Gözlerimi sımsıkı yumdum ve olduğum yere biraz daha sindim. Gözlerimi açmak istemiyordum, çünkü açtığımda göreceklerimden korkuyordum. Nefes alış seslerim bile yankılanıp bana geri dönerken, şuurumu kaybettiğim sonucuna varmıştım.
- Bir gün önce -
"Eymen birşeyler yap! Evi başımıza yıkacak!"
Teni bembeyaz kesilen kadın korkuyla birkaç adım geriledi ve göz ucuyla kocasına baktı. Kocası Eymen, burnundan soluyarak kriz geçiren kızının dibine vardı, ve ensesine indirdiği darbeyle onu bayılttı.Kızın annesi Asel, korkuyla kızına ve Eymene bakarken şok içindeydi.
"Ne yaptın sen?"
Adam ter kan içinde, yerde hareketsizce yatan kızını kucakladı. "Bize başka çare bırakmadı."
Asel içinde canavar yatan kızına sanki bir çöpmüş gibi iğrentiyle baktı, "Ona ne yapacaksın sen?" Denemişti, çok denemişti fakat ona bir türlü kızım diyemiyordu.
Eymen kasılarak cevabını yineledi, "Bize başka bir çare bırakmadı." Asel razıydı her şeye. Yeterki bu canavar ondan uzaklaşsın, herşeyi yapardı.
Dışarı çıktılar ve arabaya bindiler. Baygın kızlarını arka koltuğa yatırmışlardı.
"Ne yaptığını biliyorsundur umarım." dedi Asel. "Ne yapıp edecek, eve ulaşacak. O bir canavar, fakat aptal değil. Herşeyin farkında!"Kocası sıkıntıyla arabayı sürmeye devam etti. "Onu evde tuttuğumuz her saniye canımız tehlikede!" O da aynıydı, kızım demeye ne kalbi, ne de dili varmıyordu.
Asel yanıt vermedi, camdan dışarıyı seyrederken aklındaki şeyi sordu. "Nereye gidiyoruz?"
Umarsızca cevaplanmıştı bu sorusu.
"Rize'ye.""Ne?!"
Asel hayret ve şok içerisinde Eymene döndü. Bir açıklama, mantıklı bir cümle duymak istiyordu. "Sen ne dediğinin farkında mısın? Karadenizde ne halt edeceğiz?" Gözleri şaşkınlıkla açılırken, "Yoksa..." dedi. "Kızı denize mi atacaksın?"
Adam gözlerini abartıyla devirdi, "Asel, kendine gel. Katil olacak kadar salak değilim. Kızı denize atmak istesem bunca zahmete girer miyim? Giderim boğazın bir ucuna, atarım kızı! Ben istersem herşey gerçekleşir. Ama hayır, bu kez ondan temenni kurtuluyoruz. Onu biz öldürmeyeceğiz, sadece ecelini hazırlayacağız."
Daha fazla ayrıntıya girmek isteyen kadın derin bir nefes aldı, "O bizim kızımız değil."
Eymen kahkaha attı, histerikçe. "Yanılıyorsun," iç geçirdi ve karısına döndü. "O bizim canavar kızımız. 20 yıl sabrettik, yolun sonuna geldik. Kendi sonunu kendi hazırladı, ve... biliyor musun Asel, kendisi intihara meyilli bir genç." Omuz silkti. "Bizde onun işini kolaylaştırıyoruz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KUYU
General Fiction© Tüm hakları şahsıma aittir. #12.03.2018 SIRADANLARA AYKIRIDIR. "Canavarlar sadece masallarda olur diyenlere inat... yaşadım." KUYU