Kapitel 2

112 4 2
                                    

Brooklyn:

"Brooklyn vi kommer for sent!" Jamre min mor efter mig. Hun skal afholde et kæmpe modeshow her i New York, for første gang siden vi flyttede. "Kommer!" Råber jeg tilbage og går hurtigt ned ad trapperne.
Mit første blik lander på en en kort lyshåret pige, med en flot lang rød kjole. "Alisha" måber jeg og løber hen til hende, og krammer hende så hårdt. "Det er så længe siden" siger jeg begejstret. "Jeg har da også savnet dig" griner hun og trækker sig smilende fra krammet. Hendes smil, hendes helt hvide tænder og skinnende grønne øjne, kan få enhver til at besvime. Jeg har bare lært ikke at gøre det..

Da vi stiger ud af bilen og ind til modeshowet, vrimler der med paparazzier, ikke at det er forbavsende, men deres spørgsmål driver mig til vanvid.

"Hvem er hun Brooklyn?"
"Er hun din nye kæreste?"
"Har du bare droppet Brianna?"

Hvert eneste spørgsmål irriterer mig. Jeg droppede ikke Brianna, hun ødelagde det selv. Alisha er ikke min kæreste hun er min bedste ven. Vi plejede at lege sammen, da vi var mindre, men vi flyttede, så vi har ikke set hinanden i ca. 6 år. Alisha er en sød, sjov og chamerende pige, til tider en usikker pige, men selvfølgelig kan ingen slå den selvsikre, hotte og sjove Brianna. Brianna og jeg skulle vel bare ikke være sammen. Hun er sikkert kommet videre, så det må jeg også. Jeg tager fat om Alishas hofte og fører hende forbi paparazzierne. Flere fotoskud bliver taget.

"Brooklyn, hvem er Brianna?" Hvisker Alisha spørgende, mens hun stadig holder øjne på modellerne. "Gammel kæreste" svarer jeg kort og koncentrer mig om modellerne. "Hvad skete der?" Nå ja, jeg glemte og sige, at Alisha kan være ret så nysgerrig. "Jeg flyttede og hun gjorde det så bare værre" siger jeg med en skuffet stemme. Skuffet har man lov til at være over hendes opførsel. "Hvad gjorde hun?" Nysgerrige Alisha is back. "Ej se den kjole" siger jeg begejstret og peger på en farverig kjole. Kjolen var vel okay, men i det mindste pæn nok til et emne skift. "Woow, den er bare flot" måber hun. Ja, hun bliver hurtigt distraheret og hun elsker kjoler, mon ikke i finder mere om hende senere.

Vi sidder i bilen på vej hjem fra modeshowet, da jeg mærker min baglomme vibrere. Selvfølgelig min mobil. En besked fra Drama Queen B. Brianna. Hvorfor skriver hun nu?

Besked fra 'Drama Queen B'
Søde delige lææækreee,,,, duuu mitt livs sknhed. Savner diig,,,. Ikkee anet end diog.. løøsten stiger og rober dig ddiih....

Hurtigt regner jeg ud, at hun igen er på stoffer. Hvorfor? Det var hende selv der gjorde det forbi...

Argh endelig er jeg blevet færdig med kapitel 2... Det kan godt være det ikke lyder svært, men følte virkelig jeg havde en skrive blokering i kapitel 1 og 2. Jeg tror jeg har fundet mere ud af hvordan det hele skal forgå, så glæd jer...

Spørgsmål:
1: Hvad tror i der er sket mellem Brianna og Brooklyn, udover Brooklyn flyttede?

2: Tror i Alisha og Brooklyn finder sammen?

3: Hvem synes i Brooklyn skal vælge? Alisha eller Brianna?

4: Hvem kan i bedst lide Alisha eller Brianna?

Diva Number TwoWhere stories live. Discover now