Heen en terug

125 1 0
                                    

Onderweg naar het treinstation was ik aan het nadenken over wat er nou allemaal was gebeurd. Toen ik daar over nadacht kreeg ik een fangirl aanval, je weet wel, zo'n aanval waardoor je geen controle meer over je emoties hebt en het lijkt alsof je net uit een gekkenhuis komt. Ik probeerde me in te houden vanwege de menigte mensen waar ik doorheen liep. Anders zouden ze mij echt nog naar een gekkenhuis sturen.

Toen ik eindelijk de trein had gevonden checkte ik in en propte ik me een eind door de menigte heen. Ik ging op een lege plek in de trein zitten en deed mijn oortjes in. De muziek galmde door mijn oren en voor even leek het dat ik weer een doodnormaal meisje was.

Toen ik de trein uitliep liep ik naar de fietsenrekken en pakte ik mijn fiets eruit. Ik fietste naar mijn huis terwijl de muziek nog steeds door mijn oren galmde.

Eenmaal thuis rende ik meteen naar boven om mijn spullen in te pakken. Ik had mijn ouders al gevraagd of ik weer bij mijn 'vriendinnen' kon slapen en ze vonden het een leuk idee. Ik ritste snel mijn tas open en propte alle nodige spullen erin.

Eerder die dag had ik Shawn al in mijn contacten gezet dus konden we contact houden. Ik keek op mijn telefoon en klikte op Shawn's profielfoto. Het was een familiefoto samen met zijn vader en moeder en hij had een meisje achterop zijn rug. Toen ik beter ging kijken zag ik dat het zijn zusje Aaliyah was. Ze lijkt zo enorm veel op Shawn! Hij zag er heel gelukkig uit op die foto. Het zou waarschijnlijk enorm moeilijk moeten zijn voor hem om zo weinig zijn familie te kunnen zien. Dat is dan ook misschien de reden waarom hij naar Arnhem gaat. Ik was diep onder de indruk dat hij zo veel om zijn familie geeft.

Nadat ik uit mijn gedachtes werd gehaald door mezelf pakte ik de laatste spullen van zolder. Ik rende naar boven en pakte een slaapzak en opblaasbaar matras uit de, volgens mij al eeuwenoude, kast. Toen ik de kast dicht deed kreeg ik een hartaanval... ik hoorde een verdieping onder mij een deur dicht klappen en dit is de tijd dat mijn zusje Elin terug naar huis komt voor het avondeten.

Ik liet mijn spullen uit mijn handen vallen en ik vloog over de trap heen. Je zou niet denken wat het probleem is, mijn zusje komt mijn kamer binnen. Dat is het niet, het probleem zit me hier bij mijn telefoon! Wat als Shawn net een berichtje stuurt en Elin mijn telefoon te pakken krijgt! Niemand mag hier iets van weten! Anders zitten zowel Shawn als mijzelf waarschijnlijk onder de paparazzi! Ik gooide de deur open en ja hoor, Elin zat lekker door mijn spullen te snuffelen.

"Blijf van mijn spullen af!" riep ik boos en ik liep op haar af. Eerst schrok ze van mijn reactie maar vlak daarna had ze een duivelse grijns op haar gezicht.

Ik haat het zo erg als ze dat doet!

Met haar nog steeds duivelse blik vroeg ze: "wat ga je doen?" "Ik blijf bij een vriendin slapen" kaatste ik terug. Door die duivelse blik wist ik gewoon dat ze iets van plan was en voordat ik het wist had ze mijn telefoon te pakken. "Eej, kijk nou toch is, je hebt een berichtje van iemand, zal ik even kijken?" zei ze en ik begon in paniek te raken.

Wat als ze Shawn in mijn contacten ziet? wat als ze erachter komt?

Ik probeerde mijn telefoon van haar te pakken totdat ze eindelijk tot stilstand kwam. Ze had mijn code gekraakt en kon op ieder moment het geheim weten, het geheim wat Shawn's leven misschien wel op zijn kop kan zetten.

Ze wilde op het app-icoontje van whats-app klikken toen er plotseling...

Mwuhahahaha een cliffhanger😝
Eindelijk weer een hoofdstuk! Sorry dat het allemaal zo lang duurde😓 ik heb het weer wat rustiger met school dus er komen weer hoofdstukken aan!
Hope you like it
X iriz

Trust me ft. Shawn MendesWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu