part 11

264 26 0
                                    

Me Alfonson na kishte zene gjumi ne divan ,
te perqafuar.
Nga ana tjeter Franko kishte shkuar te Xhulia dhe i kishte kerkuar te falur qe i kishte mbajtur te fshehte te kaluaren e tij.

Kur u zgjova, pashe Alfonson qe dukej i embel ne gjume. Mbase kishte filluar te me pelqente , ose mbase une po i imponoja vetes pranine e tij qe mos ndieja mungesen e Frankos. Gjithsesi kisha vendosur te shijoja momentin dhe momentet e mia tashme lidheshin vetem me Alfonson.

A-Miremengjes zemer.
R- Mirmengjes gjumash.
A-Kush flet pale , ty qe te zuri gjumi direkt ne krahet e mia.
R-Po isha rehat prandaj. Ishte dhe shume ngrohte.
A-Cte bej qe jam hot.
R- Hahahahaha sa te rren mendja.
A- Epo i bie te jem hot perderisa bera per vete nje bukuroshe si ty.
R-A ktu ke te drejte ...bukuroshe jam.
A-Fmij i keq.
Ishim duke gudulisur me njeri tjetrin derisa pashe qe po shkonte vone.
R-Duhet te cohemi tani , po iki te bej dicka per mengjes.
A-Jo ti ske per te ikur asgjekundi. Do rrish ne krahet e mia sot.
R-Mund te rri me vone , por tani duhet te hame.
A- Ok si thua te te gatuaj une sot ?
R- Kjo do ishte shume bukur, nderkohe qe une bej nje dush .
A- Ok , po mund edhe te me ftosh nese do.
R- po ka disa gjera per te cilat nuk pyetet :p
A-me te vertet ?
R-Jo mo po beja shaka
A- o fmije ..ik sa te bej mengjesin une.

Bera nje dush shpejt e shpejt dhe perfitova edhe te vishem , vetem floket i kisha te lagura por i kapa qe mos me pengonin .
R- Sa ere e mire qe vjen .
A- te gatuaj une dhe mos vije ere e mire? Pyetje eshte kjo.
R- as nuk e vija ne dyshim.
A- ulu zonjushe.
R-Faleminderit shef.
Ai me kishte bere nje leng te shtrydhur frutash , veze te skuqur me djathe , buke te thekur dhe e kishte shtruar tavolinen shume bukur. Cdo gje dukej perfekte dhe nuk mund te rrija pa i thene se ai kishte filluar te behej pjese e jetes sime.
Mund te dalloja lumturi ne fytyren e tij por perseri kishte dicka qe e bente te dyshonte.
A- Dua te te pyes per dicka ?
R- ehe..
A-ka patur gje mes teje dhe Frankos ?
R- Po , por dicka e shkurter.
A-deri dje ti me thoje qe jemi miq dhe krejt papritur fillove te me afrosh , mos po e ben qe te besh Frankon xheloz ?
R-Al, do tregohem e sinqerte me ty. Deri dje nuk doja te te jepja mundesi pasi nuk dija as vete se cfare ndjeja. Persa i perket Frankos ai ka jeten e tij dhe jeta e tij eshte ndare nga e imja. Ndersa ty , ty te kam patur gjithmone kaq afer dhe nuk ta dija rendesime deri dje.
A-Pse cfare ndodhi dje?
R-Thjesht hapa syte dhe mendova pse mos i jap vetes nje mundesi me ty.
A-Zemer.. une dua te te bej shume te lumtur dhe te jemi te lumtur te dy .
R-Edhe une shpirt. Meqe ra fjala gatuan shume mire.
A- Faleminderit , kjo eshte pak , sepse e dashura ime meriton me shume.
Me pelqente sesi tingellonte. Alfonso ishte djale i mire dhe une kisha kthyer perfundimisht nje faqe te re ne kapitujt e jetes sime.

Pasi mbaruam se ngreni une mora te laja enet. Nje moment as vet nuk e di si ndodhi por u ktheva me goten me leng dhe kisha Alfonson pas meje kur ia derdha ne bluze lengun.
R-Oo zemer me fal.
A-Ska gje shpirt.
R-Hiqe ta ve per te lare bluzen .
A-Ok .
Ai hoqi bluzen dhe mund te shikoja trupin e tij. Kishte nje trup shume te rregullt, ku ndryshe nga cunat e bandave ai nuk kishte tatuazhe.
R-Pra mesa dukesh palestra e ka bere punen e saj ?
A- Hahaaha, po e ka bere. Pse te pelqejne mukujt e mia ?
R- Ne fakt po..me duken interesante.
A- faleminderit. I kam bere qe te mbroj te dashuren time nga cdo gje, dhe qe te te mbaj shtrenguar forte ne krahet e mia.
R-Sa i embel je. Po e dashura jote mund te mbrohet edhe vete.
A-Pse mos valle e dashura ime ka qene dhe boksiere pervec kercimtares ?
R-Eshte histori e gjate.
A- Ej do e besh nje kercim per mua ?
R-Me vjen turp.
A-He mos u bej e keqe. Ti ke kercyer para gjithe njerezve dhe nuk e ben dot para meje.
R-Vetem nese kercen dhe ti me mua ?
A-Ok.
Hapa nje kenge dhe po kercenim te dy.
R-E di qe sje kercimtar i keq ti ?
A- hahaha faleminderit.
Ishim afer njeri tjetrit dhe kercenim dhe putheshim . Gjerat cuan ne krijimin e nje atmosfere te ngrohte ku une kisha vene duart ne trupin e tij dhe e ai me prekte te beli dhe keshtu me mori ne krahe dhe u drejtuam te dhoma e gjumit.
Nuk e kisha menduar ndonje here se do ndieja per dike tjeter kaq shpejt por me Alfonson cdo gje me dukej e bukur dhe nuk do ia mohoja vetes sime pak lumturi ndonse e dija qe si dashuria qe ndjeja per Frankon smund te ndjeja per Alfonson.
Kaluam nje dite te bukur te dy dhe lidhja jone u be me e afert.

