final - part 12

406 33 8
                                    

Vendosa te shkoja ate nate te La Rabiosa. Nuk dija cte beja te merrja dhe Alfonson apo jo , pasi duhej ti tregoja gjithe historine nga e para dhe nuk doja.
Si perfundim i thashe Alfonsos qe kisha nje pune per te zgjidhur dhe se do takohesha me te ne mengjes. Ndjeva nga zeri i tij se u merzit por une duhet te ndihmoja Frankon me pare.
Shkova te lokali dhe u bera gati te futem kur shof qe te nje korridor qe kishte lokali per ti lene njerezit te flisnin ne telefon ishte Xhulia duke folur ne telefon.
Xh- Misoni do zhvillohet sot.

Por ajo u kthye dhe kur me pa mua, i mori fytyra pamje te zbehte. Ndenji nje sekonde e hutuar dhe direkt beri sikur po fliste me te emen.

Xh- Ua Patriasia ckemi. Nuk e dija qe do vije perseri ketu . Cne vetem ? Ku eshte Alfonso ?
R- Alfonso kishte pune por une dhe ti duhet te flasim.
Xh- Jo Pati , nuk kemi asgje cte flasim une dhe ti. Tani me fal pak mua por po me pret Franko.
R-  Isabela, une dhe ti duhet te flasim patjeter.
Ajo mori pamje tjeter ne fytyre.
Ok , eja mbrapa lokalit dhe flasim.
Kete skene e kishte pare Franko dhe na ndoqi. Nga ana tjeter edhe Alfonso me kishte ndjekur dhe kur une dhe Xhulia po flisnim ata erdhen aty.
R-Cili eshte plani jot Izabela ?
Xh -Nuk eshte puna jote.
R-E di qe vellai jot ka vdekur prej bandes Los Casadores. Mos ke nder mend ti besh keq Frankos?
Alfonso- Nese i ben keq Frankos ti perse interesohesh kaq shume?
Franko-Xhulia perse do te me besh keq mua ?

Ne ate moment vijne dy fugona te zinj dhe orej saj dalin disa persona me automatike.
Xh- Shume u vonuar dreqi e mori. Kapeni Frankon.
Disa nga djemte kapen Frankon. Xhulia i mori nje arme njerit prej tyre.
R- E ke gabim nese mendon se do te le te marresh Frankon.
Xh- Ateher do vras te dashurin tend Alfonson.
R- As ate ste le ta vrasesh.Izabel ti nuk je mire. Duhet te shtrohesh ne Klinike.
Xh- Por mund ta filloj me ty te paren. Dhe jo nuk do shkel me ne ate klinike pasi une jam shume mire.
R-Si thua sikur te ndeshemi une dhe ti ? Nese je vertet e forte tregoje por pa keta tipat me arme.
Xh- Epo Ris , une kam tipat me arme dhe ti tani do vdesesh.
Kur Xhulia me drejtoi armen dhe e shkrepi perpara meje doli Alfonso.
Ai u plagos ne dore. 
R-Alfonso perse ?
Aty u acarova dhe me kembe i hodha tutje armen Xhulias. Edhe Franko filloi te ndeshej me djemte. Ishte e lehte te hidhja poshte Xhulian. Me disa grushta ajo ra e gjakosur ne toke. Aty une dhe Franko morem arme ne duar dhe ua drejtuam personave qe tashme ishin ne toke.
F- Perse e bere kete Xhulia.
Xh- Sepse babai jot me vrau vellain.
F-Dhe cfare faji kam une ? Une as nuk e dija qe e kisha baba. E mora vesh diten qe ai vdiq.
Xh- une nuk mund te lija gjakun e vellait tim pa e marre.
F-Tani do shkosh ne burg dhe jeta jote do shkaterrohet me keq.
Xh- Por gjithsesi , nje dite do dal nga burgu dhe ti do vdesesh.
F-Xhulia , ti nuk je mire. Ke nevoje te sherohesh.
Degjuam se po vinte policia. Ne ate moment une shkova te Alfonso i cili kishte humbur ndjenjat , ndersa Franko ishte ulur dhe po priste policine duke i drejtuar armen Xhulias.
Ajo shkoi me vrap te merrte nje arme qe ndodhej ne toke kur pa qe une nuk e kisha mendjen.
Xh-Franko nese nuk te vras ty do te te marr ate qe ti do me shume.
Ajo me drejtoi armen por Franko e qelloi. Dhe ajo perfundoi e vdekur ne toke.
R-Franko..ti me shpetove !

Me policine e rregulluam cdo gje , pasi ishin edhe deshmite e punonjesve qe Izabela kishte punesuar. Ndersa Franko e kishte bere cdo gje per te me mbrojtur mua keshtu qe ne dolem pa faj nga historia dhe ishim te lumtur qe makthi kishte mbaruar.

Kur erdhi ambulanca une shkova me Alfonson dhe e shoqerova ne spital.
R-Alfonso , ti me shpetove jeten. Te kerkoj ndjese per shume gjera qe ste kam treguar.
A-Ris , nese Xhulia do te drejtonte armen te une dhe te Franko , ti ke do shpetoje nga ne te dy ?
.....Heshta .
A-Ma mori mendja. Ska nevoje te rrish ketu me mua. Ik te Franko.
R-Franko , perse me shpetove ateher ?
A-Sepse Ris , une ndjej per ty dhe e dija qe ti do dilje fitimtare ndaj saj. Por sado te ndjej per ty nuk mund te te imponoj te me duash. R-Al , edhe une ndjej per ty, por kjo qe ndjej nuk eshte aq e fuqishme sa te mposhte dashurine qe ndjej per Frankon.
Une e di qe ti do e gjesh vajzen e duhur per ty sepse ti e meriton dhe dije qe une do te te kem gjithmone borxh jeten.
A-Ris , nuk me ke asnje borxh. Lamtumire dhe uroj te jesh e lumtur dhe ti.
U pershendeta me Alfonson.

