kluk, který měl hlavu položenou na baru a vedle sebe měl několik panáků alkoholu. Najednou osoba zvedla hlavu a podívala se na barmana. „Slyšíš mě? Proooč?" osoba znovu promluvila, ale barman jí nevěnoval ani trochu pozornosti. Když si uvědomil, že ho barman ignoruje, podíval se na mě. „Proč?" Znovu ze sebe vypustil. Kluku, ty máš dost, měl bys jít domů a jít spát. Kluk jen něco zamumlal a znovu se lehl na bar.
„Yoongi, kde jsi sakra byl?" Zeptal se Namjoon a do toho kluka šťouchl. Och, Joonie je tu. Ahoj Joonie, já jsem Jinnie. Teď se na tebe můžu koukat a ty stále nebudeš vědět, kdo jsem. Není to celkem vtipné?
„Joonieoeoeoe!" Hlasitě vykřikl a natáhl k němu ruce. „Asi budu blinkat" Rychle se kluk postavil a někam utíkal. Joonie si hlasitě povzdechl a sedl se místo něho.
„Doufám, že tě nějako moc neotravoval." Řekl mi Joon a usmál se na mě. Ani moc ne. Ale teď můžeš otravovat ty mě Joonie. Otravování od tebe si nechám líbit.
„Asi jsem to trochu přehnal. Neměl jsem to do něho tolik lít." Zamumlal si Joon pro sebe a vypil panáky, který leželi před ním na stole. Pak se na mě naposledy podíval, usmál se a odešel.
**
Uběhlo pár hodin a já stále seděl před barem a občas něco vypil. Snažil jsem se trochu krotit, abych toho nevypil hodně a nebyl mimo. Ale alkohol se mnou dělá divné věci a já jsme pak extrémně nadržený. I teď mám chuť najít Joona a ojet ho, nebo se spíš nechat od něho ojet... to už je jedno.
V kapse mi zavibroval mobil a já jsem ho hned vytáhl a odemkl ho. Napsal mi Joon, proto jsem se zvedl a snažil se ho najít. Hned se mi to podařilo. Seděl na pohovce. Vedle něho seděl Yoongi a hlavu měl položenou o Joonovo rameno.
Když jsem napsal Joonovi, že stojím hned za ním, rychle se postavil a běžel ke mně. Yoongi spadl a díky tomu se probudil. Něco zašeptal Joonovi do ucha a pak odešel.
„Ty jsi Jin že? Jsi opravdu krásný." Řekl mi Joon a já se mírně začervenal. Krásný, to bych opravdu neřekl, ale díky že si to myslíš.„Jsem." Usmál jsem se a Joon mě obejmul. Vzal mě za ruku a dotáhl mě do nějaké místnosti. Hned mě přirazil na zeď a začal mě líbat. Polibky jsem mu hned oplácel.
**
Leželi jsme oba nazí na posteli. Hladil jsem ho po zádech a on mě líbal. „Jine, chci to." Řekl a zkousl mi ret.
„Joone, stejně si z toho budeš prd pamatovat. Už teď jsme toho udělali celkem dost."
„To není pravda. Budu si to pamatovat. Jasně že ... budu..." Řekl Joon a začal mi tam pomalu usínat. „Joonie, odvedu tě dobu jo?" Joonie jen mírně pohnul hlavou a zachumlal se do mého obětí. Chvilku jsem ho tak nechal, ale potom jsem ho vzbudil, oblíkl jsem jeho i sebe a dovedl ho domů.
--------------------------------------------------------------------------------------------------
Monův pohled
Jin mi dovyprávěl to, co se stalo. Musel jsem se sám pro sebe usmát. Skoro nic si z toho nepamatuji. Asi už nikdy nebudu pít. Nechci přijít a další tak úžasné chvíle s Jinem. Takže alkoholu se už nikdy nedotknu, co nedotknu, nikde se na něho ani nepodívám a ani nepomyslím. Posloucháš mě budoucí Joone? To přesně udělám!
„Ach, tak takhle to bylo?" Zasmál jsem se a Jin na druhá straně taky.
„Ano. Mohli bychom si to někdy zopakovat, tedy bez toho alkoholu."
„Už jsem říkal, že jsem naši pryč a já mám celý barák pro sebe?"
„A já se zmiňoval, že vím, kde bydlíš?"
Tímto náš hovor skončil. A já se těšil, co nastane, až přijde.
Mělo být už včera, ale tak to je jedno. xD Na oplátku vám řeknu, že toto byl předposlední díl. Takže příští díl bude poslední. Děkuji všem, kteři si totu divnou věc přečetli..xD
ČTEŠ
Wrong Message | Namjin
FanfictionŠpatná zpráva. Zpráva o tom, že má umřít. Ale kdo je vůbec osoba, která mu tohle všechno píše?