-Pohled Koua-
Začala usínat. Vzal jsem ji do náruče a šel k jejímu pokoji. Otevřu dveře a Senci dám na postel a následně ji přikryji dekou. Nevím jestli vnímá ale je mi to jedno. Lehl jsem si vedle ní.Nudím se. Vezmu si mobil a hraju hry. Nejsem ten typ co každou volnou minutu foto selfie. Někdy vyfotím ale jen málo kdy. Spíš radši hraju hry.
Hraju Roblox. Ano Roblox. Moc lidí to neví. Celkem mě baví. I když na mobilu je to celkem na nic. Blbě se na něm hraje. Zato na počítači to je bezva. Jednou jsem nevěděl co hrát a tak jsem si zahrál Pokémon tycoon. Na mobilu.
Jenže mě to vyhodilo a když jsem se znova připojil tak jsem musel od znova. Byl jsme tak vytočený. Dělal jsem na tom jak debil hodinu a ono se to smaže. Uškrtit to. (Vlastní zkušenosti (╯°益°)╯彡┻━┻ )
Najednou jsem uslyšel jak Denča něco žbrblá. Je tak roztomilá. "Kawaiiii" řeknu potichu jak nějaká malá školačka. "Já vím že jsem kawai, ale nemusíš to říkat jak nějaká zhulená malá holka" řekne Denča až se leknu že to slyšela.
"Jo slyšela jsem to." Řekne když uvidí můj udivený+zaskočený+stydlivý obličej. Posadí se a protáhne. "Jak dlouho jsem spala ?" Zeptá se mě. "Asi 2 hodiny" odpovím.
"Hmm... Co to hraješ ?" Zeptá se a přisune se ke mě blíž aby mi viděla do mobilu. "Roblox" řeknu. Ona se odsune, sáhne po svém mobilu a zase si sedne vedle mě. "Půjdem hrát spolu ?" Zeptá se a zamává mi jejím mobilem před ksichtem na kterém je zaplý Roblox. "Jasně" řeknu nadšeně.
-Pohled Denisy-
"Ale zahrajeme si to na PC. Na mobilu hraju málokdy" řekne. "Ok. Tak počkej. Dojdu si pro notebook." Řekne, vstane z postele a jde si pro něj.Já si mezitím než dojde vzala svůj a sedla si s ním do postele. Zapla jsem ho a pustila Roblox. Už jsem to měla zapnuté když se mi tam najednou dali aktualizace počítače. "No doprdele" vyjeknu.
Najednou do pokoje přijde Laito. "Ok, tak ji nastav" řekne. Já na něj vykulím oči. "Vypadni !" Zaječím na něj a on zmizí. "Debil" zašeptám si pro sebe.
Zase se otevřou dveře a já chtěla zase křičet ať vypadne. Ale když jsem se koukala ke dveřím tak jsem si oddychla. Stál tam Kou.
"Tak já můžu" řekne, sedne si vedle mě na postel už se zapnutým Robloxem. "Hmm... Já ne. Aktualizuje se mi notebook" řeknu sklesle.
"Ukaž, dej mi to." Řekne, vezme mi můj notebook a něco tam namačká. "Hotovo" řekne a dá mi notebook už se zapnutým Robloxem. Já jen na ten notebook vykulím oči jak na zjevení.
"J-j-jak jsi to udělal ?!" Vyjeknu. "Musíš umět" řekne, udělá si z prstů pistoli a udělá že zfoukne kouř. "To je jedno... Jdeme hrát !" Vykřiknu radostí.
"Ale vlastně co budeme hrát ?" Zeptám se a kouknu na Koua. "Tohle" řekne a ukáže mi hru s názvem Prison life v2.0. "Teda pokud ti to nevadí" řekne.
"Ani v nejmenším. Už jsem od tamtud několikrát zdrhla" řeknu nadšeně a zapnu to. "Za co budeme hrát ? Za vězně ?" Zeptám se. "Vyber si mě to je jedno." Řekne a dá mi na výběr.
"Tak budeme vězni" řeknu a dám si roly vězně. "Tak jo" řekne nadšeně.
-Po 2 hodinách-
*Ťuk**ťuk**ťuk* někdo zaťukal. "Dále" řeknu a pořád koukám do počítače. Já a Kou zrovna killime poldy a pomáháme všem ostatním ven. A daří se nám to dost dobře."Ségra ?" Zeptá se Sabina když vejde do pokoje. "Co se děje ?" Zeptá se jí a pořád neodtrhávám oči od počítače. "Potřebuji pomoct" řekne. "A s čím ?" Zeptám se.
"Všichni upíři krom Koua jsou v mém pokoji. Nevím co s tím" Řekne a já konečně odtrhnu oči od počítače. "Emmmm... Jo tak to nevím... Koue ? Nevíš o tom něco ?" Zeptá se ho.
