5. Bölüm Ayarlama

65 6 0
                                    

   Beren'den

             Gülmemek için kendimi zor tuttum. Daha dün arkasından konuştuğumuz çocuğa aşık olmuş. Dalga geçsem mi? Küser mi? Darılır falan bunun işine belli olmaz. Kankalık görevi olarak, moral verdim.

Ben: Bence o da senden hoşlanıyodur. O kadar kızın içinde neden senden buz istesinki. Hem gördüm ben gülümsedi, sende de vardı bir şeyler ama tam kesin emin olamamıştım. Demek öyleymiş.

Beril: Güldümü gerçekten. Bencede o da benden hoşlanıyor.

Ben: He sen bu arada bana yalan konuşmuş oldun

Beril: Aşk olsun knk ben sana ne zaman yalan konuştum.

Ben: Orada ben sana yoksa demiştim sende bana hayır demiştin.

Beril: Yok knk ben sana yalan konuşur muyum? Yeni hoşlanmaya başladım. Kantin de gördüm, ilk görüşte aşık oldum.

Ben: Hadi hadi yedim say. İlk sen mi söylemek istersin yoksa ben mi söyliyim?

Beril: Ben söylerim sen buluşma ayarla.

Ben: Şimdi nerede?

Beril: Bilmem.

       Acaba nasıl buluşma ayrlaya bilirim diye düşünürken. Barış' gördüm. Hemen şimdi gidip söyleyeyim mi yoksa biraz zaman geçsin mi? Ben bunları planlarken birden Beril birden fırsat bu fırsat hadi dedi. Bende gaza geldim ve yanına gittim. Ne diyeceğimi bile planlamamıstım. Ne deseydin direk konuya girdim gerisi gelir mantığıyla.

Ben: Barış 1 dk beklesene

Barış: ...

Ben: Bugün saat 6.00 da okulun karşısındaki kafeye gelsene Beril seninle bişey konuşacak.

Barış: (Bişeyler anlamış gibi sırıttı) Gelmeye çalışırım.

Ben: Gelirsen çok iyi olur. Dedim ve uzaklaştım. Hemen Beril'in yanına gittim. Güzel bir gülüş atarak göz kırptım. Ne zaman dedi. Bugün saat 6.00 da Merzey'de (Merzey bizim okulun karşısındaki cafe). Çok sevindi garibim. Hadi eve dedi. Ben ne oluyo diyene kadar hadi hadi demeye başladı. Hemen Beril'in arabasına bindik ve evimize doğru yola koyulduk. Onun ve benim ailemde İstanbul'da olduğu için burada beraber bir ev tutup kalmaya karar verdik.

Kalp DoktoruHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin