Matias e qelloi don Havierin prane zemres dhe ndonse nuk vdiq menjehere ai arriti ti thoshte Frankos qe e kishte dashur pavaresisht cdo gjeje. Cdo gje rezultoi shume e lehte ne praktike dhe ne e realizuam hakmarrjen tone , por nuk kishim kuptuar se me i lenduari ne kete mes kishte mbetur Franko .
Franko qendronte prane trupit te Don Havierit duke qare.
R- Franko ...
F- Kam nevoje te rri vetem.Une dhe Matias u larguam.
Nuk dija si te sillesha me te. Kishim kaluar goxha situata te pa kendshme por kjo i vinte kapakun. Une doja te vrisja atin e tij ? Ai sdo ma falte kurre mua. Ai gjeti dhe humbi babain e tij ne pune oresh. Nga ana tjeter si do jetoja une e lumtur me djalin e personit qe vrau prinderit e mi.
Mbase kishte ardhur fundi jone.Pas 1 viti.
Hakmarrja coi ne zbulimin e disa te vertetave qe bene qe une dhe Franko te merrnim rruge te ndryshme.
Franko si djali i Don Havierit trashegoi shume prona dhe biznese te tij. Ndermjet tyre edhe lokalin La Rabiosa.
Ai e la hapur lokalin dhe ishte bere nje nga lokalet me te populluara te zones kjo fale faktit se Franko studio per administrim biznesi. Lokali nuk kishte me vajza striptiste por vetem balerina dhe balerine te veshur , kengetare live dhe karaoke dhe ne nete te vecanta prenotohej per raste prej njerezve.Matias dhe Rakela prisnin nje femije dhe vendosen te martoheshin dhe ndertonin familjen e tyre. Mua dhe Matiasin sme lidhte me asgje pasi ai jetonte vetem per familjen e tij te re dhe Rakela ishte shume xheloze.
Franko vendosi qe banden los Casadores ta likuidonte dhe tashme dy bandat kriminale Schlange dhe los Casadores nuk ekzistonin me. Ekzistonin vetem dy trashegimtaret e tyre te cilet kishin ndjekur rruge te ndryshme.
Une fillova studimet per arkitekture pasi gjithmone e kisha patur enderr. Nga ana tjeter me merrte malli te kerceja ose te zihesha me ndonje njeri , pasi ajo qe kishte nisur si nje nevoje per hakmarrje u shnderrua ne pasionin tim.
Me merrte malli edhe per Frankon , nuk e dija se cfare ndjente ai per mua pasi ne u larguam pas vdekjes se babait te tij dhe nuk kishte ardhur te me kerkonte , por as une nuk kisha bere gje qe ti tregoja se doja te isha me te.Kishte kaluar nje vit dhe jeta ime kishte marre nje tjeter drejtim . Ne jeten time kishte ardhur Alfonso , nje djale qe e shikoja vetem si mik, ndonse si pamje me terhiqte shume, te cilin e kisha njohur ne shkolle . Ishim shume miq por e dija qe ai sme donte si mike.
Ai me tha se nje shoku i tij e kishte ftuar te nje lokal , La Rabiosa dhe ndonse nuk doja i pranova. Doja te dija cbehej me Frankon dhe ku me mire se ta shikoja live.
Shkuam aty dhe pashe Frankon te shoqeruar me nje femer.
Ajo ishte e lezecme dhe ai qeshte shpesh ne pranine e saj. Po beja sikur nuk e pashe , por ai erdhi aty dhe u takua me Alfonson. Mesa duket njiheshin.
A- Ej mik.
F- Al , mire se erdhe ne lokalin tim.
A- Dua te te prezantoj me Patrisian , shoqeruesen time.
Ndonse i erdhi si e papritur prania ime aty Franko nuk reagoi keq por me dha te njohur.
F- Patrisia , sa kohe pa u pare.
R- Po mund te them te njejten gje . Si ke qene Franko?
F- Mire , ja sic e shikon.
R- Me behet qejfi qe e ke ringritur la Rabiosen.
Kh kh..tha vajza qe ishte me te.
F- Me falni. Kjo eshte Xhulia.
