მე როგორც მივხვდი, მკითხველი მთლად ბოლომდე ვერ მიხვდა რა მოხდა.
მინდა აგიხსნათ. ჩანიოლის დაბრუნების შანსი 1%-ც კი არ არსებობდა, იმიტომ რომ ის გამოგონილი იყო, არ არსებობდა, და ამ მოთხრობაში რომელიც თქვენ წაიკითხეთ რეალურად ერთადერთი პერსონაჟი იყო, მწერალი.
მწერალი რომელიც იხრწნებოდა შინაგანად მისი აუტანელი ცხოვრების გამო და როდესაც საბოლოოდ გადაწყვიტა სუიციდი, ასევე გადაწყვიტა ისიც რომ კიდევ ერთხელ დაეწერა რამე. რის შედეგადაც გაგიჟდა, წარმოიდგენდა არ არსებულ ჩანიოლს რომ დადიოდა მის გვერდით, კოცნიდა და ეხვეოდა მას. წარმოიდგინა და 'დახატა' ისეთი როგორიც მას სურდა, სწორედ ამიტომ იყო ჩანიოლი იდეალური.
ეპილოგში კი როდესაც გამომძიებელი დასტას იღებს კითხვას იწყებს და იქ თქვენ წაიკითხეთ ზუსტად ის ფრაზა რომელიც პროლოგში გამოვიყენე, როცა 'მწერალი' ამბობს "წერას ვიწყებ.
და კარებზე ზარია"-აქედან გამომდინარე მეგონა მიხვდებოდით ყველაფერს, მეგონა თქვენზე გავლენას იქონიებდა და ოდნავ მაინც ეფექტს მოახდენდა, თუმცა ხალხმა მხოლოდ ის გაიგო რომ ჩანიოლი მოვიდა, წავიდა და არ დაბრუნდა რის გამოც გოგომ თავი მოიკლა.
ანუ, დამატებითი თავი ვერ იქნება.
მადლობა რომ კითხულობდით, მადლობა რომ ესეც წაიკითხეთ და დამეხმარეთ დაგხმარებოდით ალბათ დამაბნეველი(:/) ფიკის გაგებაში.
მადლობა ყურადღებისთვის, დიიდი მადლობა იმათ ვინც მამხნევებდა.რაც შეეხება "Cigarettes after sex"-ს, მალე დავდებ ახალ თავს <3
YOU ARE READING
Writer
Fanficის გავდა პიტერ პენს, ნევერლენდიდან... "-არ დარჩები შუა ღამემდე? -არ მთხოვო -გთხოვ" მისთვის უნდა დამეჯერებინა, არ უნდა მეთხოვა და საერთოდ არ უნდა მეკითხა.