Nga ana tjeter Franko dhe Xhulia po kalonin momente me njeri tjetrin.
Xh- Shpirt , me fal qe u nxeha dje me ty, por e bej sepse kam filluar te ndjej shume per ty dhe nuk dua te me mbash te fshehta ose te kesh goca te tjera verdalle se behem xheloze .
F-Mos u bej xheloze zemer sepse une kam sy vetem per ty. Persa i perket te shkuares ajo nuk ka rendesi.
Xh-Shpirt im ti.
Nderkohe qe Xhulia kishte nje muaj qe ishte zhvendosur te shtepia e Frankos dhe jetonin te dy. Lidhja e tyre ishte konsoliduar me kohe ,por Franko nga takimi me Risin filloi te kishte disa dyshime lidhur me Xhulian dhe ne mendjen e tij qendronte vetem Ris.
Ne darke Xhulias i ra telefoni dhe ne menyre misterioze u largua duke i thene Frankos se do shkonte te takonte prinderit e saj.Franko nderkohe shkoi te La Rabiosa.
Une dhe Alfonso e kishim lene te dilnim per darke. Vendosem ta benim ne kembe rrugen pasi restoranti nuk ishte larg kur une pashe se Xhulia u fut ne nje makine te zeze, me targa te fshira dhe iku me shpejtesi.
Ne cfare te ishte ngaterruar ajo valle ?
Duhej ta zbuloja ose te pakten duhej ti thoja Frankos.

Shijuam darken me Alfonson dhe ai me percolli deri ne shtepi dhe vete u largua.
Bera disa hetime per Xhulian por nuk gjeta asnje lloj te dhene. Ajo vajze kishte dicka te cuditshme dhe une do e zbuloja por me pare duhet ti thoja Frankos dhe shkova te lokali.
F-Ris , cfare ben ti ketu?
R-Dua te flas me ty.
F-Cfare ka ndodhur ?
R- Franko nuk dua te perhap panik kot ose te them gjera per te cilat nuk kam prova, por duhet te besh kujdes me Xhulian pasi mendoj se nuk eshte ajo qe thote se eshte.
F-Cfare thua Ris ?
R-Dje kur po ikja per darke me Alfonson , pashe qe Xhulia u fut ne nje makine te zeze luksoze dhe pa targa te shenuara. Dicka nuk shkon me te pasi hetova per te dhe nuk ka asnje te dhene me emrin dhe mbiemrin qe ajo ka.
F-Pra ti dhe Alfonso jeni bere zyrtar tani ? Ris nuk e kuptoj perse nderhyn ne jeten time ateher. Ji e lumtur me Alfonson dhe nese me gjen gje mua pune e madhe.
R-Franko cthua keshtu. Une behem merak per ty pavaresisht cdo gjeje dhe sdua te te ndodhe ndonje gje e keqe.
Ne ate moment vjen Xhulia.
Xh- Pati po ti ketu?
R-Erdha te takoj Frankon dhe per ti thene lajmin se jam lidhur me Alfonson.
Xh-Ua me behet qejfi per ty.
F- zemer po ti cben ketu?
Xh -Erdha ti bej surprize te dashurit tim.
R-Me falni mua ateher. Franko uroj te jesh mire. Pafshim Xhulia.

Xh -Sa vajze e cuditshme me duket kjo Patrisia! Se di zemer po nuk me ngjall besim ajo.
F-Shpirt mos flasim per ate tani . Surpriza qe me bere ishte shume e bukur por kam pak pune tani. E ke problem te takohemi pak me vone te shtepia ose ketu ?
Xh-Ok zemer si te duash.

 E ke problem te takohemi pak me vone te shtepia ose ketu ? Xh-Ok zemer si te duash

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Kur Xhulia po ikte , une gjeta mundesine me te mire per ta ndjekur.
Ajo shkoi me varreza dhe gjeja qe mu duk me e cuditshme eshte se ishte ne varrin e nje djali te ri.
I mora shenim emrin Ai quhej Nik Castro.
Dhe vendosa te iki ne shtepi.
Hapa laptopin dhe fillova te bej kerkime. Sipas lajmeve Nik Castro ishte nje polic i cili ishte vrare ne nje operacion policie qe kishte te bente me kapjen e kreut te bandes Los Casadores.
Ajo qe dilte ne lajme ishte e motra Isabela Castro e cila ishte betuar qe do hakmerrej per vrasjen e vellait te saj. Nga fotoja pashe se Izabel ishte Xhulia , e dashura e Frankos.Thuhej qe pas vdekjes se te vellait ajo ishte shtruar ne nje klinike psikiatrike dhe se mesa dukej ishte arratisur prej saj.
Mos valle ajo donte te hakmerrej kunder Frankos ?
Nuk dija se cfare kishte ajo ne mendje por dija se Franko mund te ishte ne rrezik dhe tani mund tia tregoja te verteten me prova.

RIS  (Shqip)Where stories live. Discover now