Qe te mos bija ne sy kisha marre nje dhome me qera ne nje lagje te varfer. Ndonse isha ne gjendje ,me identitetin tim te ri une vija nga nje familje e varfer.
Ishte shume vone dhe ndonse e urreja te ecja vetem naten ne ato rruge te rrezikshme duhej ta beja. Skishte shume qe isha ndare nga Franko dhe po mendoja qe sado me pelqente shume po e largoja sepse e dija qe ne do ishim shperqendrim per njeri tjetrin.
Ne ate moment 3 tipa te dehur me dalin perpara.Ku po shkon vetem ne kete ore bukuroshe ?
Ej , me lini te vazhdoj ne rrugen time dhe asnjeri sdo demtohet .
Hahaha , sdo demtohet njeri bukuroshe sepse ketu do behet vetem qejf.
Njeri nga ata mu afrua dhe filloi te me prekte dhe dy te tjeret u munduan te me mbanin. Sado qe ishin te forte ata ishin te dehur dhe mund ti mposhtja.
Me disa levizje i rrezova dy prej tyre ne toke ndersa i treti nxorri nje thike dhe do ma ngulte. Ne ate moment vjen dikush me motor dhe pa hequr kasken ai e rrezoi ne toke dhe te tre perfunduan pa ndjenja. Ai hoqi kasken dhe cte shof Franko.
F- Kishe te drejte. Ti ke ndryshuar. Sje me ajo vogelushja. Tani je "Chiquita" vajza e zjarrte qe cmend meshkujt duke kercyer dhe vajza qe nuk i trembet me asnje mashkulli . E shof qe spaske nevoje per ndihme.
R- Franko , si gjithmone ne momentin e duhur.
F- Hip , largohemi qe ketu .
R- Ok.Ishim duke ikur me motorrin e Frankos.
R-Ku po shkojme.
F- Ki besim te une .
R- ti e di shume mire qe kam besim tek ty , por a te kujtohet ajo qe folem me pare?
F-Shtttt thjesht shijo momentin.Ai ndaloi motorrin dhe aty u ndodhem perballe nje kasolleje te vjeter prane plazhit.
R- Deti ,sa me kishte marre malli.
Si nje femije i lumtur hoqa direkt kepucet dhe vrapova ne rere dhe Franko me ndoqi.
F- Pra si te duket surpriza ?
R- Shume e bukur. Me kishte marre malli.
F- Per mua apo plazhin ?
R- I poshter...
F- E di qe te ka marr malli per mua.
R- Franko...
F- Ris , keto kohe larg teje ska patur cast kur ste kam menduar.
R- Franko , duro edhe pak. Duhet ta mbyllim kete mision dhe me pas do flasim une dhe ti.
F- Mire Ris si te duash. Apo mos duhet te te them Chiquita ?
R- Me thirr si te duash.
F- Do e besh nje kercim per mua ?
R- Jooo..
F- Mos me thuaj qe ke turp tani sepse smu duk sikur kishe turp para gjithe atyre ujqerve qe admironin trupin tend ?
R- Pse ti nuk e admirove ?
F-Ne fakt mu duk si i njohur ai trup , sidomos ai nishani qe ke prane kerthizes .
R- Ne kemi qene vetem nje here te dy dhe ti paske fiksuar nishanin tim ?
F- Epo ....
R- Faleminderit.
Iu afrova dhe i dhashe nje te puthur ne faqe.
R- E di qe nuk eshte ajo qe ti do por duhet te mbarojme nje here misionin.
F- Ok si thua per nje not ?
R- jo sjam aq e cmendur.
F- He pra , ku shkoi ajo vajza e zjarrte qe kerceu sot te La rabiosa ?
R-Ka frike se shuhet ne uje ..
F- Ai me kapi dhe me ngriti hopa dhe vrapoi ne uje .
Dhe keshtu e gjetem veten te dy ne uje. Po notonim dhe po luanim me njeri tjetrin duke u lagur.
R-Duhet te ikim pasi ne mengjes duket te shkoj per prova te La Rabiosa.
F- Edhe une kam nje pune por kujt i intereson tani.
R- Ke te drejte. U be shume kohe qe nuk ndihem kaq rehat. Prania jote ma ben kete gje.
Ai qeshi dhe me lagu.
Kur dolem ishim te plevitosur por u futem te kasollja e vjeter dhe aty ai kishte disa rroba te tijat, ndersa une i kisha te canta ime.
Po nderroheshim.
R- Ej mos shiko.
F- Sikur ste kam pare me pare eee. Plus qe ti je pedofilja mes nesh , ti ishe ajo qe vije te dhoma ime dhe me shikoje pa bluze dhe lakuriq ne dush.
R- Hahahahhaa , epo cte them jam pak.
F- Ris ?
R-Cfare ?
F- Asgje..u be vone..ikim.
Kur u kthyem nuk folem shume. Ai thjesht me percolli ne shtepi.
Kushedi cfare donte te me thoshte.Fjeta vetem dy ore dhe u ngrita per te shkuar te La Rabiosa.
Rakel- Je vone vogelushe.
Ris- Miremengjes edhe ty.
Rakel- Fillo sa me pare me provat.
Ris- Kush te ka vene ty ne krye?
Rakel- Don Havier.
Ris- Epo une nuk marr urdhra nga nje striptiste .
Nderkohe qe po shkoja drejt dhomes se zhveshjes Rakela si budallaqe u sul dhe po me godiste. Sado qe doja te dukesha sikur isha nje balerine e thjeshte smund ta lejoja te me rrihte. Ajo duhej te me respektonte. E vura poshte meje dhe fillova ta rrah , derisa erdhi Matias (Markos) na ndau.
Ris -Me lesho. Jam e qete.
Rakel- Do te ta tregoj qejfin une ty.
Ris- Smu duk ashtu kur po te rrihja.
Ajo u be te me afrohej por Markos (Matias)e mbajti.
Rakela- Me lesho Markos.
Ris- Markos ben mire ta mbash nese sdo tia thyej turinjte kesaj tipeje. Dhe qe ta dish e dashur, nuk marr urdhra prej teje.
YOU ARE READING
RIS (Shqip)
ChickLitHistoria e Ris ju fton te futeni ne nje bote cunash te bukur, krimi , kercimtaresh dhe dashurie. Cfare do te ndodhe me Ris dhe Franko ? Per me shume lexoni historine. Jepni mendimin tuaj dhe nese ju pelqen votoni punen time. Ps: Ndonse historite m...