Xh- E dashura e tij.- vazhdoi ajo fjaline
Une ngrita vetullen duke pare nga Franko.A- Pra ju njiheni. Sa e vogel bota.
R- Po njihemi.
Xh- Si njiheni pasi jemi kurioz ta dime ?
R- Do kete kohe ta diskutojme kete gje por tani une dhe Alfonso do kercejme. Eja Alfonso.
A- Po ti e di qe une nuk kam shume qejf te kercej.
R- ok Alfonso si te duash , pak meshkuj ka ketu.
A- ahahaha jo kete gje jo. Erdha atehere.
R- hahaha e shef qe di si te te prek ne seder une ty.
A- E di. Na falni neve.
Xh- Zemer ikim kercejme dhe ne.
A- Jo nuk kam shume qejf tani.
Xh- Mos duhet te iki dhe une te kercej me te tjere ?
F- po bej si te duash xhulia.
Franko ndonse ishte lidhur me Xhulian , nuk kishte mundur te harronte Risin.Kisha vendosur ta luaja Frankon mendsh.
Kerceja afer me Alfonson dhe Franko shikonte. E shikoja qe ai po luante mendsh. Epo ne fund te fundit na kishte gjetur dhe te dashur.
Alfonso mi kishte vene duart ne bel dhe po kercenim nje kenge latine
A- Pati te thashe sa e bukur je bere sot ?
R- po me the , por mos ma bej qejfin kot.
A-Jo jo ti e di qe une sta bej kot qejfin ty.
R- ok hajde ulemi tani se naten perpara e kemi.
U ulem.Xh-Patrisia kercen bukur.
R- Faleminderit xhulia.
F- kot nuk ka qene balerine e La Rabioses ajo.
A- Ti balerine ? Sma merr mendja.
F- Po dhe i ka shtuar shume fitimet e ketij lokali ne kohen e Don Havierit.
R- Ok Franko mos i thuaj te gjitha tani.
Xh- Don Havieri ? Si Havieri qe ishte kryetari me famekeq i bandes Los Casadores.
R- Po ai , pse nuk e di qe ishte babai i Frankos ?
Xh- Cfare ? Ti Franko sme ke thene gje ?
Franko u nxeh.
F- Po e di ti Alfonso si e ka patur Patirisja emrin skenik ?
A- Jo...
F- chiquita.
A- Keshtu eeee vogeloshe
Xh - Do na falni pak ne , se duhet te ikim.Xhulia dhe Franko u cuan.
Xh- Pra duhet te marr vesh nga nje e panjohur qe ti ke patur baba Don Havierin?
F- Nuk ka rendesi ke kam patur baba. Ai nuk ka qene ndonje here per mua baba.
Xh- Po kete tipen mos e ke patur gje dashnore ?
F- Mati fjalet Xhulia ok.
Xh - E paske patur dmth.
F- E di cfare Xhulia kur te mbledhesh veten me telefono.A- pra Chiquita.. ti dhe Franko...
R- Alfonso , une nuk te kam genjyer asnje here per ndjenjat e mia. Ti e di qe te kam shok te mire.
A- Dhe ti e di qe une nuk te dua si shoqe.
R- Alfonso , jemi miq , mos e prishim kete gje.
A- ok bukuroshe...si thua pijme nga nje pije tjeter ?
R- Ok .
A- po iki ti marr te bari.Franko u fut brenda dhe u ul perseri ne tavoline.
Isha vetem me Frankon.R- Pra qenke lidhur ?
F- Ris....
R- Nuk ka nevoje te shpjegohesh .. jetet tona u ndane ate nate.. pra e ke seriozisht me Xhulian ?
F- Sot u zume..per ate punen e babait tim.
R- Me fal. Thjesht u nevrikosa qe fillove te tregoje per te kaluaren time.
F- Po e di mbase e teprova dhe une.
R- Franko , e di qe nuk eshte momenti por si ka mundesi qe nuk me kontaktove nje here brenda ketyre viteve ?
F- Ris per mua ka qene cdo gje e veshtire. Ti nuk e ke idene.
R- Ne fakt e kisha idene sepse me ndodhi e njejta gje, por ti vendose te me largoje nga jeta jote dhe te vazhdoje me Xhulian. Por pa merak Franko , sepse nese sot ishte nje rastesi nuk do te kete me te tilla.
F-por Ris..
Ne ate moment vjen Alfonso .
R-Alfonso si thua ikim ? Pasi nga muzika e larte filloi te me dhemb koka.
A-Po une te solla nje pije , por nese nuk ndihesh mire ok ikim.
R- E di cfare do e pij dhe kete pije dhe vazhdojme dhe nje kercim dhe pastaj ikim.
Pijen e piva me fund dhe e terhoqa Alfonson ne piste duke e lene vetem Frankon.
Ndjeja qe pija e dyte qe piva me fund me kishte rene pak ne koke por perseri vazhdoja kerceja.
Po kerceja shume afer me Alfonson, dhe mund te ndjeja qe atij po i pelqente ky afrimitet me mua. Epo fundja Franko sme donte me mua , kishte Xhulian. Kete nje vit ka qene me te dhe une si budallaqe e prisja.
Alfonso afroi hunden e tij prane hundes simr dhe vetem pak centimetra na ndanin nga nje puthje.
Ne dreq te shkoje cdo gje- Mendova me vete dhe u putha me Alfonson.
Franko kishte pare gjithe skenen dhe pasi ktheu goten me fund u largua i acaruar.
Puthja me Alfonson ishte e bukur. Ai ishte nje djale i pashem dhe isha treguar shume e keqe duke e lene menjane.R-Alfonso, si thua ulemi?
A- Si te duash ti zemer. Mesa duket Franko paska ikur.
R- Si thua ikim dhe ne .
A- ok
Une dhe Alfonso hipem te makina e tij dhe ai do me percillte ne shtepi.
R- Alfonso faleminderit se kalova mire.
A- Ris , faleminderit ti qe ma bere mbremjen me te bukur me ate puthjen tende.
R- Dhe mund te ta zbukuroj perseri...
Iu afrova dhe e putha. Po putheshim te pragu i pallatit tim.
A- Po me duket vetja si ata adoleshentet qe puthen te pragu i pallatit.
R- Do te ngjitesh siper te shofim ndonje film bashke ?
A- ok.
R- Por vetem film dhe asgje tjeter.
A- As ndonje gje per te ngrene moj kernace ?
R-Asgjeeee.hahahaha.
U ngjitem te shtepia ime.
I thashe Alfonsos te rehatohej si ne shtepine e tij.
Ai u ul dhe hapi tv te gjente filmin.
R- Me prit vetem 5 min sa te vishem dhe do te te sjell per te ngrene.
A- Ok shpirt.Shkova te dhoma ime, u vesha me nje pale tuta dhe me nje bluze dhe shkova ne guzhine. Aty fillova te gatuaja.
Ne ate moment Alfonso vjen dhe me perqafon dhe me puth te qafa.
R-Alfonso keshtu sdo gatuaj dot.
A-Tani me ka ikur uria per ushqim, kam vetem uri per ty.
U ktheva me pamje nga ai.
R- Alfonso nuk dua te nxitohemi.
A-As une Ris, por u be kohe qe e mbaj brenda kete qe ndjej per ty dhe nuk dua ta luftoj me. Sot qe ti po me jep mundesi dua ta shijoj ne maksimum sepse mbase sme jepet me.Ai u afua me puthi dhe ashtu sic ishim ai mbylli soben dhe perfunduam te dy ne divan duke vazhduar me puthjen.
Mbase kjo mundesi qe po i jepja vetes do me bente mire. Jeta ime nuk kishte perfunduar me distancimin nga Franko . Perkundrazi jeta ime sapo kishte filluar dhe doja te isha e lumtur qe kisha Alfonson aty per te me bere te lumtur.
YOU ARE READING
RIS (Shqip)
ChickLitHistoria e Ris ju fton te futeni ne nje bote cunash te bukur, krimi , kercimtaresh dhe dashurie. Cfare do te ndodhe me Ris dhe Franko ? Per me shume lexoni historine. Jepni mendimin tuaj dhe nese ju pelqen votoni punen time. Ps: Ndonse historite m...