Začalo mě probouzet něco studeného a mokrého na celém těle od krku dolů. Otevřela jsem oči a začala se třást zimou. Nevím jak dlouho jsem v té vaně ale voda je studená jako severní pól.
Rychle jsme z vany vylezla, usušila a oblékla. Hned po tom jsem vypustila vanu a šla do svého pokoje. Teda chtěla jsem jít do svého pokoje ale nešly mi otevřít dveře. "Ať tam je kdo tam je tak vypadni ! Chci jít do svého pokoje !" Zařvala jsme.
V koupelně se zamknout mohu jen že vnitřní takže někdo musel být u dveří a držet je abych je neotevřela nebo tam někdo sedi a opírá se o ne.
Ještě několikrát jsem zkusila otevřít. Nešlo to. "Já se na to vyseru" řeknu, proměním se na kočku a vyskočím oknem v koupelně na okno v mém pokoji. Ještě že bylo otevřené.
Vlezla jsem do svého pokoje a kouknu se na dveře od koupelny. Seděl o ne opřený nějaký chlápek co vypadá jako liška. Liščí ocas, liščí uši. Zvláštní. (Ano možná už víte o koho se jedná. A kdyby něco nemá hák)
"Hej ty ! Co tady děláš ?!" Vyjeknu na něj a on se na mě jen podívá a usměje se. Najednou do pokoje vtrhne Ciel. "Říkal jsem ti ať počkáš než vyleze v hale s ostatníma ale ty se vypaříš jak pára nad hrncem." Řekne udýchaně Ciel.
"Nechtělo se mi čekat. Byla tam nuda." Řekne a pokrčí rameny. "To mi je jedno. A vůbec proč jsi opřený o dveře od koupelny. Jsi ji jako nechtěl pustit ven nebo co." Řekne Ciel.
"Víceméně" řekne. "Tss. A já se divím že jsem nemohla otevřít dveře když je tu tenhle o ně opřený." Řeknu a kývnu na lišáka.
"Tak jak jsi se sem dostala ?" Zeptá se mě Ciel. "Bylo to easy. Když je v koupelně i tady okno" řeknu a pokrčím rameny.
"Asi bych se měl představit." Řekne lišák, zvedne se a dojde ke mě. "Felix Fountain. Ale lidi mi říkají Foxy." Řekne a podá mi ruku.
"Denisa Grey. Lidi mi říkají různě. Třeba ty s kterýma jsem se před pár dny seznámila mi říkají třeba Prkno, Bitch-Chan nebo Kitty. I když bych je za to zabila" řeknu, ruku přijmu a potřeseme si.
"To ti takhle vážně říkají ?" Zeptá se a zasměje. "Jo." Odpovím. "Hele vy 2, pojďte zamnou. Musím ti Denčo představit ostatní." Řekne, vyjde na chodbu a jde do sálu. Já a Felix jdeme za ním.
Došli jsme k sálu a vešli dovnitř. Hned jak jsme vešli tak jsem tam uviděla 3 kluky a 1 holku. (Média, nechci je popisovat (¬‿¬))
"Já nás představím... Teda je, mě už znáš" řekne Felix a já jen přikývnu. "Toto je Garry Goldmax, ale říkáme mu Goldy. Přece jen Má pomalu vše zlaté. A přeměňuje se na medvěda." řekne a kývne na něj. Má medvědí uši.
"Toto je Casey Conrad, my ji říkáme Chica, protože se přeměňuje na slepici" řekne a kývne na jedinou holku z jejich party. "Na slepici, chudák určitě se jí musí lidi smát" řeknu si v hlavě. Na ní vůbec nejde poznat že je z půlky zvíře.
"Tady toto je Fred Foblack, lidi mi říkají Freddy. Jeho přeměna je též medvěd." Řekne a ukáže na kluka co má též medvědí uši.
"A poslední je tu Brad Bonnieone, my mu říkáme Bonnie. Přeměňuje se na králíka." Řekne a ukáže na kluka s králičí maso ušima. Je pomalu celý fialový. Asi bude nafialovělej králík. Zajímavé.
"A mě už znáš" řekne a dá si ruku na hruď. "Já jsem Denisa Grey. Lidi mi říkají různě. Třeba tady tenhle" řeknu a ukážu na Laita "mi říká Bitch-Chan nebo Kitty. Nejraději bych ho uškrtila. Vy mi tak prosím neříkejte." Řeknu a mávnu na ně.
"Tak jo už jste se seznámili. Dělejte si co chcete. Já jdu pracovat." Řekne Ciel a odejde. Najednou ucítím jak mě někdo ze zadu obejmul a tak se leknu.
"Tss. Proč se mě lekáš ?" Zeptá se Kou. "Co chceš. Majetňáku" řeknu a zůstávám ve stejné pozici. "Majetňáku ? Proč tu přezdívku ?" Zeptá se. "Protože sis mě přivlastnil." Odseknu.
"Ale noták. Promiň. Mám tě moc rád. Takže jsem si tě omylem přivlastnil" řekne sklesle. "Odpusť mi" řekne smutným hlasem. Najednou na svém rameni ucítím něco studeného a vlhkého.
Podívala jsem se na své rameno a všimla si že mi tam kape voda. No spíše slzy. Kouovo slzy ! "P-p-proč brečíš ?!" Vejeknu, otočím se čelem k němu a obejmu ho.
"P-p-promiň. Mrzí mě to" řeknu. On mi objetí oplatí. Začnu mu na hrudi usínat. Poslední co zaregistruji je to, že mě Kou v rukách nese ke mě do pokoje, dá mě do postele, přikryje dekou a lehne si vedle mě. Usnula jsem.
Tak jo tady to ukončíme 😊😊 snad se vám kapitola líbila a papko 😂
ČTEŠ
Neko Klan ? Ne Jen Představivost. W/Ciel Phantomhive, Andrien Agreste Atd.
Fanfiction"Neblbni, chceš se zabít ?!" křikne na mě ale já ho ignoruju a jdu dál. "Neexistují, jen sis je vymyslela" řekne a já na něj začnu prskat.