Κεφαλαιο 2

7.6K 386 53
                                    

Οταν ανοιγω την πορτα βλεπω εμα αντρικο ειδωλο ,τα ματια μου τον παρατηρει απο κατω μεχρι πανω ..Οσπου που συνανταω τα υπεροχα γαλαζια ματια του...κι το υπεροχο φωτηνο χαμογελο...Εγω του χαμογελαω κι μετα απο λιγπ βλεπω μια γυναικα μεγαλη σε ηλικια 45 χρονων..(μεγαλη για αυτον ) κι βαλιτσες...Τους κανω νοημα να περασουν..πλακα μου καμουν τωρα ε ;; ποιοι ειναι ;;; κι γτ βαλιτσες..
Καθομαστε το τραπεζι,εγω σερβηρο κι οταν τελειωνω λεει ο μπαμπας μου.
Μ: κοριτσι μου απο εδω η Μαρια η νεα σου μαμα κι ο γιος την ο Αποστολης
Ε: τι ;;;
Α: χαρηκα πως σε λενε
Μου λεει με ενα πλατι χαμογελο, εγω νευριαζω ..
Ε: συγνωμη τι ειπες πριν μπαμπα ;;;
Μ: απο εδω η καινουργια σου μαμα
Ε: ααα κι εισαι τοσο χαλαρος !!!! Κι γτ δεν μου το εοχε πει πιο νωρις ;;; Ετσι ξαφνηκα απο εδω η μαμα σου ..οχι η ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ μαμα σου!!!! Κι τι θελεις λοιπον να κανω ;;; να προσποιηθω την χαρουμενη κι μα το αποδεχτω.. Μπαμπα αυτο για να το χονεψω επρεπε να μου την ειχες συστησει τουλαχοστον 2 μηνες πριν...
Σηκωνομαι αποτομα απο το τραπεζι χωρις να πω τπτα αλλο κι ανεβαινω με πολυ γρηγορα ρυθμο σκαλια για να παω πανω στο δωματιο μου..

*Σεψεις Αποστολη *
Εχει δικιο αλλα...δεν χρειαζεται τετοια αντιδραση..την κοιτουσα πως μιλουσε κι φωναζε....κι δεν ακουγα τι ελεγε γτ χαζεβα την ομορφια της ....Οταν ανεβαινε τος σκαλες ..μου επεσε το σαγονι μεχρι το πατωμα ..
Δεν ειμαι κανανς λυγουρης μην με παρεξηγησετε ,απλα εχει πολυ ωραιο κωλο...το υποληπο σωμα δεν το παρατηρησα καλα γτ κολλησα σαν χαζος κι κοιτουσα τον κωλο τηε που πηγαινε πανω κατω οταν ανεβαινε γρηγορα της σκαλες..
Τοτε με σκουμταει η μανα μου γτ κατι καταλαβε..οχχ....

Μ: δεν ξερω τκ την επιασε συγνωμη για αυτο
Μαρια: δεν πειραζει μωρο μου ,δικιο ειχε το κοριτσο ,σιγα σιγα ,αστην να ηρεμησει
Α: να παω εγω απανω να την ηρεμησω .( ξερω τον τροπο )
Μαρια : αποστολη οχ-
Κι την διακοπτει ο πατερας της
Μ: ναι παιδι μου
Η μαμα μου τον αγριοκοιταζει κι μετα κοιταει εμενα με ακομα πιο δολοφονικο βλεμμα ,εγω της χαμογελαω αμηχανα κι μου λεει
Μαρια: καλα αλλα παρε κι τα πραγματα σου για να μην τακτοποιηθεις σιγα σιγα ..
Αυτο κι εκανα ,με χγηγορε κινησεις ανεβαινω τις σκαλες κι κανω πολυ ησυχια για να μην με ακουσει ,κι για να ακουσω σε ποια απο τις δυο πορτες ειναι αυτη ...Οχι για κατι αλλο προς θεου,δεν κρυφακουω εγω ...
Τοτε ακουω μια γυναικια φωνη απο την αριστερη πορτσα ..λογικα η αλλη (μακαρι) η αλλη πορτα να ειναι η δικια μου ,δλδ η δεξια ..Οχι οτι θα με πειραζε αμα δεν ηταν η ακτυβως απεναντη πορτα το δωματιο μου ,απλα θελω να την προστατεψω για αυτο κι θελω αυτο το δωματιο ..τπτα το πονυρο η κακο
Μαλα προδηδεσαι στα κοροτσια ρε ηλιθιε ,μην λες πολα τετοια..
Γιατι ρε μαλακα ;;
Γιατι σου αρεσει κι ρποδιδεσαι..
Τι λεε ρε πουστη που θα μου αρεσει αυτη...
Μαλαξα ξερω το γουστο σου
Κι απο που παρακαλω.
Σου μιλαει η φωνιυλα μεσα σου ρε παλιο αρχιδη...πωωω απορρω τι σου βρισκαν οι αλλες αμα δεν ειμουν εγω ενας ανεγκεφαλος φλωρος θα εισουν ,σκεφτομαι να σε αφησω στο ελεος την βλακιας σου ..

Χτυπαω το κεφαλι μου κι περνω μια βαθια ανασα κι χτυπαω την πορτα....





--------------καττττττ------------------------

Ο Αποστολης
💖💖💖💗💖💗

Γαλιαζια ειναι τα ματια του ,απλα ειναι ασπρομαυρη ..

      ~ Ο μεγαλος μου "αδερφος" ~Where stories live. Discover now