U shtriva ne krevat dhe fillova te qaja. Dhoma me dukej si nje qeli burgu dhe me dukej sikur kisha prekur ferrin dhe skisha me dalje prej tij. Me ishte shembur gjithe bota ime. Kisha 18 vjet qe jetoja me idene e ne nje familje qe nuk mund te ishin njerez te keqinj , por ishte kjo familje ajo qe me mbante larg dhe vriste njerez.
Po Irina kushedi sa ka vuajtur?
Kam nje nip ? O zot i madh.
Perse ndodhi keshtu ? Po keta djem mos duan te me mashtrojne.
Une gjithmone kam dyshuar se dicka nuk shkon .
Prindrit e mi shkonin mire me te gjithe. Ne shkolle te gjithe silleshin mire me mua. Cdo gje dukej shume e bukur per te qene e vertete.
Po cte beja. Tani isha e vetme. Une kunder botes. Mos valle do me duhej te merrja drejtimin e puneve e puneve te pista te familjes sime ?
Une nuk isha gati per keto gjera. Une jam njeri i mire.
Me lote ne sy me zuri gjumi pas disa qetesuesve qe piva.Alarmi binte dhe une isha akoma e droguar nga efekti i qetesuesve qe kisha pire ne darke. E kisha vene heret alarmin pasi perpara se te shkoja ne varrim duhej te mendoja mire cdo beja me jeten time ne vijim.
Mu pa nje hije mashkulli ne dhome dhe kur hapa syte mire shof Andrean ne kolltuk i ulur dhe me shikonte.
R- Po ti cdreqin do ketu ? Dil menjehere jashte.
U nervozova shume kur e pashe ne dhomen time.
A- Pati , une nuk e di cte kane thene te tjeret por mos u beso shume . Sdua te te mashtojne.
R- Te me mashtrojne ? Kjo nuk justifikon faktin qe ti je ne dhomen time dhe me shef kur jam duke fjetur. Je gje pervers apo cfare ?
A- Ej nuk kisha qellime te keqija . Thjesht nuk dua qe vellezerit te te mashtrojne. Une kam me shume vite se ata prane babait tend. Une di cdo gje dhe sdua te ta transformojne te verteten vellezerit pasi ata duan te vihen ne krye te bandes.
R- Nejse , une dua te dalesh nga dhoma ime. Taniiii- i ulerita.
A- Une nuk marr urdhra nga nje vogelushe.
R- Epo une jam vajza e shefit tend do me degjosh.
A- Epo shefi ka vdekur e dashur. Dhe nuk do lejoj te urdherohem nga nje 15 vjecare.
R- Cfare dreqin thua une jam 18 .
A- Epo mire, te pakten je madhore, keshtu qe mund te bej kete. Ai u afrua te me puthte.
R- Ej largomu menjehere te thashe. Ai me kapi nga duart dhe aty pashe qe ishte shume i forte.
Mund te ndjeja buzet e tij ne qafen time , dhe duart mi kishte kryqezuar siper kokes dhe me nje dore mi kishte kapur. Ai kishte fuqi qe vetem me nje dore te me mbante shtrenguar.
Une ulerisja por nuk mund te largohesha dot prej tij.Ne ate moment vijne vellezerit dhe e largojne prej meje.
Andrea -thirren ata dhe e larguan nga une.
Nderkohe qe Matias e kapi Andrea e goditi me grusht dhe ai u rrezua. Aty Franko e kapi nga krahet dhe Andrea nuk levizte dot me. Franko shkoi me te. Aty ndodhej Matias i cili u cua dhe erdhi te me perqafonte.Iu largova.
R- Cfare dreqin keni keshtu me mua ? Me lini rehat o njerez .Dil qe ketu.
M- Po ti nuk je mire ?R- Ju urrej te gjitheve.
Nderkohe qe therrisja me dilnin dhe lote nga syte , por shikimi i Matiasit ishte shume i embele dhe e kuptova qe ai vetem ndihmoi.
Ik te lutem- i thashe dhe vazhdova te qaja si budallaqe. Te vetmen gje qe doja te beja ishte te arratisesha prej tyre. Si duroja dot. Por shkova bera nje dush , u vesha dhe dola nga dhoma.
Aty shof Frankon dhe Matiasin qe diskutonin me Andrean.U fsheva qe ti degjoja cfare thoshin.
F- cfare dreqin ben o budalla , ajo eshte vajza e shefit.
A- ishteee, shefi ka vdekur. Dhe nga qendrimi me teper ketu ne bande une jam ai qe ka me shume vite dhe duhet te vihem une ne krye.
M- Cfare thua ,ty shefi u be kohe qe ste donte ne bande. Ne krye duhet te vihem une.
F- A jeni mire nga trute ju ??? A e keni idene qe banda ka marre fund. Me vdekjen e shefit banda duhet te shperbehet. Hyra brenda.
R-aaa keshtu na qenka puna ??? Kush do vihet ne krye eee. Epo me falni tju lajmeroj se mbi kufomen time do vihet ne krye ndonjeri prej ju te dyve.
F - Me ne fund nje njeri normal.
A-Ti nuk je shefja jone. Je vetem nje 18 vjecare qe smerr vesh nga jeta.
M- Mbaje gojen Andrea.
R- Andrea ne krye te bandes jam une si trashegimtare e babait. Keshtu qe ti merr plackat dhe largohu perpara se te te fus ne burg per abuzim seksual ose te dergoj ndonje njeri te te vrase.
Andrea filloi te qeshte ne te madhe.
Aty i marr nga brezi Matiasit armen dhe ia drejtoj Andreas.
R- Degjo ketu ti , merri plackat dhe zhduku ose ndryshe te betohem qe ske me shanc te dalesh gjalle prej ketej .
YOU ARE READING
RIS (Shqip)
ChickLitHistoria e Ris ju fton te futeni ne nje bote cunash te bukur, krimi , kercimtaresh dhe dashurie. Cfare do te ndodhe me Ris dhe Franko ? Per me shume lexoni historine. Jepni mendimin tuaj dhe nese ju pelqen votoni punen time. Ps: Ndonse historite m...