H 18.

1.2K 55 5
                                    

Ik zit te spartelen, te slaan en te schoppen om proberen los te komen, maar niks helpt. Alle kinderen kijken me aan als ik naar buiten wordt gedragen. Ik kijk goed om me heen en zoek de meiden. Maar ze zijn nergens te bekennen. Mathijs en Cody kijken me ook bang en raar aan als ze me zien. Ik word voor de man op de grond gegooid. Als ik de man in zijn ogen aankijkt schrikt hij. Hij weet dus ook nog wie ik ben. Een andere man komt naar voren gelopen. "Allison?". Ik kijk de man raar aan en wil wat zeggen maar er komt niks uit me mond. "Dat is Allison niet sukkel. Dat is Rachel". De man kijkt betreurd en zet een stap naar achter. "Rachel wat doe jij hier". "Ook hallo Justin. En bedankt dat jou mannen me op de grond gooide". Ik ga staan en kijk naar achter. Mathijs en Cody kijken me vragend aan. "Als ik wist dat mijn lievelings nichtje hier was dan had ik het heel anders gedaan". Ik zet nu ook een stap naar achter zodat ik naast Cody sta.

Justin draait zich om en bespreekt iets met een paar mannen. "Dus jij bent zijn nichtje?". "Jepp. En hoe ken jij hem?". "Hij was goed bevriend met me ouders totdat hij naar de black groep ging". Ik kijk hem vragend aan.

De groepje mannen draaien zich weer om. Justin komt naar me toe gelopen en pakt me kin vast zodat ik hem aan moet kijken. "Wat ben je groot geworden Rachel". "En wat ben jij nog dommer geworden Justin. Je zou hiermee stoppen! Weet je nog?". Justin knikt en laat me kin los. "Cody kunnen we ergens met zijn tweeën praten?". Cody knikt en geeft hem een teken dat Justin hem moet volgen. Cody pakt eerst me schouders vast en komt met zijn mond steeds dichterbij me oor. "Ga bij Mathijs en Luke staan, en zeg geen woord tegen de andere groep". Hij laat me los en loopt weg. Ik loop meteen naar Mathijs en Luke toe. Luke zet een stap opzij zodat ik in het midden kan staan. Mathijs pakt meteen me hand vast. "Wie is Allison?". Een zucht verlaat Mathijs zijn mond. "Dat was me zus". Ik knik een keer. "Waar zijn de meiden?". "Ze staan ergens achterin, ik vertelde ze als er iets gebeurde dat ze dan snel naar hun kamer moesten" zegt Luke. Ik bedank hem.

De man die me Allison noemde kijkt me nog steeds aan. "Wie is die man?". "Dat is mijn oom" zegt Mathijs geïrriteerd. Ik knik en durf verder niks meer te vragen. Na ongeveer een kwartiertje komen Cody en Justin terug gelopen. Justin gaat meteen in zijn auto zitten. Cody komt naar ons toegelopen en gaat dan voor me staan. "Ren alle drie naar binnen als ik het zeg" fluistert Cody. We kijken hem alle drie vragend aan maar knikken maar. De mannen houden hun geweren omhoog en beginnen met schieten. "NU!". We rennen met zijn vieren naar binnen en daarna de trap op. Ik loop meteen naar mijn kamer en daar zie ik de drie bange meiden staan. Isa en Lilly komen ook naar boven gerend. Mathijs, Cody en Luke komen met wapens in hun handen uit hun kamer gelopen. "We gaan naar de schuilkamer. Niemand weet dat die er is" zegt Cody. Iedereen knikt en we beginnen hem achterna te rennen.

Maar omdat het super veel pijn doet als ik ren val ik een paar keer. Ik krabbel mezelf weer snel overeind en begin weer te rennen. We stoppen met rennen als we een trap af moeten lopen. Cody loopt een stukje naar beneden en luistert dan. Hij bukt als hij voetstappen hoort. Wij bukken ook. Als de voetstappen weg zijn lopen we naar beneden. Er liggen veel dode op de grond en in de eetzaal zijn er een paar opgepakt. We lopen geruisloos door. Als we de hoek om lopen zien we vijf mannen staan. Ze willen schieten. "Niet schieten! Dalijk raak je de verkeerde!". Iedereen doet hun geweer weg en gaat in vechtpositie staan. Wat bedoeld hij met de verkeerde raken. Wie mag er hier niet dood gaan. Ik denk dan toch Cody want hij is de leider. Cody schiet iemand dood. De andere mannen komen met geweld op ons afgelopen. Ik ga voor de meiden staan. Mathijs, Cody en Luke beginnen te schieten en te vechten. Ik pak een geweer van de grond af en richt hem. Mathijs wordt tegen de muur vast gehouden. Ik richt op die man en hij valt op de grond. Mathijs bedankt me en helpt Luke. Shit! Wat heb ik gedaan! Ik heb zomaar iemand dood gemaakt! Misschien had hij wel een gezin. Als alle mannen dood zijn rennen we snel verder. Maar dan wordt Liza vastgegrepen. Ik ren naar de man toe en hou hem in een houdgreep zodat Liza kan ontsnappen. Ze rent snel weg maar draait zich dan om. "Liza ga! Ik redt mezelf wel". Ze rent verder. "Nee Rachel!" Mathijs schreeuwt naar me en vervolgens begint Cody mee te doen. Doordat ik afgeleid wordt verlies ik me grip en wordt ik op de grond gesmeten. Ik hap naar lucht. Mathijs en Cody beginnen met schieten maar worden dan ook vastgegrepen.

Wooow dit boek heeft 1.1k lezers. Super bedankt voor alles. love you all. Wat zou er nu met ze gebeuren? Kunnen ze nog ontsnappen of niet? XXX-Kelly


ontvoerd (✔)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu