Brooklyn:
Jeg vågner forbavset, frisk og glad. Jeg plejer normalt ikke sove så godt, efter bruddet mellem Brianna og jeg. Jeg får altid et billede op af hende og ham. Hun nyder hver øjeblik og kigger dræbende på mig. Hendes smukke øjne, hendes flotte smil, med de skinnende hvide tænder, og hendes vidunderlige latter.....
Okay okay, stop dine tanker der.. Du er færdig med hende. Minder jeg mig selv om.
Jeg vender mig om og ser Alisha. Måske er det på grund af hende, at jeg har sovet godt. Jeg smiler et bredt smil til hende, men hun ser det ikke. Hun sover. Hendes dybe vejrtrækninger og det smukke ansigt. Hvis ikke hun var min bedste ven, så havde jeg kysset hende med det samme. Jeg fjerner et lille stykke hår fra hendes kind, inden jeg rejser mig fra sengen.
"Sovet godt?" spørger jeg Alisha, da hun kommer traskende ned ad trapperne. "Det var vel okay" griner hun og sætter sig ned til spisebordet med os andre. "Kunne du så lide modeshowet?" spørger min mor Alisha. Min mor går meget op i, at andre kan lide det hun laver, så det er vigtigt for hende at høre andres meninger. "Ja, det var rigtig godt, jeg elskede især den der Born 98 kjole" svare hun og tager et stykke røræg i munden. "Super" kommer det fra min meget glade mor. Vi spiser lidt tavse i noget tid, inden min far afbryder tavsheden. "Hvad skal i så lave i dag unger?" spørger han for at få en anelse om hvad, der kommer til at ske. "Romeo og jeg, tager ned i skaterparken" siger Cruz med munden fuld af bacon. "Mig og mor skal ordne have" kommer det forbavset fra Harber. Hvem gider og ordne have i sådan et lækkert vejr. "Hvad med jer to?" spørger min far og vender blikket mod Alisha og jeg. "Vi tager på Starbucks, hvor Jessie og Leon er" svarer jeg og tager min tallerken ud i køkkenet efterfuldt af Alisha. "Hyg jer" kommer det fra min far.
Mens Alisha og jeg er på vej ned til Starbucks, tænker jeg kun på Brianna. Hvorfor er det jeg ikke kan få hende ud af hovedet? Hvorfor er det så svært at lade hende gå? og komme videre? "Hallo Brook, er du der?" kommer det fra Alisha, som vinker en hånd foran mig. "Øhh ja, selvfølgelig" smiler jeg og prøver at lyde sikker i mit valg af svar. Hun nikker bare. Kan ikke rigtig tegne om hun er overbevist eller ikke. What ever. Vi går resten af vejen stille hen til Starbucks, hvor Jessie og Leon allerede venter. "Hey babe" kommer det fra Alisha, og tager fat om Leon og kysser ham. Nå ja, Alisha har også en kæreste. Det havde jeg vidst glemt at sige. Jessie kommer hen til mig og smiler. Jeg sender et akavet smil tilbage og vender blikket tilbage på Alisha.
Jessie er en af Alishas bedstevenner, men jeg bryder mig ikke særlig meget om hende. Hun er så creepy, meget skummel, kigger på en på de sygeste måder. Hun er en meget speciel pige barn. Hun var endda en af de meget få mennesker, som jublede over, at Trump blev præsident. Jeg sørger altid at være på hendes side, hvem ved hvad der kan ske, måske er hende og Trump bekendte?
Jeg lægger mig i sengen, og falder næsten med det samme i søvn. I dag har været en hyggelig dag, bort set fra, da Jessie skulle fyrer nogle vildt sorte jokes af. Lidt bange blev jeg sgu. I morgen skal jeg heldigvis ikke i skole, jeg er faktisk stadig medlem af mine gamle skole, men det her er en slags ferie, hvor jeg komme ud og oplever noget, det bildte vi i hvert fald min lære ind. Uheldigvis fik jeg to mapper med alle mulige opgaver, som skal laves inden jeg kommer tilbage. Og nej, det er ikke bare sådan en lille tynd mappe. Nej. I begge mapper er der hver 75 ark i. Heldige mig......
STAI LEGGENDO
Diva Number Two
Teen FictionDette er 2'eren til 'diva number one' Hvad sker der, når drømefyren rejser til New York i et år? Mens du sidder fast i London med en veninde, som er forelsket i dig og du kommer ud i noget voldsomt misbrug. Hvordan bekæmper man det, og kan det overh...