On se podrbe na zátylku. "Jo, vím. A moc dobře vím o co jde." Řekne. "A o co ?!" Vyjekneme já se Sabinou najednou.
"Nevěsta..." Zašeptá. "Nevěsta ?!" Vyjeknu. "Cože ?!" Vyjekne zase Sabina. "Jo, nevěsta" řekne. "Mluv !" Vykřiknu.
"Ona by se měla stát nevěstou jednoho z nich" řekne. "Cože ?!" Vyjekne Sabina a já si zakryji pusu. "Ale já mám Sebastiana ! Nebudu nevěsta nějakého upíra !" Vyjekne Sabina.
"Jednoho z nich ? A ty se nepočítáš ?" Zeptám se. "No... Já jsme doufal že jsem si ji už našel" řekne a usměje se na mě. "Jestli myslíš mě tak na to zapomeň ! Za pár měsíců mi bude teprv sedmnáct !" Vyjeknu.
"Já vím" zašeptá. Najednou uslyším jak něco spadne na zem. Podívám se na to místo a uvidím tam Sabinu... Která omdlela ! "Sabino !" Vyjeknu, přiběhnu k ní a začnu ji dávkovat fackama aby se probudila.
"Sakra nepomáhá to !" Vyjeknu, zaběhnu do koupelny pro vodu kterou na ní následně vyliji. "Aaaa fuj ! To studí !" Vyjekne Sabina, vyskočí na nohy a začne poskakovat jak nevím co.
"Fuj. Tohle mi nedělej" řekne a setřese ze sebe vodu. "Neměla jsi omdlívat" namítnu a pokrčím rameny. "Takže je to pravda ?!" Vyjekne Sabina. Já se otočím na Koua a ten přikývne.
"Jo" řeknu. "Ale já nechci ! Mám Sebastiana !" Vykřikne snad na celý barák. Já si musela zakrýt uši protože to bolelo. "Jau, neřvi tak" zašeptám.
"Promiň" řekne. "Koue ? Nemohl bys je z jejího pokoje vyhnat ?" Zeptám se Koua. "Pokusím se" řekne, pokrčí rameny a odejde do Sabiny pokoje.
-Pohled Koua-
Chudák Sabina. A hlavně debilové oni. Říkal jsem jim aby nespěchali, a hlavně že možná už někoho bude mít. Ale né oni mi prostě nevěřili.Vtrhl jsme do Sabiny pokoje. Všichni tam byli i něco opřený, teda spíš Shu ležel v posteli a Laito seděl v jejím křesle. "Děláte si ze mě prdel ?!" Vykřiknu na ně.
"Neřvi" řekne Shu. "No budu řvát. Já vám říkal že teď ne. Že někdy později ale né vy si sem natrajdáte všichni." Řeknu naštvaně.
"Tss, no a co ? Ty už podle mého úsudku už nevěstu máš. Tak teď je řada na nás." Řekne Laito. "Žádný no a co. Nemám nevěstu. Nemám to u ní jasné. A neřekl bych že tu budeš i ty, Reiji." Řeknu.
"Snažil jsem se je přesvědčit. Ale pokud je nemůžeš porazit, přidej se k nim. Ale stejně se mi nelíbí." Řekne. "Hele vypadněte." Zasyčím na ně a všichni zmizí.
Dojdu do Denči pokoje. "Hotovo" řeknu. "Bezva" řekne Denča. "Vážně ?" Zeptá se Sabina. "Jo, vážně. Všichni zmizeli" řeknu. "Dík. Tak já jdu, ahoj" řekne a odejde.
-Pohled Denisy-
Odešla. Zase jsme si sedla k počítači. Nic se nezměnilo. Máme zbraně a zase střílím na poldy. Kou si sedne vedle mě a pomáhá mi.Najednou někdo vejde do pokoje. Podívám se tím směrem a uvidím tam tu červenou krávu. "Utečte ! Je tu fialový maniak !" Vykřikne a zdrhne.
"A sakra. Musíme zmizet" řekne Kou. "Kdo je fialový maniak ?" Zeptám se. "Jmenuje se Vincent. Je oblečen celý v fialovým a zabíjí. Musíme zmizet" řekne, vezme mě do náruče a utíká semnou pryč.
"Tady zůstaň, nikam nechoď. Já to jdu vyřídit." Řekne, dá mě na větev vysokého stromu a zmizí.
Tak jo tady to ukončíme 😊😊 snad se vám kapitola líbila a papko
ČTEŠ
Neko Klan ? Ne Jen Představivost. W/Ciel Phantomhive, Andrien Agreste Atd.
Fanfiction"Neblbni, chceš se zabít ?!" křikne na mě ale já ho ignoruju a jdu dál. "Neexistují, jen sis je vymyslela" řekne a já na něj začnu prskat.