Brooklyn
Igen i dag har jeg haft en elendig nat. Jeg har simpelthen ikke kunne falde i søvn. Nej, i dag er det ikke på grund af Brianna. Eller jo, hun er en del af problemet. I går snakkede mig og Romeo om hvorfor han var så trist. Han nævnte han var forelsket i en Maving.. Det kan kun være Brianna.. Hvis Brianna nogensinde rører min lillebror, kommer hun i den grad til at fortryde det. De fint hun ødelægger mig, men hun skal i hvert fald ikke ødelægge Romeo. Jeg er både sur på Romeo for at have de følelser, men også på Brianna, hvorfor skulle hun også ødelægge alting?..
Jeg lister ned ad trappen for at spise morgenmad med familien. Jeg giver hurtigt et blik hen på Romeo, som har hovedet næsten nede i tallerkenen. Jeg sætter mig overfor ham, uden at nænne ham et blik. Stemningen føles en lille smule anspændt, men jeg har ingen anelse om hvorfor. De eneste, som burde at være anspændt er Romeo eller mig. "Nårh drenge og Harper, vi har nogle måske gode nyheder til nogle af jer" Siger min mor og kigger med et smil på de andre, men et skævt og et jeg-har-ondt-af-dig smil til mig. "Vi rejser hjem om en uge til London" Indskyder min far som om det var ingenting. "Hva gør vi!" Råber Romeo og løber op på sit værelse. "Ja ser i, vi har snakket med en del mennesker, og vi er allerede færdig her i New York" Siger min far og kigger forbavset op med Romeos værelse. Min mor giver mig et Hvad-skete-der-lige-der blik. Jeg hæver mine skuldre som et svar på -Jeg aner intet-. Både er det ikke sandt og sandt. Det handler stensikkert om Brianna..
"Såh, noget nyt imellem dig og Brianna?" Kommer det fra personen overfor mig. Charles. Min aller bedsteven. Vi har været venner siden vi blev født, men fordi hans far blev forfremmet og fik et arbejde i New York, flyttede for ca. 4 år siden. Vi har dog stadig holdt kontakten og snakket en del sammen. "Brooklyn?" Spørger han og vifter med sin hånd. Jeg giver ham et skævt smil. "Vi snakker ikke sammen mere" siger jeg. Han kigger hurtigt intenst på mig, før han tager sin cola og lader det ligge - det mellem Brianna og jeg. Charles er virkelig min bedsteven. Han ved hvornår jeg vil snakke om tingene eller bare vil glemme det. Charles er den eneste der ved hele historien om hvad der skete. Jeg havde fortalt mine forældre at vi bare mistede kontakten, men jeg tror inderst inde de godt ved der ligger mere bag facaden. "Nå, men siden du er fri på markedet ligesom mig, skal vi så ikke jagte piger, som i gode gamle dage" griner han og vipper med øjenbrynene. Jeg prøver at skjule mit smil, men det kan jeg simpelthen ikke. Han hentyder helt klart til dengang vi var 14 år og jagtede ældre piger. Vi var meget tydelige og endte med at komme på forsiden af Celebrity bladet, hvor der var et billede af mig og Charles på jagt efter piger. I starten var vores forældre ikke spor glade, men da vi fortalte, at det bare var for sjov, kunne de godt se det sjove.
"Vi ses" siger Charles og giver mig en krammer. Vi fik snakket en del sammen om hvad jeg skal gøre, nu når vi rejser tilbage om kun en uge. Vi aftalte, at jeg skal holde mig væk fra Brianna og fortælle Romeo, at jeg vil blive meget skuffet, hvis han går bag min ryg og begynder at snakke med Brianna. "Jep, vi ses bro" siger jeg og stiger ind i min bil og kører hjem.
YOU ARE READING
Diva Number Two
Teen FictionDette er 2'eren til 'diva number one' Hvad sker der, når drømefyren rejser til New York i et år? Mens du sidder fast i London med en veninde, som er forelsket i dig og du kommer ud i noget voldsomt misbrug. Hvordan bekæmper man det, og kan det overh...