3. kapitola

30 5 0
                                    

Ještě na začátek vám chci říct ať si pustíte k této kapitole písničku v médiích. U ní jsem to psala.

Ráno jsem se probudila a zjistila jsem že mě Michael objímá! Málem jsem vyletěla z kůže. Chtěla jsem se z jeho sevření dostat ale byl moc pevný. Takže jsem musela udělat dokud se neprobudí.

"Michaeli vstávej. Notaaak" šeptala jsem. Najednou se probudil. "No konečně" řekla jsem a zasmála se. "Hmmm? Copak potřebuješ že mě budíš?" Zeptá se a kouká na mě. "Abys mě pustil, je ráno a také mám své povinnosti" řeknu s poker facem a následně na něj mrknu. On svůj stisk povolí a já se můžu dostat pryč. Zvednu se, protáhnu se a jdu k ohništi.

Když tam přijdu tak vidím jak už Sabina a Sebastian tam sedí a opékají králíky co nám ze včerejška ještě zůstali.

-Sabiny pohled-
Sedíme se Sebastianem u ohniště a opékáme králíky. Najednou přijde Samantha. Sedne si naproti nám ale nic neříká. "Vyspala ses?" Zeptám se jí ale ona jen přikývne. Co jí je ? Zeptám se v hlavě. Najednou se zvedne a jde pryč.

-Pohled Samanthy-
Jdu k městu. Nebaví mě to tu. Najednou za sebou ale slyším křupnout větvičku a tak se otočím. Jde za mnou Alex. "Ahoj Sammy" řekne a zamává mi. "Ahoj" jednoduše mu odpovím a jdu dál.

"Kam jdeš?" Zeptá se mě ale já mu neodpovídám. "Sammy, ptám se tě kam jdeš" řekne ale pořád ho ignoruju. Najednou mě chytne za ramena a otočí si mě směrem k němu. "Znova se tě ptám Samantho. Kam jdeš ?" Zase se na to zeptá. "Jdu k okraji města" řeknu nezajímavě. "Můžu jít s tebou?" Zeptá se a já jen přikývnu a tak jsme šli.

-Pohled Alexe-
Zajímalo by mě co tam chce dělat. I když aspoň že tu není Michael, nebude mi kazit plány.

Když dojdeme ke kraji města tak se promění na kočku ale pak se zase promění na člověka. Já jen stojím u města, dál nejdu. "Neblbni, chceš se zabít ?!" Zakřičím ale ona mne ignoruje.

-Pohled Samanthy-
"Neblbni, chceš se zabít ?!" Zakřičí na mě ale já ho ignoruji. Jdu dál temnou uličkou. Nikde nikdo není. Teda když nepočítám Alexe stojícího na okraji města. A ano, vím to jistě že tu v uličce nikdo není.

Jdu dál až dojdu na kraj uličky a když z ní vykouknu uvidím dav lidí. Ještě že s sebou nosím čepici. Nasadil si ji, ocas si schovám pod mikinu a vyjdu z uličky.

-Pohled Alexe-
Šla tam. Bože musím za ní. Dal jsem si na hlavu čepici, ocas si schoval také pod mikinu jako Samantha a vyšel z uličky. Sakra ještě kdybych věděl kam šla. Musím hledat její hnědou mikinu.

Asi po 5 minutách jsem ji našel.

-Pohled Samanthy-
Jen tak jsem se procházela po městě když mě někdo chytil za rameno. Lekla jsem se a tak jsem nadskočila. Když jsem se koukala kdo mě to chytil za rameno tak jsem zjistila že to je Alex.

Nic neříká jen mě chytil za ruku a táhl mě směrem k uličce kterou jsem sem přišla. Ani jsem se nebránila bylo mi to celkem jedno. Stejně se tu nic nedělo.

Když jsme došli na místo kde jsou ostatní tak mě zatáhl ještě trochu dál od nich. "Děláš si srandu?! Mohlo se ti něco stát!" Zařve na mě až se ho začnu bát a tak začnu couvat.


Neko Klan ? Ne Jen Představivost. W/Ciel Phantomhive, Andrien Agreste Atd.Kde žijí příběhy. Začni objevovat