Ne mengjes shkova heret per prova. Ate felliqesiren e Rakeles sdoja ta shifja me sy. Ndersa per te tjeret sme interesonin me.
Po beja prova , kur vjen Franko.
Ai thjesht u pershendet me Rakelen si zakonisht por nuk ia zgjaten shume njeri tjetrit.
Ai ma beri me shenje qe te flisja me te por une nuk ndalova. Ai kishte shkuar te automati i nderteses dhe e kishte ulur. Nuk mund te benim prova pa drita keshtu qe shkova te dhoma e zhveshjes sime. Aty ishte Franko.R- cfare ben ti ketu ?
F- Doja te flisja me ty ?
R- Per cfare?
F- Cfare ndodhi dje me Havierin?
R- Asgje qe te intereson ty . Ti vazhdo me Rakelen ate bej.
F- Une me Rakelen ? Kur ?
R- Mos e moho. Por pa merak se sic je kenaqur ti me Rakelen u kenaqa edhe une me Havierin . Ai po me beri te ndihem femer tamam.
F- Ou , ashtu eee...
Ai me kapi nga krahu dhe me afroi prane vetes.
F- Ris , asnje mashkull nuk mund te te beje te ndihesh sic te bej une.
R- Ua sa mendjemadh.
F- kjo eshte e verteta.
R- Mbarove ? Sepse kam takim me Havierin tani.
F- Ok , se edhe une do iki te Rakela.Franko - Matias
F- Sa here te kam thene mos shko lart e poshte me Rakelen.
M- Jam treguar i kujdesshem.
F- Ris te kishte pare.
M- Po Ris nuk hap probleme o vlla.
F- Ris mendon se isha une me Rakelen.
M- Cfare ?
F- Dhe keshtu duhet te vazhdoje te mendoje.
M- cfare kurdisni ju te dy ?
F- Mos bej pyetje. Nese do te te mbuloj me Rakelen tregohu me i fshehte me te.
M- Sot kemi nje mision me arme per ti cuar ne kufirin me Meksiken do shkojme une ti dhe Emilio. Sot eshte dita kur do e kapim dhe vrasim .
F- Ok.Pasi mbaruam misionin e armeve ,Emilio ishte i lumtur pasi me kete mison finalizonte planin e tij per tu vendosur ne krye te bandes Los Casadores.
E- Cuna si thoni behemi per nje pije te La Rabiosa?
M- qenke ne qejf sot Emilio.
E- Shume cuna.
Franko qe ngiste makinen u drejtua te nje magazine e vjeter e cila perdorej prej tij dhe bandes Schlange.
E- Cbejme ne kete vend ?
Emilio nxori armen por Matias ishte treguar me i shpejte bashke me Frankon.
M- Jemi dy me nje...nese nuk do te vdesesh ule armen.
Ai e uli armen dhe Matias e lidhi. E nxoren nga makina dhe e cuan te magazina.
E- cfare keni me mua . Duhet ta kisha imagjinuar qe jeni dy tradhtare.
M- ndersa ti je nje vrases.
Matias e godiste ne fytyre pa pushim. Derisa Franko e ndaloi.
F-lere te rrefehet.
E- Cdo gj..e e ka..m bere pasi me..ka urdh..eruar Don Havieri.
M- ti i ke vrare prindrit tane Antonio dhe Kajetana Casillas ?
E- Prindrit tuaj ?
M- Ne jemi Matias dhe Franko Casillas.
E- Une mora urdher nga Don Havier ti vrisja prinderit tuaj pasi ata e binden Marian gruan e tij te rrinte me ta dhe mos shkonte te don Havieri.
F- Cfare jane keto qe thua ?
E- Maria ishte motra e Antonios. Don Havier e donte Marian por ajo kishte frike prej babait te Don Havierit dhe u largua shtatzane. Kur don Havier mori vesh qe Maria kishte vdekur bashke me femijen gjate lindjes vendosi te hakmerrej kunder Antonios. Por kur une shkova te vrisja Antonion me doli para edhe Kajetana dhe i vrava te dy. Jeni me fat qe ju lashe gjalle.
Matias u nxeh dhe mori armen dhe filloi ta rrihte me arme ne fytyre. Emilio ishte ne gjendje shume te rende, ndersa Matias nuk ndalonte , por qante dhe ne nerva e siper e vrau Emilion.
F- Matias ai vdiq. Ndalo.Pasi u siguruan qe ai kishte vdekur, ata e fshehen trupin ne magazine dhe u nisen me shpejtesi drejt vendndodhjes se bandes Los Casadores.
M- Tani do iki te vras don Havierin.
F- Jo nuk do e besh.
M- Ti nuk je kush te me ndalosh.
F- Jam , prandaj ti sdo besh gje. Ai per te cilin po flet eshte babai im .
Matias goditi me grush Frankon dhe me nxitim shkoi te makina.
Ai i hipi makines dhe u nis per te La Rabiosa. Ai do vriste Don Havierin.Nga ana tjeter don Havier ndodhej ne studion e tij duke menduar per planet e ardhshme te biznesit.
Ne studion e tij hyri Markos (Matias) i nxehur.
