Κεφαλαιο 16

4.4K 299 4
                                    

Αφου ειχα ετοιμασει την βαλιτσα μου κι τους αποχερετησα ολους εκτος αλο τον Αποστολη με τον οποιο μαλλωσαμε...αφου ειναι βλακας ..εγω πηγα στο δωματιο του για να τον αποχερετησω κι αυτος με ειπε " μην τολμισεις να με ακουμοησεις ......" και με κοιταξε με ενα αγριεμενο βλεμμα που για να πω την αληθεια τρομαξα " τι επαθες ;; " του ειπα ..." τπτα καλα να περασεις " σηκωνεται ερχετε προς το μερος μου με σπροχνει εξω απο το δωματιο κι μου κλινει την πορτα στην μουρη....ααααααα θα τον τακτοποιησω μετα την 6ημερη......Κατεβηκα κατω μς πηγε ο μπαμπας στο σχολειο κι απο εκει φυγαμε...θα πηγαιναμε με το λεωφορειο σε ολες τις χωρες της αδριατικης μεχρι κι την Ιταλια ...Δεν μπορω να πω περασα πολυ ωραια στο λεωφορειο ,ακουγαμε μουσικη ,χορεψαμε και εγιναν πολλες φασις γενικος ...και μου την επεσε ενας γιαννης ...κοιταξτε ειναι ωραιος αλλα....ειμαι αλλου... Που;;;; δεν ξερω.  Απλα αυτο νιωθω 😉....Στο τελευταιο ξενοδοχειο ( την τελευταια μερα ) που μετα θα φευγαμε ..ηταν φανταστηκο ονειρικο το καλυτερο ξενοχοδειο σε αποψη στιληστηκη και φαγητου ...Σαν τα παραμιθεια...με λεξεις ειναι δυσκολο να το περιγραψω... Οταν ειχαμε παει για φαγητο εγω ειχα αρχησει να ζαλιζομαι ειπα την Μαρια να με βοηθησει να οαω στο δωματιο...εκει την βοηθησε ενα αγορι κι με οηρε σε στυλ νηφης κι με πηγε στο δωματιο μου...εγω δεν τα θυμομουν αυτα τα κοριτσια μου το ειπαν οταν ξυπνησα..Τεσπα αφου ξυπνησα και  τακτοποιηθηκαμε η Μαρια πηγε για μπανιο και η θαλεια ξαπλωσε και κοιμηθηκε ( αυτες που ειμουν στο δωματιο )  Περασαν οι ωρες ,η θαλεια ειχε κοιμηθει και η Μαρια επισης εγω δεν μπορουσα να κοιμηθω...ξαφνηκα χτυπαει η πορτα....ειδα την ωρα κι ηταν 4 .  μα καλα ποιος ειναι ;;; ανοιγω   την πορτα κι βλεπω 4 αγορια ,ολα γυμνασμενα ο ενας ξανθος με πρασινα ματια ,που ειχε βαλει ενα τσιγαρο πισω απο το αυτι του ,κι οι αλλοι τρις ηταν μελαχρινοι ,οι δυο  μελαχρινα ματια κι ο αλλος με γαλαζια ...κανενας τους δεν φορουσε μπλουζα μονο μια βερμουδα την οποια την ειχαν καπως χαμηλα για να φαινεται λιγο το μποξερακι τους..εξω κοκαλοσα κι αυτοι το ιδιο...Αρχησε να χτυπαει ο συναργεμος απο την πορτα μας ... ..Α ξεχασα να σας πω οτι μετα της 12 οταν ανοιγουμε για 15'δευτερολεπτα αρχιζει να σφιραει κι ειδοποιει την ρεσεψιον η οποια ειδοποιει τους καθηγητες ..😖😖εγω εκλεισα την πορτα απο το δωματιο μου ..Αυτοι συνεχεισαν να με κοιτανε σαν χανοι...εγω παραξενεφτηκα μεχρι που ειδα οτι ειμουν με το σουτιες κι ενα σκαφτο σορτσακι ..Εγω κοκκινησα κι προσπαθησα να κρυψωω το στιθος μου...Γιρησα πισω να παρω την μπλουζα μου κι βλεπω οτι εχω κλειδωθει απο εξω κι οι αλλες κοιμουντε σαν βοδια .ΚΙ ειμαι  με το σουτιεν...
