Barış'dan
Of ya bi gelemdi. Neyse ben ilk önce size o gelene kadar ne planladığımı anlatayım. Benim gibi bir erkeğin onun gibi bir kızla işi olmaz. Ama olacak. Ben aslında Beril'i sevmiyorum ama onunla sevgili olacağım çünkü hayatıma biraz renk gelmesini istiyorum. Biraz onunla eğleneceğim diyebilirim. Yazık o da sevinecek şimdi benim hakkında çok bencil, şımarık ve bu neyin havası gibi kelimeler kullanıyosunuz ama bekleyin yakında çok eğleneceğiz. Hem sizde biraz gülersiniz. Onun için biraz üzülüyorum. Yapacak bişey yok Barış Arslan'a aşık olmak zor anlar yakında. Ve oyun başlasın.
Ben: Hoşgeldin.
Beril: Hoşbulduk.
Ve oturdu. Kibarlık olsun diye soriyim ne yer ne içer.
Ben: (Garsona gelmesi için işaret ederek) Bana bir tane latte. Sen ne alırsın?
Beril: Aynısından.
Garson gitti. Konuşma zamanı. Konuya nasıl giriş yaparım diye düşünürken Beril bu cesareti göstererek o başladı.
Beril: Beren sana benim hakkımda ne dedi?
Ben: Hiç bişey sadece buluşmak istediğini söyledi, nedenini ögrenmek için geldim.
Beril:Şeyy aslında..
Garson gelir ve siparişlari masaya koyar. Yine yırttı bu kız derken garson gitti bi daha konuşmaya başladı. Nerden buluyo abi bu cesareti. Sonuçta benim gibi bir erkeği sevdiğini söyleyecek.
Beril: Şey ben seni seviyorum hani konuya nasıl başlarım tam bilemedim ama gerçekten benim sana karşı bir hissim var fakat hoşlantı gibi gelip geçici değil gerçekten seni seviyorum. Benim sana diyeceğim söz eğer sen de bana karşı bir his buluyorsan benimle çıkar mısın?
Ben: Sanki bende seni görünce gerçekten heyecanlanıyorum. Zaten sen bana demesen bende yakında seninle konuşacaktım.
Beril: Yani benimle çıkmak ister misin?
Ben: Evet
Beril: ( Sevindi baya çok mutlu olmuştu yani benimle kim çıkarsa sevinmezki )
Ben: Sevgilim ben hesabı ödeyip geliyorum.
Beril: Tamam aşkım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalp Doktoru
HumorAcaba Beril sevgisinin karşılığını alabilecek mi? Gerçekten Barış ve Beril aşkı her sevgilinin hayalindeki gibi bir sevgililik mi olacaktı yoksa sadece Beril'in platonik bir aşkımı?