H- Marcos si hyn keshtu ne studion time ? Ka mdodhur gje ?
Matias nxori armen dhe ia drejtoi.
M- Po ndodhi qe ti do vdesesh tani.Ne ate moment isha duke shkuar drejt studios se Don Havierit per ti thene se do shperngulesha aty kur shof Matiasin qe i kishte drejtuar armen dhe u futa.
R- Marcos ule armen !
M- Patrisia nuk ka me nevoje te shtiremi para ketij plehre. Emilion e vrava dhe tani e ka rradhen ky qelbesire . Ai vrau prindrit e mi dhe prindrit e tu.
R-Po Franko ku eshte ?
H- Ju njiheni ?
M- Po , Une jam Matias Casillas dhe kjo eshte Patrisia Delawar. Te duken mbiemrat tane te njohur ?
H- kur tju kap do gjeni vdekjen qe te dy.
R-Matias po Franko ku eshte.
M-Franko donte te me ndalonte pasi ai eshte djali i ketij qelbesire.
R- H- Cfare ?
M-Sic e degjon. Emilio rrefeu cdo gje.
Ne ate moment vjen Franko dhe ai dukej i lenduar.H- Jo djali im ka vdekur.
Jeta ime u be vite qe nuk ka me kuptim. Qe nga vdekja e Marias dhe Djalit tim.
R- Don Havier tani do me thoni si eshte historia e djalit tuaj dhe gjithe vrasjet qe keni realizuar ?
H- do me vrisni nese nuk tregoj ? Me vrit pra cpret.
R- me trego kush i vrau prinderit e mi?
H- une kam qene nje njeri i keq , i eger dhe kam urdheruar shume vrasje. Por te gjitha i kam bere sepse keshtu jam rritur. Vazhdova banden e babait tim pasi ai me la mua ne krye pasi vdiq. Une keshtu jam rritur , sme ka dhene njeri dashuri dhe edukate. Cdo gje e kam mesuar vet duke pare babain tim por ato nuk ishin gjera te mira.
Diten qe u dashurova me Marian , ishim gati te arratiseshim te dy , por babai im zbuloi se ajo ishte pjese e bandes "schlange" dhe do e vriste , por une u perballa me tim at dhe e vrava ate pasi nuk mund te lejoja te vriste Marian dhe djalin tim. Maria perfitoi nga momenti dhe iku. Isha i sigurte qe kishte shkuar te banda e saj.
Me vone me thane se ajo dhe djali im kishin vdekur gjate lindjes.
U bera keq dhe dhashe urdher qe te fillonte lufta me banden schlange. Urreja cdo gje te tyren dhe doja ti vrisja qe me vrane Marian dhe djalin tim.
R- dhe keshtu ju dhate urdher te vritej gjithe banda schlange ?
Une dhashe urdher te vritej vellai i Marias ( babai i Matiasit) . Por aty doli perpara gruaja e tij dhe Emilio i vrau te dy.
R- po prinderit e mi ?
H- Prinderit e tu ishin thjesht nje gabim. Ishim duke shkuar diku me Emilion kur ne patem nje defekt ne makine dhe u perplasem me makinen e prinderve te tu.
Ata ishin gjalle por Emilio gjeti mundesine dhe i vrau te dy pasi ata ishin bere shume pengese per ne , banda e tyre po fitonte shume terren dhe ne na u dha nundesia.
R- Pra i ke vrare prindrit e mi me gjakftohtesi ? Iu afrova nxorra nje thike dhe u bera gati ti ngulja thiken mu ne zemer.Ne ate moment vjen Franko dhe me mban doren .
F- Ris mos e bej.
R- Ai ka vrare prindrit e mi dhe prindrit e Matiasit .
H- Bir une te kam dashur por mu tha qe ti vdiqe bashke me mamane tende. Une mund te jem njeri i lig por ty te kam dashur bir.
R-Do te na bindesh me keto teatro ? Ti nuk je nje njeri i mire. Ti nuk ke ndjenja. Te kishe ndjenja nuk do urdheroje dhe te lejoje te derdhej kaq shume gjak.
Franko dukej i lenduar pasi kjo e vertete ishte shume tronditese.
M- Ti tani do vdesesh Franko si mund te tolerosh qe ky kriminel qe ska qene ndonje here ne jeten tende dhe qe me teper te ka braktisur, te te mashtroje me fjale qe nuk i vertetojme dot. Ti je rritur nga prindrit e mi.
Nderkohe qe Matias fliste don Havier nxori nje arme qe e kishte ne corapen e tij te fshehur dhe e drejtoi nga Matias per ta vrare pasi ai ishte i vetmi me arme , kur Matias e shkrepi.
Ai qelloi nje here Don Havierin dhe ai ra ne toke.
YOU ARE READING
RIS (Shqip)
ChickLitHistoria e Ris ju fton te futeni ne nje bote cunash te bukur, krimi , kercimtaresh dhe dashurie. Cfare do te ndodhe me Ris dhe Franko ? Per me shume lexoni historine. Jepni mendimin tuaj dhe nese ju pelqen votoni punen time. Ps: Ndonse historite m...