Οταν γυιρισω να ανοιξω την πορτα λεει ο ενας .
..: κλειδοθηκες απο εξω ε ;
Ε: ε λιγο..
...: οι αλλες τι κανουν (λεει ο ενας αλλος )
Ε: κοιμουνται κι δεν ακουνε ...αααα τι θα κανω ,ειμαι η μονη ξυπνια απο τους φιλους μου ..τι θα κανω ;;
....:εχω μια καλη ιδεα ( κι με κοιταει ο ξανθος απο πανω μεχρι κατω κι μου χαμογελαει με ενα πονιρο βλεμα ..
Εγω στραβοκαταπινω κι λεω με τρεμουλιαστη φωνη ..
Ε: τι ;;
...: να ερθεις σε εμας ..(ειπε ο ιδιος )
Κοντοσταθηκα κι ειπα
Ε: εμ...οκ ,αφου δεν εχω που να κοιμηθω ...
Οταν το ειπα ερηξε ενα χαμογελο ,πολυυυ ωραιοόοοο χαμογελο ..με επιασε απο την μεση κι προχωρουσαμε ολοι μαζι προς το ασανσερ για να παμε στο δωματιο τους
...: λοιπον εμενα με λενε Βασιλη ..
Ειπε ο καστανοξανθος ηταν τελεικα αφου τον παρατηρισα πιο πολυ
Ε: εμενα Αλεξανδρα χαρηκα .
Κι του εδωαα το χερι μου .
Β: απο εδω ο Νικος ,ο πανος κι ο Χαρης ..δεν με θυμασαι ε ;;
Ε: εμ οχι ,ποιος εισαι ;;
Β: ειμαι αυτος που σε ανεβασε στο δωματιο σου..
Ε:αααα οταν λυποθημησα ;
Β: ναι
Ε: ναι κατι με ειπε η φιλη μου ,ευχαριστω πολυ ..
Β: τι ταξη πας ;;
Ε: εμ..17 ,εσυ ;;
Β: οοο σε περιμενα για πιο μικρη ..εγω ειμαι 18
Ε: γτ ;;;
Β:.....
Ε: σορρυ αμα σου ειμουν βαρος μεχρι να με ανεβασεις
Β: Χαχαχαχα εσυ ;;; πολυ ελευρια εισαι ..ποσα κιλα εισαι ;;
Ε: αυτα δεν τα ρωταμε..τα μαντεβουμε 😂😂
Β: εμ...48 ??
Ε: οχι
Β: πιο κατω;;;
Ε: 53 .
Του ειπα κι κοκκινησα ..
Β: ουτε καν ,απο ποτε εχεις να ζυγηστεις;;
Ε: εμ..δεν θυμαμαι😂😂😂
Β: χαχαχαχα καλα ..
Ειπε κι μου χαμογελασε ...ενιωθα καπως αβολα ,οχι για το σορτσακι αλλα γι το σουτιεν ..Τεσπα ,γνωρισα ωραια παιδια..Φτασαμε στο δωματιο τους..ανοιγει την πορτα κι με κανει νοημα να περασω πρωτη..Οταν μπηκα κι κατευθυνθηκα προς τα κρεβατια τους ενας πεταχτυκη κι αρχησε να τζιριζει για να με τρομαξει..
Εγω αρχησα να τζιριζω κι να κατευθηνομαι προς τα εξω κι...

Εγω αρχησα να τζιριζω κι να κατευθηνομαι προς τα εξω κι

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Ο Βασιλης

      ~ Ο μεγαλος μου "αδερφος" ~Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang