part 5

326 26 0
                                    

U zgjova ne mengjes dhe gjej nje leter te komodina.
Shifemi ne palester. Rrobat i ke te qesja.

Pra ai ka pranuar ? Se di pse ndjeva nje lloj lumturie. Mos valle ishte lumturi se do kaloja kohe me te ? Franko me intrigonte por une nuk mund te mendoja per dashuricka sepse me priste nje hakmarrje perpara.
Provova nje pale strece sporti te zeza dhe nje bluze te bardhe. Kisha dhe nje pale atelete. Me bente cdo gje fiks.
Zbrita per te palestra duke me orientuar disa persona qe punonin per banden.

Hyra ne palester.
R-Jam gati.
Cte shikoja. Ishte Matias dhe jo Franko.
M- Shume mire. Franko me ka lene porosi te stervitemi te dy. Mesa shof rrobat te rrijne fiks dhe bukur.
R-Duhet ta kisha ditur qe do ishe ti. Ti je stilisti im personal . Ku eshte Franko? Ai me tha se do stervitesha me te?
M- Franko kishte pune.
R- Kishte pune ? A e la me mua sot ?  Cfare ju duket vetja juve , qe nuk degjoni fjalen time ?
U bera te ikja, por Matias u afrua dhe me kapi nga dora.
M- Prit. Perse nuk do te stervitemi te dy ?
Ndihesha pak ne veshtiresi ne ato momente. Cfare ti thoja ? Qe ai me vinte ne siklet , sidomos pasi kisha degjuar qe mesa duket ai me paska pelqyer kur kemi qene femije dhe aq i lezecem sac ishte ai do isha  budallaqe mos e pelqeja ?
Ne veshtiresi iu pergjigja.
R- Sepse ti nuk me dukesh aq i forte sa Franko.
Cfare dreqin po beja ? Mos doja te fusja ne sherr dy vellezerit une ?
M- Ha ha ha , me shkrive tani. Une kam me shume vite se Franko qe merrem me boks, karate dhe cdo lloj sporti tjeter vetem qe te jem gati te luftoj kunder Los casadores.
R-Bravo. Me behet qejfi per ty. Po iki te gjej ate te pabindurin tani.
M- Me jep nje mundesi.
Me vinte inat me Frankon por cfaj kishte Matias keshtu qe pranova te stervitem me te.
R- Ok . Sot je ne prove. Te shofim a e kalon .

Ai filloi te me mesonte hapat e para te vetmbrojtjes dhe te beja disa ushtrime per muskujt.
A

i dukej sikur e ndjente me shume sec duhet pranine time aq afer tij ne kete stervitje dhe me vinte ne siklet. Ne cdo moment sillej i embel me mua dhe jo ashper , por une nuk kisha nevoje per ledhatime por doja te me mesonin.

Ishte nje moment kur ai po me mesonte nje teknike vetmbrojtjeje kur dikush te ve doren te goja dhe mundohet te te kape me force , duhet ta kapje nga dora tia perdridhje dhe rrezoje ne toke. Kur po ma demostronte me rrezoi ne toke dhe isha une ajo qe perfundoi e nenshtruar prej tij , me trupin e tij shume afer.
Ai u afru me shume prane meje me deshiren per te me ndjere afer.
U mundova ta largoja dhe u ngrita e bezdisur.
R- Kjo eshte arsyeja perse nuk doja me ty.
M- Perse cte bera ?
R- Me duket mua apo po e shijon me shume sec duhet vetmbrojtjen ?
M- Te duket ty.
R- Ok me duket mua. Vazhdojme.
Vazhduam me stervitjen . Do hidhesha ne litar dhe ai qe te me motivonte po hidhej dhe vete. Por me pare hoqi bluzen me pretekstin se ishte vape.
Epo trupi i tij ishte perfekt. Kishte disa tatuazhe ne trupin e tij. Por ajo qe binte ne sy ishte sa i mire dukej. Nese donte te me shperqendronte po ia arrinte.

R- Nuk e mban dot veshur ate bluze ?
M- mos me thuaj qe po te shperqendroj ?
R- Ke mua ?? Pas nje te qeshure te sikletosur i thashe jo. 
M- Ai qeshi por nuk e vishte bluzen kastile.
R- Nuk e kalon proven i thashe. Ajo e qeshur i kishte mbetur e ngrire kur degjoi fjaline qe sdo stervitesha me me te .
M- Ok pra si te duash.
U lodha duke bere te mirin me ty. Po deshe o goce. Skam kohe per tu marre me tekat e tua une. Duhet te vazhdoj me planin e hakmarrjes.

Mori bluzen , u largua dhe perplasi deren.
R- kisha mbetur ne palester vetem kur u kujtova per Frankon.
U nisa shpejt ta gjeja dhe nervat e mundshme tia hidhja atij.
Shkoj ne dhomen e tij dhe e gje duke fjetur.
Iu futa pa bere zhurme. Ishte ora 9 dhe ai ishte ne gjume ? E cuditshme.
Po rrija po e shikoja. Dukej aq i embel ne gjume. Finte me nje carcaf dhe pa bluze. Mund te shikoja qe ai kishte akoma me shume tatuazhe sesa Matias ne ate trupin e tij te formuar dhe shume muskuloz.

RIS  (Shqip)Where stories live. Discover now