Rozdział 9

99 5 0
                                    

Ninja postanowili wykorzystać fakt że teraz nie ma żadnej rundy i zaczęli się zastanawiać gdzie może Clause ukrywać Lloyda. Jednak po 10 minutach, - Poddaje się –powiedział Kai. – Przegadaliśmy już wszystkie możliwe miejsca ale dalej nie ma efektów-powiedział Zane. – Chłopaki!!! Nie możemy się poddać, damy radę, tu stawką jest życie Lloyda-powiedział Jay.- Wiecie co Jay ma racje , na pewno coś wymyślimy-powiedział Cole. W tym momencie pojawił się Clause i rzekł:- Sorry zmiana planów teraz odbędzie się runda 8.- Co !!! a to kto w niej walczy?- zapytał się Zane.- Walczy Kai i Jay-powiedział Clause. – A na czym polega nasze zadanie ?- zapytał się Jay. – W dawnej świątyni ognia czyli wulkanie, musicie się z niego wydostać-powiedział Clause. – Że co!!! Mamy wskoczyć do wulkanu, dobra zgoda-powiedział Jay. – Ja też się zgadzam –powiedział Kai. Już mieli ruszać gdy nagle.- Nie!!!! Nic z tego , wiem Clause że chcesz abyśmy zdobyli jak najmniej wskazówek, ale nie pozwolę aby Kai i Jay ryzykowali życiem –powiedział oburzony Garmadon. –Garmadonie ich życie się przecież dla ciebie nie liczy prawda ? Dla ciebie liczy się tylko Lloyd-powiedział Clause z uśmiechem na twarzy. – Owszem chcę ocalić Syna , ale nie pozwolę aby komukolwiek stała się krzywda, ja mam w sobie coś co nazywa się współczucie ale widzę że tobie go brak-powiedział Garmadon.- Dobrze skoro tak to wskazówka zostaje zniszczona-powiedział Clause i dodał –Za piękne słowa Garmadona ostatnią wskazówkę oddaje wam bez walki.- Ale jak to ?-zapytał się Jay. –Tak porostu, a i jeszcze jedno możecie teraz otworzyć wskazówki i odgadnąć gdzie jest Lloyd –powiedział Clause po tych słowach znikł.- To co otwieramy-powiedział Kai. Wszyscy otworzyli wskazówki i ku ich zdziwieniu zobaczyli kawałki kartek które wyglądały jak fragmenty układanki. – To co mamy teraz ułożyć puzzle a dowiemy się gdzie jest Lloyd-zapytał się Cole.- A jak ci się wydaje geniuszu ! Tak mamy ułożyć –powiedział Jay. Co wyjdzie z tej układanki i czy Ninja uratują Lloyda ? ...CDN...

Dangerous gameOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz