3.Bölüm "Aşk" mı "Hoşlantı" mı

73 10 7
                                    

Evet ikinci ders başlamasına az kalmıştı. En arka sıra benim favorimdi. Yine her zamanki gibi en arkaya geçtim. Yanıma Beren geldi.

Beren: Yine mi en arka!!

Ben: Beğenmediysen öne de geçebilirsin..

                                                                              ***

           Ders bitmişti. Ama ben dalmıştım. Barış' ı düşünüyordum.

Beren: Nereye bakıyosun. Hadi dışarı çıkalım.

Ben: Hiiç dalmışım.

Beren: Ne düşünüyodun?

Ben: Barış'ı

Beren: Yoksa

Ben: Hayır sadece o kızlardan biri sevgilisi midir diye merak ettim.

Beren: Değildir herhalde Barış onlara bakmaz.

    Birazda olsa içim rahatlamıştı. Beren'e hayır demiştim ama yoksa gerçekten seviyor muydum? Bence sadece hoşlantıydı. Sadece hoşlantı olmasa bile öyle olması lazımdı. Çünkü ben o züppeyle çıkamazdım. O okuldaki popüler erkekse bende popüler kızdım... Desemde gerçekten beni sevmesini istiyordum. Düşünsenize kolidordan geçerken

Birisi: Aaaa şu Barış'ınki değil mi?

Diğeri: Şanslı kız.

Öteki: Yakışıyorlar birbirlerine.

            Gibi birçok söylenti. Ama dedikleri gerçekten şanşlı kız olurdum ve yine gerçekten yakışırdık birbirimize. Tamam size daha fazla bu konularla sıkmayacağım. Sonra "Bu kızın hayatı hep sevgilimi, yakışıklı erkek mi " gibi söylentiler geliyo kulağıma. Beren "Hadi hadi " derken içimden " Bunun da acele edesi geldi " dedim. Ve Beren'in yanına gittim. Konuşarak bahçeye çıktık. Büyük bir ağaca yaslanarak çimene oturduk. O çantasından kitabına çıkarıp okumaya başladı, ben ise telefonumu çıkarıp facebookta dolanıyodum. Arkadaşlık isteği gelmiş. Kim acaba? Barış Arslan.............. Kusura bakmayın şaşkınlıktan yazamadım. Hemen kabul ettim. Bence bu çocuk beni seviyordu. İlk önce bildirim geldi. Offf Allah bilir hangi arkadasımdan hangi oyundan hangi yardımı istiyordu derken, yinede bakiyim şuna dedim. İyikide demişim. Barıs Arslan şu fotorafı beğendi, şunuda, bunuda, onuda, beğenmiş işte bayaaaa... Sonra bide mesaj (sizde bunların hepsi üst üstemi geldi diye merak ettiniz dimi) geldi. Bu sefer anlamıştım Barış'tan geldiğini acaba ne yazmıştı?

Kalp DoktoruHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin