Sorular + Kuyu #5

544 63 1.3K
                                    

Merhaba Türk Gençliği!

Pekala 30 yaşında da olabilirsin fakat olsun, benim için bu kitabı okuyan herkes gençtir! (BU BİR İLTİFAT)

Her neyse arkadaşlar, genelde kitaplarımda böyle şeyler yapmıyordum : ankettir, sorudur, öneridir... Ama bu kitabımda bazı şeylerden taviz vermeye karar verdim. (bölüm sonundaki anketide çözün)

Görüşleriniz benim için çok değerli!

Her neyse, dilerseniz başlayalım, ve herkesin katılmasını istiyorum! Fikrini beğendiklerime bölüm ithaf edeceğim. Ha, unutmadan bu bölümü ithaf ettiklerimi de takdim edeyim. Kitap kapağı yapımında bana yardımcı olan @meyusum KaderTok2 ve @sonkezmigeldin, sizlere çok teşekkür ederim ve kapağını yaptığınız (hepsini tek tek kullanacağım) kitabı okumadan da geçmeyin!

Ve tabiki altını çizerek ithaf ettiğim @flawpai ❤ iyiki yanımdasın.

SORULARIMIZ

1- Sizce başrol kızımız (Ezel) 'ın herhangi bir fobisi olmalı mı? (wattpadde böyle bir olgu var çünkü!) Ama ben kendim karar vermeyerek sizin görüşlerinizi istiyorum bu konuda. Saçma olabilir ama bence önemli.
(O fobiden yola çıkarak neler yapabilirim bir bilseniz!)

2- Sizce başrol çocuğumuz (Ata) bu bölümlerde kız için kendini fazla mı hırpalıyor? Hani daha erken mi böyle şeyler için, yoksa mazlum bir kız için direkt kendini tehlikeye atmalı mı? Bu önemli ve cidden takıldım!

3- Sizce Atahanın evinden herhangi birisinin başka bir yüzü olmalı mı yoksa hepsi sevecen mi olsun? - Umarım beyninizden duman çıkmıyordur çünkü aile içi entrikalar önemli.

4- Ezelin geçmişte kalan travmalarını - tıpkı ikinci bölümdeki gibi - bu bölümlerde de aklına getirip kaleme almalı mıyım? Bence bu şekilde kızı daha iyi tanıyoruz!

5- Betimlemem yetersiz mi?
Gerçekten önemli! Bunu kesin yanıtlayın!! (Aslında az önce Annacığım @flawpai güzel bulduğunu söyledi ama sizede bir sorayım)

7- Kızın soyadı ne olsun?
Parlak fikirleriniz olduğuna eminim + lütfen klişe olmasın.

8- Atanın soyadı ne olsun?
(Asla Olmayacak Soyadlar:
Keskin
Barkın
Çağıran
Zorlu
Tekelioğlu)
dmxdmxfjfj sonuncusu şakaydı!

9- Not: bu öneri değil, tahmin sorusu olacak.
Sizce Atahanın ailesi neden yurtdışında? Bunun kurgusu sizce neye yönelik olmalı? Titiz bir nokta, düşünerek yazın lütfen...

10- Gidişatımız nasıl?
Not 2 : Klişelere meydan okuyoruz!

11- Kitabın en çok hangi bölümünü sevdiniz??

12- Kapağımız nasıl?

13- Kitapta en çok nereyi beğendiniz? - anlamlı, komik, romantik, güzel vs olarak.

Evet, sorularımız bunlar ve bütün yanıtlarınızı değerlendireceğim. Sonuçta okuyorsunuz ve sizlere kitaba el atma hakkı tanıyorum. (sadece bu bölümde dmxdmxfjfj)

Ayrıca kırmayıp bölümü ithaf ettiğim diğer wattpad düşkünlerinide buraya bırakıyorum. Onlarıda takip edip destek olabilirsiniz:

erma_tstn6 @canan_sry cakmakpinar meriray_9

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 16, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KUYUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin