Kapitel 7

25 0 0
                                    

Brianna

Skolen er endelig forbi, det var det rene helvede. Jeg vil meget hellere hænge ud med Casper og hans venner, de er meget federe end dem på skolen. Måske jeg bare skal droppe ud af skolen, ligesom Casper? Casper droppede ud for 1 år siden. Hans forældre var i starten meget sure, men efter flere skænderier, opgav de at opdrage på Casper. Casper bor nu nede i deres kælder. Han kommer kun op, når de skal spise og tager så madet med ned i kælderen. Kældere er vores frirum. Her hænger vi alle ud og hygger med hinanden. Ovre i skolen lod Laila mig heldigvis være i dag, ikke til nogen stor overraskelse, men hun var dog helt oppe i røven på Marissa. Jeg har faktisk lidt ondt af Marissa. Det er jo ikke fordi vi e uvenner, men det var henne der løb væk og ikke skrevet til mig. Det er ikke fordi jeg hader hende, men hun gik væk, så skal hun skal selv komme tilbage til mig, hvis hun vil mig igen. Jeg har det fint med og uden hende, jeg har Casper nu. 

Jeg står nu foran kælderen ind til hemmelighedens hule. Ej joke, bare ind til Casper og de andre. Vi har et slags kodeord inden der bliver lukket op. Vi skal banke 3 gange, holde pause og banke igen 3 gange, fordi så ved vi, at det fx ikke er politiet, som uheldigvis havde besøg af på et tidspunkt. Heldigvis havde jeg noget at gemme vores pulver, så de fandt heldigvis ikke noget.

Bank, bank, bank...... Bank, bank, bank.

Casper halvt til syne i døråbningen, men da han ser det bare er mig, så åbner han døren og omfavner mig i et kæmpe kram og udbryder et grin. Han er allerede godt igang her inde, kan jeg både mærke på ham, men også lugte. Jeg kommer fri fra grebet og går ind i selve kælderen. En lille rynke i panden titter frem. "Hvor er de andre henne?" Spørger jeg Casper, da vi havde aftalt at mødes. "Når dem, de er blevet sendt hjem, jeg tænkte det bare skulle være os to i dag" siger han og smiler et slesk smil. Jeg føler jeg ved hvor han vil hen med det. Casper og jeg har haft noget i et års tid, og vi har selvfølgelig kysset og det, men mere har det heller aldrig blevet til. Brooklyn var min første gang og jeg ved ikke om jeg er klar til at have sex med ham efter det, der skete mellem Brooklyn og jeg. 

Jeg vågner fra mine tanker, da Casper kaster mig ned i sengen med ham ovenpå. Jeg tænker hurtigt igennem, og kommer frem til, at Brooklyn, og jeg ikke længere er sammen. Vi er fortid, hvorfor så bare ikke give det Casper vil have. Casper begynder stille at kærtegne mit ansigt, hvorefter han stille begynder at knappe knapperne på min bluse op. Han går stille videre ned til mine bukser, men der står det klik. Jeg panikker. 

Hele min krop begynder at ryste og Casper rejser sig heldigvis fra mig, og spørger hvad der er glat. "J-jeg ved det ikke." Løgn. Jeg vidste præcist hvad, der var galt. Brooklyn. "Måske vi skulle vente" siger han, da han kan se og mærke, at jeg stadig ryster over hele kroppen. Jeg rejser mig fra sengen og tager min jakker på. Jeg krammer ham hurtigt farvel, inden jeg går hen til døren. "Undskyld" hvisker jeg for, at han ikke skal høre gråden i min stemme. Han giver et nik og døren lukkes.

Diva Number TwoNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