Brianna
Da jeg kom hjem i går efter at have snakket med Marissa, stod mine forældre klar til at give mig den største skideballe igen. Inspæktøren hvade ringet til dem og sagt, at jeg havde pjækket fra 4 timer. Jeg prøvede i starten at forklare, at det ikke var min skyld og jeg skulle mødes med Marissa, men selvfølgelig troede de ikke på mig. De troede selvfølglig at jeg skulle mødes med Casper. Jeg var blevet stiktosset på dem og kastede min jakke efter dem, så nu har jeg stuearrest i 2 uger, men som om jeg holder det. Derfor sidder jeg stiktosset på mit værelse og skriver med Casper og Marissa.
Marissa og jeg er kommet godt ind på hinanden igen, dog bryder hun sig ikke om Casper og mener han er dårlig for mig, men da jeg sagde hun ikke skulle blande sig, stoppede hun også med det samme. Hun vidste mig faktsik hende pigen hun har et godt øje til. Hun hedder Clara. Clara virker som en mega sød pige, så jeg er glad for Marissa endelig er kommet ud med det, dog tog hendes familie ikke så godt imod det, da de er ekstrem kristne. Man er kun sammen dreng og pige, dame og mand. Men det har ikke påvirket Marissa overhovedet, forid hun er som hun er, så må folk leve med det, uanset om de kan lide det eller ej. Det er min pige.
Min mobil vækker mig fra mit dagdrømmeri. Jeg har fået en besked fra Casper.
Babe, Kommer du forbi?
Jeg har stuearrast :(
Stuearrast har aldrig
forhindret dig i at se mig<3Okay jeg kommer, 10 minutter
så er jeg der<3<3Jeg min lille taske frem, som er under min seng, hvori der ligger små poser med pulver. Jeg tager mobilen i baglommen kigger hurtigt ud af min dør om der er nogle. Ingen. Jeg går hen til mit vindue og åbner det. Lige præcis i dag er jeg taknemlig for at jeg bor på første sal. Jeg kravler lyløst ud af vinduet og går min vej hen til Casper.
Bank, Bank, Bank...... Bank, Bank, Bank.
Døren bliver åbnet af Topper. "Hey Guys" siger jeg halv højt og kaster en pose til dem hver. Casper kommer hurtigt hen til mig og planter et kæmpe kys på min mund. "Fuck, hvor er jeg glad for at have dig" siger han og begynder på at lave en linje. Jeg vælger at lave en overfor ham også begynder vi bare. Linje efter linje.
Da vi uafbrudt har taget linjer, kigger jeg på min mobil. 5 opkald fra min mor og 3 fra min far. Der er også en del beskeder fra dem. De må nok have opdaget, at deres engle barn er pist væk. Dog ligger jeg mærke til at Marissa og har ringet og efterladt nogle beskeder.
Brianna hvor er du henne?
Svar mig nu, dine forældre er
mega bekymret.Vil du ikke nok svare mig.
Hvor er du, så kommer jeg.
Pliz ikke tag stoffer, det er
ikke sundt.Jeg haa der fintt
Jeg svarer hende kort og lader mine forældre være bekymret. Jeg kigger rundt i lokalet. Alle ligger forskellige steder og er faldet i søvn. Jeg ligger ind til Casper, som ligger i hans seng.
Brianna forhelvede, en dag
svarer du mig ikke!Jeg kigger hurtigt på hendes svar, men ligger mig hurtigt tilbage sengen, da jeg ikke forstår det hun mener.
VOUS LISEZ
Diva Number Two
Roman pour AdolescentsDette er 2'eren til 'diva number one' Hvad sker der, når drømefyren rejser til New York i et år? Mens du sidder fast i London med en veninde, som er forelsket i dig og du kommer ud i noget voldsomt misbrug. Hvordan bekæmper man det, og kan det overh...