8. Bölüm Sevgililik

37 3 0
                                    

Beril'den

Acaba var mı benden mutlusu? Ben hiç düşünmezdim Barış'ın beni sevdiğini, hani çok olumsuz bir cevap beklemiyordum ama seni arkadaş gibi görüyorum veya şu zamanlarda pek sevgililik düşünmüyorum gibi bir cevap alacağımı sanmıştım. Allah'a şükür yanılmışım. Yanılmak beni ilk defa bu kadar mutlu etti. Genellikle sınavlarda iki şık arasında kalınca yanılırım. Ama o beni yanılttı. Şuan sevgiliyiz ve sevgililiğin kurallarına göre artık daha baķımlı olmak gerekir. Sabah sabah hiç uğraşasım yok ama ğüzel kadın olmak zorluk gerektirir. Ne giysem öyle bir şey giyeyimki dikkatler bende olsun. Gardırobumu açmadan önce bugünün rengi kırmızı olacaktı ona karar vermiştim. Şimdi ise kırmızı bir elbise beğenme zamanıydı. Heh bulmuştum ( sizde medyada bulabilirsiniz ) sade, düz, kısa bir elbiseydi. Bunun altına güzel bir ayakkabı bulmalıydım çok hafif topuklu, kenarlarında beyaz benekleri olan bir ayakkabı bulup giydim. Bugün yine muhteşemdim. Beren' çağırdım oda bugün benim zıttıma spor giyinmeyi tercih etmişti. Beyaz pantolon, siyah t-shirt ve üstüne kot gömlek gerçekten güzel bir kombindi. Hemen ayakkabılarımızı giyip Beren'in arabasına geçtik. Güneş olduğu için güneş gözlüklerimizi taktık. Beren arabayı sürerken bende konu açmaya çalışıyordum ama açtığım her konu çok çabuk bitiyordu. Ne söylesem diye düşünürken aklıma bir fikir geldi. Ama acaba kızar mı, küser mi, pek hoşuna gitmez galiba yinede ben deniyim. Konuyu nasıl açsam? Aklımda deli sorular...

Ben : Beren ben simdi çok mutluyum ya hani sende mutlu olmak ister misin?

Beren : Nasıl mutlu edeceğine bağlı.

Ben : Ben nasıl mutlu olduysam sen de öyle olacaksın.

Beren : Mal sen hep mutludun.

Ben : Bi siktir git

Beren : Tamam tamam kızma nasıl?

Ben : Sevgili bulcaz...

Beren : 😱🙏

Ben : Tabii yakışıklı olacak sen de beğenirsen bide en önemlisi benim beğenmem.

Beren : Sen bul ben oylarım. 10 üzerinden 10 olacak ona göre.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 06, 2017 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Kalp DoktoruHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin