Beril'den
"Tamam anneeee kalıyorum" diyerek başladı günüm. Evet okul. Bugün pazartesi okulun ilk günü daha önümüzde 4 koca gün var tatil için.
Zorlada olsa uyandım ama şimdi ne giysem derdi vardı. Dolabımı actığımda gözüme çarpan kot pantolonumu ve üstüme salaş beyaz bir t-shirt giydim ayağımada siyah beyaz bi superstar tamamdırr.Evet okula gidebiliriz.
"Size afiyet olsun anne" dediğimde her zaman ki gibi "Bişeyler yeseydin kızım" diye bir cevap aldım."Ben dışarda atıştırırım." Diyerek herkesi öptükten sonra ayrıldım. Okula vardığımda ilk dersin boş olduğunu öğrendim. Bişeyler atıştırmak için kantine gittim. Merdivenlerin son basamağından indiğimde bir kalabalık vardı. Öğrenmezsem olmazdı, hemen kalabalığa gittim. Gördüğüm manzara karşısında şaştım kaldım. Ortada bir erkek ayağını burkmuş. Yanında yüze yakın kız ve yakışıklı bir erkek grubu vardı.
Arkama döndüğümde Beren vardı. Gerçekten onu görünce çok sevindim. Bana "Şu son sınıftaki çocuk değil mi o" dedi bende "Evet Barış"dedim. Aslında yakışıklı çocuktu, çekiciydi,zekiydi de, karizmatikti ve bütün kızların ilgi odağıydı. Benim de...Tabiki onla çıkmak isterdim. Ama kim bilir kaçıncı sevgilisi olacaktım. Ve onca kızın arasında neden baksın ki diye düşünürken. Birisi "Selam"dedi. (Kim şu y****k) derken. Barış olduğunu fark ettim. Selam demeye fırsat bulamadan "Şu buzu uzatır mısın" dedi "Hıhı tabiki " dedim. "Teşekkürler" dedi. Bu sefer emindim ya hoşlanıyordum yada aşık olmuştum...
Arkadaşlar bilerek bölümü kısa yazdım. Çok uzun olduğumda bir zaman sonra bırakası geliyor insanın ;)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalp Doktoru
HumorAcaba Beril sevgisinin karşılığını alabilecek mi? Gerçekten Barış ve Beril aşkı her sevgilinin hayalindeki gibi bir sevgililik mi olacaktı yoksa sadece Beril'in platonik bir aşkımı?