Terwijl we naar mooie plekken in de Veluwe liepen zat ik goed op te letten of er mensen rond liepen. Shawn zei dat ik me niet zorgen moet maken, hij zei dat er hier alleen maar oudere mensen rond lopen maar ik heb er andere gedachtes over.
Ondanks dat ik doodsbang was dat Shawn herkend zou worden probeerde ik het uit mijn hoofd te zetten en Shawns woorden te geloven.
Ik bedoel maar, het was bijna onmogelijk om Shawn te herkennen, hij had een zwarte hoodie aan met de capuchon over zijn hoofd en een zonnebril op.
Gewoon niet aan denken iris, het hoort leuk te zijn, niet eng!
Shawn was druk bezig met een kaart van de Veluwe die hij in zijn handen heeft. Ik probeerde een beetje mee te spieken met wat hij aan het doen was en ik kon zien dat hij alle mooie plekken van de Veluwe had aangekruist op de kaart. Stiekem vond ik het heel erg leuk dat hij zo veel tijd in mij heeft gestoken!
Na een poosje stonden we in de middle of no where en zo te zien kon Shawn niet uitvogelen waar we naartoe moesten. "Wacht, ik help wel." Hij keek op van de kaart en gaf hem aan mij. "Oké, waar wil je als eerste naartoe?" "Ik was opzoek naar het bos vlak bij het bezoekerscentrum." "O, het sprookjesbos!" zei ik en Shawn keek me verward aan. "Sorry, maar die naam heb ik niet op de kaart gezien." zei hij lachend. "Ja sorry, ik kwam hier van kleins af aan al met mijn opa en oma en dat bos noemden ik en mijn zusje altijd het sprookjesbos. Het ziet er daar altijd zo magisch uit." legde ik hem uit. "Klinkt mooi! Oké Iris, jij bent vanaf nu de leider." zei hij en hij liep ineens vrolijk het eerste het beste pad in. "Uhm, Mendes, je loopt de verkeerde kant op." zei ik en ik wees naar een pad die de totaal andere kant op ging. "Oja, wist ik wel." zei hij en hij liep de andere kant op alsof het vanaf het begin al zijn idee was.
"En daarom ben ik de leider." zuchtte
ik en rende naar de richting waar Shawn naartoe was gelopen.Eej! Ik ben back! Dit is even een korte paragraaf maar deze aankomende weken komen er veel meer! Ik heb namelijk vakantie🎉 veel leesplezier
X iriz
JE LEEST
Trust me ft. Shawn Mendes
FanfictionDit gaat over hoe een meisje genaamd Iris, 15 jaar, die op een wel heel aparte manier haar idool ontmoet. Dit was niet echt de manier hoe ze het had verwacht... en wat nu? Hoe moet ze dit geheim bewaren? En wat als iemand er achter komt?