Kisha degjuar qe thonin qe pas pelqimit vinte entuziazmi dhe une u entuziazmova shume me Alfonson por jane pikerisht disa situata ku e kupton se jane disa njerez qe jane skalitur thelle ne zemren tende dhe sado qe te besh ti nxjerresh prej aty nuk i nxjerr dot.
Ai ishte me te vertete nje njeri i mire dhe ia uroja lumturine por duhet te shkoja te Franko.

Shkova te lokali i tij , por ai nuk ishte aty.
I shkova dhe ne shtepi por ai as aty nuk ishte.

Mendova se mbase donte kohe por koha ishte ajo qe na prishte neve pune. Nuk mund ti lija gjerat perseri te na humbisnin sic na ndodhen heren e pare.
Une e lendova Frankon pasi nuk iu gjenda prane kur mori vesh qe Don Havier ishte babai i tij... dhe tani mund ta humbisja perseri dhe nuk doja. Ai kishte kaluar ngjarje te veshtira dhe u zhgenjye perseri.
Ndihesha keq me veten time dhe kesaj rradhe , nuk do e lija Frankon vetem.
E merrja ne telefon por Fanko nuk ma ngrinte. I lashe disa mesazhe ne sekretari telefonike por perseri asnje shenje prej tij.

Mezi fjeta ate nate duke e mbajtur mendjen te Franko. Ne mengjes heret me vjen nje telefonate prej tij. Ia hapa me nxitim.
R-Alo ,Franko. Ku je ? A je mire?
F- Ris , nuk jam mire. Thjesht cdo gje ka qene e tepert per mua. Do iki Ris. Do largohem prej ketej. Te iki dhe tia nis jeten nga e para.
R- Franko ,jo . Ti nuk mund te ikesh. Jo pa me takuar me perpara.
F- E perse te te takoj Ris , apo qe ti kujtoj vetes se jam i biri i atij qe te vrau prinderit?  Te shof qe smund te te kem dot , pasi ne na ndan nje e shkuar e hidhur dhe nje e tashme ku e shkuara perndjek ?
R-Franko te lutem , si thua takohemi per nje ore te Rabiosa.
F- ok Ris.

U vesha me nje fustan dhe po prisja te vinte Franko.
F-Ris...
Ai u ul ne nje karrige dhe po me shikonte.
Iu afrova dhe i thashe :
- Te kujtohet si me the perpara se te niste gjithcka ? Me the se kur te mbaroje do doje te te jepja nje mundesi ! Tani jam une ajo qe te kerkoj nje mundesi.
Mos ik Franko.
F-Po Alfonso ?
R-Cdo gje i perket te shkuares , tani jemi vetem une dhe ti...
F-Ris Cdo gje me ka rene si rrufe dhe nuk e di as vete sesi do i perballoj..
R-Do i perballojme te dy Franko...
F-Thjesht kam nevoje per kohe...
R- ok Franko , nese ti ke nevoje per kohe do te te jap kohen e nevojshme.. por dije qe une do jem aty , duke te pritur... Ai u afrua,  me puthi ne faqe dhe iku.

Isha shume e zhgenjyer dhe e trishtuar. Shkova ne shtepi dhe u shtriva ne krevat.
E ndjeja se e kisha humbur Frankon dhe tani thjesht doja te zhytesha ne trishtim.

Kaluan disa dite dhe une nuk kisha degjuar per Frankon. Te dy ishim marre me shkollen dhe punet tona. Ate dite vendosa te shkoja buze detit dhe te qetesohesha pak. E kisha harruar fare ate vend, por ai vend me kujtonte Frankon.
U ula ne rere dhe po shijoja flladin e lehte qe perkedhelte floket e mia dhe zhurmen e dallgeve qe ishte melodi per qetesine.

Pas disa minutave pashe silueten e nje mashkulli te afrohej drejt meje

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Pas disa minutave pashe silueten e nje mashkulli te afrohej drejt meje.
R- Franko ???
Ishte ai.
F- Ris ?  E dija qe zemra ime e kishte nje arsye perse me drejtoi ketu..pasi ishe ti. Shpresoj mos jem vonuar shume ?
R- Jo nuk u vonove. 
F-Te dua Ris.
R-Mezi po prisja ta degjoja kete fjale nga goja jote. Edhe une te dua.
F-Te kam dashur qe ne momentin kur te pashe ne Spanje, po ne kete pozicion kur ty ti merrte era floket dhe dukeshe aq e embel,por njeriu ka nje menyre te cuditshme te kapurit pas personave te tjere kur do te harroje ate qe smund te kete me te vertete. Tani do jesh e gjitha e imja.

Ne strehen tone te dashurise , une dhe Franko i premtuam dashuri te perjetshme njeri tjetrit dhe keshtu u sheruan plaget e se shkuares.

Fund
Uroj tju kete pelqyer historia. Do me pelqente te dija mendimet tuaja keshtu qe mos u kurseni dhe shpresoj te jene pozitive :p
Ju falenderoj qe e keni votuar historine dhe shpresoj qe edhe ju tju kete cuar ne ate boten qe me coi mua kur e shkruajta.
Ju perqafoj ;* ;*

RIS  (Shqip)Where stories live. Discover now