Mesaja tıkladım. Gerçekten beni bir şok karşılamıştı. Mesaj halamdan gelmişti. " Ne zamandır haber vermiyon unuttun yine bizi" ah be hala mesaj atacak zamanı bulmuşsun. Ve tamamen bütün hayeller suya düştü. Verdiğim cevap " Yok yaa hala ne unutması ben unutsam bile sen hatırlatıyon eksik olma, her hafta bi mesajını okuyorum."
Soluma döndüğümde Beren'in yanımda olmadığını fark ettim. Nereye gitmişti bu şimdi ve giderken 0 niye haber vermiyodu. Sonra bi baktım sağımdaymış. (Aman tanrım didim). Benim kankam zaten beni satmazdı bi kere.
Ben: Beren hadi sıkıldım bişey yapalım.
Beren: Az bi dur kitabın en heyecanlı yerindeyim.
Ben: İyi sen bekle ben kantinden bişeyler alıp geliyorum.
Beren: Tamam ben burdayım.
Kantine girdiğim anda gözüme ilk takılan şey Barış'ın tek başına masada oturmasıydı. Bende tektim yanımda Beren yoktu.
Hemen yanına gittim.Ben: Geçmiş olsun.
Barış: Önemli değil. Ufak bir ihmalsizlik.
Ben: Bu arada ben Beril.
Barış: Ben de Barış.
Bir süre öylece oturduk. Sonra "Görüşürüz" dedi ve kalktı. O kalktıktan sonra biraz bekledim, onun yanına oturmak için gelmişim sanılmasın diye. Biraz sonra Beren'in yanına gittim. Beni "Hele şükür" diyerek karşıladı. Bişey demiyerek yanına oturdum. Aslaında bence en yakın arkadaşıma sevdiğim çocuğu söylemeliydim. Ama konuyu nasıl açacağımı tam olarak bilmiyodum. Neyse lafa başlayayım gerisi gelir diyerek ilk sözümü söyledim.
Ben: Knk bişey dicemde bizimde yaşımız geçiyo dimi.
Beren: Ne diyon knk ne alaka?
Ben: Knk diyomki kısaca hayatımızda biri olsun, ciddi düşünüyorum.
Beren: Kimi istiyosun söyle ayarlamaya çalışalım.
Ben: Dalga geçmek yok haaaa.
Beren: Yok tamam söyle.
Ben: Barış'ı........................
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalp Doktoru
HumorAcaba Beril sevgisinin karşılığını alabilecek mi? Gerçekten Barış ve Beril aşkı her sevgilinin hayalindeki gibi bir sevgililik mi olacaktı yoksa sadece Beril'in platonik bir aşkımı?