Multimedya= Okurken dinlemenizi istediğim bir müzik ve havada uçuş sahnesini canlandıran bir resim(sadece havayı kullandığını görün hava için ayrıca bulamadım :))
Sabah siren gibi bir ses ile uyandım bu da neydi böyle! Yataktan kalktığım gibi odadan çıktım herkes etrafta koşuşturuyordu. Bende herkesin yaptığı gibi çıkışa doğru koşmaya başladım hepimizin üzerinde pijama vardı. Okuldan çıktığımızda ise saysı oldukça fazla olan öğrenci topluluğu bize bakıyordu. Bir kaç dakika ne olduğunu anlamaya çalıştık hepimiz o sırada ise karşımızdaki grup gülmeye başladı resmen anırıyorlardı. Biz boş boş bakarken arka sıralardan Arda çıktı öne doğru geldi ve gülmeyi keserek konuşmaya başladı.
-Okuluma hoş geldiniz çömezlerr
Son harfi uzatmış ve tekrar anırarak glmeye başlamıştı derin bir nefes alarak gülmeyi kesti ve konuşmaya başladı.
-Hadi ama bu çok komikti neden gülmüyorsunuz? Bu bizim her yıl yeni gelenlere yaptığımız bir şakaydı.
Ahh ne kadar saçma bu nasıl şaka sinirlerimin gelirdiğini hissediyordum elim karıncalanıyordu. Kendimi bir anda onunla konuşurken buldum.
-Arda sen ne kadar pislik bir herifsin bu nasıl şaka bu kadar insanı tedirgin etmeye hakkın yok.
-Sen dün gelen çocuk olmalısın. Sana iki şey söyleyeceğim birincisi istediğim her şeyi yapabilirim burası benim okulum kral benim. İkincisi ise bir daha bana pislik dersen kendini uçarken bulursun bu sefer duymamazlıktan geliyorum yeni olduğun için şimdi toz ol.
Cümlesini bitirdi ve kalabalığın arasına girmek için arkasını döndü bu sırada nasıl bi cesarete geldiysem konuşmaya başladım.
-Sen kimsin ki bana kafa tutuyorsun Arda Bey kendine gel burası senin falan değil tamam güçlü olabilirsin ama hiç bir şey yapamazsın bana, ayrıca oldukça pislik birisin.
Bir an olduğu yerde durdu geriye doğru baktı yüzünde aptal bir sırıtma vardı.
-Seni uyarmıştım çok kaşındın. Hadi millet yeni çocuğa burada olayların nasıl işlediğini gösterelim.
Herkes etrafımızda çember oluşturmuştu yeni gelenler bile ortada sadece ben ve Arda vardı çember oldukça büyük bir genişlikteydi herkes Arda'nın adını tezahürat yapıyordu, yeni öğrenciler bile.
Arda bana doğru döndü elini bana doğru uzattı tam o sırada sanki her şey ağır çekim olmuştu bana doğru gönderdiği hava dalgasını görebiliyordum, o anda bir an refleks ile elimi yukarıya doğru savurmak için harekete geçtiğimde her şey normale döndü ve dalga bana çarpmadan yukarıya gitti.
-Heyy şuna bakın çömez bir şeyler biliyor sanki. Ne yapalım millet biraz eğlenelim mi?
Herkes bir ağızdan evet şeklinde bağırmaya başladı.
-O zaman eğlence başlasın.
Yüzündeki lanet gülümsemeyi görmeniz gerekirdi. Üzerime doğru koşmaya başladı ben tam yumruk atacakken zıpladı ve havanın gücü ile uçmaya başladı bana yukarıdan hava gönderiyor fakat ben her seferinde savuşturmayı başarıyordum. Yüzü gittikçe somurtuyor insanlar ise daha fazla bağırıyorlardı.
Sıkılmış olacak ki aşağıya yanıma doğru hızlıca uçmaya başladı çoğu kişi hayran hayran ona bakıyordu. Bir an dikkatim dağıldı o sırada bana arda güçlü bir darbe atarak geriye doğru savrulmamı sağladı hala havadaydım o anda herkesin gülmesini duyunca sinirlendim beynim uyuşuyordu, ellerim karıncalanıyordu. Beynim çalışmaya başladı havaya inan ona güven şeklinde düşünceler geçmeye başladı aklımdan neden bilmiyorum ama öyle yaptım.
Sanki uçuyormuşum gibi düşündüm havada asılı kaldığımı istediğim gibi hareket ettiğimi bu sırada hareketim durdu havada asılı kalmıştım ve rüzgarı istediğim şekilde yönlendirebiliyordum. Bunların hiç birini öğrenmemiş yada daha önce denememiştim nasıl olduğu konusunda bir fikrim yok fakat çok iyi bildiğim tek şey şu anda haddinden fazla sinirli olmamdı. Grup dağılmak üzereyken onlara yaklaştım tam üstlerinde durduğum da kimse beni fark etmemişti.
-Hey Arda sanırım yarım kalan bir işimiz var.
Olay yerindeki herkes ağzı o şeklini almış bana bakıyordu. Arda'nın ise gülen suratı somurtmaya ve öfkelenmeye başlamıştı. Konuşmasına fırsat vermeden elimi ona doğru uzatarak benimle eşit yüksekliğe çıkardım ortalama dört yada beş metre yükseklikteydik.
-Arda seni bir daha uyarmayacağım burası senin değil insanlara eziyet edemezsin sende sıradan bir öğrencisin kral da değilsin bir kral bu kadar güçsüz olamaz yeni gelen bir çömeze yenilemez değil mi?
Herkes çığlık atmaya başladı bir kaç ses ilk adımı söylemeye başlamıştı ardından herkes söylüyordu. Bir an ego yaparak dikkatim dağıldı ve Arda kurtuldu. Havada süzülürken bana dalgalar gönderiyordu ben ise ne olduğunu anlamadan onları elimle tutuyor yada savuşturuyordum.
Öğrencilerin hepsinin bize baktığına eminim. Arda son darbeyi gönderdikten sonra ona bir darbe göndermeye karar verdim kendimi iyice geriye çektim ve bütün havanın elimin içinden dışarıya doğru püskürdüğünü düşündüm o anda elimden normal havaya kıyasla daha koyu bir renkte rüzgar dalgaları çıkmaya başladı Ardaya son baktığımda ise geriye doğru uçuyordu. Aşağıya indiğimde çok yorulduğumu hissetmiştim herkes bana dokunuyor övgü yağmuruna tutuyorlardı. Bende herkese sevinç ve biraz ego ile bakarken Arda yanımıza geldi her yeri çizilmişti yürüyecek hali yok gibiydi.
Yanımıza geldi ve bana tekrar saldırmaya çalıştı bu sırada ise bizi birbirimizden uzaklaştıran bir kuvvet hissettik. Bir adam bize doğru geliyordu, yanında Lale abla ve Salih abi de vardı. Lale abla herkesin kenara çekilmesine sebep olmuştu adeta bir yol oluşmuştu yanımıza geldiklerinde ise birden gözlerim karardı beynim güçlerimi kullandığım andan itibaren uyuşuktu fakat bu sefer uyuşması artmış yetmiyormuş gibi bir de çok keskin bir ağrı saplanmıştı. Daha fazla dayanamayacaktım Ardaya son bir kez baktığımda bayılmış olduğunu gördüm o anda kendimden geçtim.
Bölümün biraz geç kaldığının farkındayım hepinizden özür diliyorum malumunuz haftaya üniversite sınavı var kafam kazan gibi zor zar vakit ayırdım bu hafta içi kesin bölüm gelecek sonraki bölüm ise sınav sonrasında olabilir çok güzel planlarım var sizlerin yorumları beni mutlu ediyor her yazar gibi oy ve yorum diye bir şey demiyorum ben sadece eleştiri yada düşüncenizi istiyorum ister buraya yazın ister özel mesaj gönderin tek önemli olan düşünceleriniz sizleri seviyorum Element Okulu öğrencileri :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Elementler Kralı
Science FictionAkın 17 yaşında hayatının baharında, pek duygu kavramını bilmeyen bir genç. Bir hafta sonu kalkıyor kahvaltı için mutfağa gittiğinde hayatının en ilginç anlarına tanık oluyor. Gelişen bir olay dizisi ile atalarını ve onların başına ne geldiğini öğre...