9. kapitola

29 4 2
                                    

Ještě na začátek 😂 Grell nebude Gay takže bude normálně na holky 😉😊😂

Pořád chodím po městě, ale potřebovala jsem se někoho zeptat kde se nachází to pekařství o kterém tu všichni tak básní. Za sebou pořád slyším že tam mají nejlepší pečivo, před sebou zas že to není drahý. Tak jsem si tam chtěla zajít. Ale jde se tam tmavýma uličkama...

Šla jsem jednou tmavou uličkou když jsem ucítila na sobě něčí pohled. Teda spíš 2 pohledy. Jeden byl Sebastiana a druhý nevím koho. Otočila jsem se a uviděla může v černém elastickém oblečku. Byl to ten chlap ze snu !Nechápu proč mi Sebastian nepomůže ! Ale najednou jsem jeho pohled už necítila... Začala jsem utíkat.

Proběhla jsem asi 10 uličkama, ale musela jsem se zastavit. Jaksi jsem už totiž nemohla. Kouknu se udychana za sebe a uvidím ho tam znova. "Nech mě být" začnu křičet a znova utíkat uličkami. Najednou na mě zakřičí a tak se zastavím. "Ale, ale, ale... Já ti nic neudělám. Spíš těm co ti ubližují něco udělám. Koukej" řekne a ukáže za mě.

Uvidím tam nějaký muže v kuklách kteří na mě míří zbraněma. Začínám mít větší strach. Už nemám strach z toho neznámého, ale z těch lidí. Neznámý v oblečku stál zamnou a najednou vyběhl. Vyběhl k těm chlapům a na jednu ránu je porazil všechny.

Najednou jsem na sobě ucítila zase pohled. Byl Sebastiana. Přiběhne ke mě jak blesk, postaví se předemně, chytne mě za ramena a začne si mě prohlížet. Hádám kvůli tomu jestli se mi nic nestalo. "Nic mi není" řeknu. "Vážně ? Protože pokud by se ti něco stalo tak by mě Ciel asi zabil..." Řekne.

"Vážně mi nic není. A vůbec kde jsi byl tak dlouho ?" Zeptám se ho trochu naštvaně. "Ten kočičák prašivej mě přivázal k žebříku. Asi si myslel že jsem pervezák nebo co." Řekne na svou obhajobu. No nedivím se že ho svázal, trochu to vypadalo jako by mě pervezák sledoval.

"Počkej, uhni" řeknu a on uhne. "Kdo jsi !" Zakřičím i když asi vím kdo to je. Nojono moje logika. Tu pochopím asi jen já. "Jsem Černý Kocour" řekne. Jo je to on. On vyleze po žebříku co tak byl na střechu a odskáče po střechách. Jako v mém snu. Až na 2 věci. Nebyl tam Sebastian ve snu ale tady je a ve snu byl Ciel ale tady není.

"Já si to myslela" zašeptám. Asi jsem to neřekla moc potichu protože se na mě Sebastian tázavě kouká. "Co ? Ty ho znáš ?" Zeptá se mě. "No... Jo. Ale to je teď jedno. Chci jít do ty pekárny tak jestli chceš tak pojď semnou. Ale hádám že půjdeš protože mě máš hlídat" řeknu a uchechtnu se. "Pak mi to řekneš. Ale teď pojď do ty pekárny kam chceš jít a pak jdeme domů" odpoví mi.

"Tak jdeme" řeknu a rozejdu se. Projdu okolí kaluže krve těch chlapů a jdu dál.

Když uvidím pekárnu tak se tam chci rozběhnout ale radši to neudělám. Přeci jenom jsem rychlejší než Sebastian. Když otevřu dveře od pekárny tak se na mě prodavačka začne vystrašeně koukat. Začne hmatat pod stůl. Nevím proč ale začínám se bát. Sebastian mě vezme pod jeho rameno. Najednou uslyším moc neslyšitelné cvaknutí pod stolem. Zmáčkla nějaké tlačítko...

"Prosím 10 baget" řeknu ale prodavačka pořád jen stojí. Tohle není dobrý. Najednou se otevřou dveře a vejde nějaký chlap. (Media)

Wtf. Je celej v červeném oblečení. Chce se mi začít smát ale radši to neudělám. "Tak kde je ta škodná co máme odchytnout ?" Zeptá se červeňák, uchechtne se a rozhlíží. "T-t-tady" řekne zasekávaně a ukáže na... Ukáže na mě !

"To není škodná. Nevím jestli už je nebo pořád není, ale buď je nebo možná bude přítelkyně velitele Institutu. Té věřit můžete." Řekne červeňák. Jak věřit ?  A jak přítelkyně ?!

"D-dobře" řekne prodavačka a začne šustit taškou do které dá ty bagety. "Tady to máte. Prosím 50 Kč"(jo jedna bageta v tomto příběhu stojí 5 Kč 😂 [jedná velká]) řekne, podá mi bagety a já si vyndám z kapsy peníze a dám jí je. "Nashledanou" řeknu a všichni 3 odejdem z pekárny. "Jak si myslel jako že mě můžou věřit ?" Zeptám se toho červeňáka.

"No... Ciel založil Institut kvůli škodícím Neko jako si ty. Protože je nikdo nechtěl, všichni si totiž mysleli že to jsou příšery. Neměly domov a tak začali krást. Tak jsme je začali chytat. Teď žijí v Institutu. V klecích jsou od začátku pak dostanou lepší kóje a tam žijí. A jsou tam šťastní. Ty jsi byla v té kleci jen 2 dny a pak si dostala pokoj protože se s Cielem znáš." Dokončil svůj monolog červeňák na jeden nádech.

"Aha" řeknu jenom. Začali krást ? Všichni si mysleli že někdo jako já že je zrůda ? Oni si mysleli že já jsem zrůda ? Z mého přemýšlení mě vytrhla červeňka. "Jinak já jsem Grell Sudcliff. Chytač." Řekne a podá mi ruku. Já ji přijmu a tak si potřeseme rukama.

"Tak jdeme ne ?" Zeptá se Sebastian. Já jen přikývnu. "Ok" řekne Grell a všichni jdeme pomalu domů. Grell je celkem daleko a tak jsem na Sebastiana udělala "psst" a ukázala ať se skrčí protože je moc vysoký.

On se skrčil a já mu začala šeptat do ucha "Proč je celej v červený ? To je gay nebo co ?" Zeptám se ho. "Ne není. Akorát má rád červenou." Odpoví mi taky šepotem. Jako ne že by mi to vadilo ale bylo by hustý mít za kamaráda 'Gaye'.

Neko Klan ? Ne Jen Představivost. W/Ciel Phantomhive, Andrien Agreste Atd.Kde žijí příběhy. Začni objevovat