απογοητευμενη και μισοκλαμενη φορεσα την μπλουζα που φορουσα το πρωι που ξυπνησα και πηγα στο δωματιο του αποστολη για να κοιμηθω .
5 η ωρα ακουσα την πορτα του σπιτιου να ανοιγει και να κλεινει με δυναμη .........στην αρχη κοκαλωσα στην θεση μου γτ νομιζα πως ηταν καποιος κλεφτεις αλλα τελικα ηταν ο αποστολης ο οποιος τραγουδουσε
Απ ΄γιατιιιιιιιιιιιιιιι το τραγουδιιιιιι αυτοοοοο παααααανταααα να λ..λε..λεειιιιιιιιιιιιιι δεν μπορωωωωωω΄΄
πεταγομαι απο το κρεβατι του ανοιγω την πορτα και στεκομαι στο τελος των σκαλιων και αντοικριζω τον αποστολη να κατεθιηνεταο στην κουζινα ....
Αμεσως κατεβαινω τα σκαλια και κατευθηνομαι και εγω στην κουζηνα και τον ειδα να ψαχνει κατι στα ντουλαπια ..
αλ΄τι ψαχνεις παιδι μου ;;'
δεν με ακουσε και συννεχισε να ψαχνει και να κλεινει αυτη την φορα με δυναμη τα ντουλαπια ...
αλ΄ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΙ ΨΑΧΝΕΙΣ ;;΄
φωναζω αυτη την φορα ....γυνραει αργα το κεφαλι του και με κοιταζει ....τα μεθυσμενα ματια του συναντουν τα ανησυχα δικα μου .....
και μετα απο κατι δευτερολεπτα ξεκαρδιζεται απο τα γελια.........
γυριζει αλλου το βλεμμα του και συννεχιζει να ψαχνει στα ντουλαπια ...μετα ανοιγει το ψυγειο και περνει μια μπυρα για να πιει.....την ανοιγει και την πινει μονορουφη
τον πλησιαζω ανησυχη και ακουμπαω απαλα το χερι μου στον θορακα του ....
οταν τελειωσε την μπυρα του την πεταξε στον νεροχυτη και με κοιταξε στα ματια ,μου χαμογελασε και εβαλε απαλα τα χερια του γυρω απο την μεση μου..
ΑΠ΄τωρα εστανιαρα ΄
αλ΄για να στανιαρει πρεπει να φας ενα σνηκερ ΄
του απανταω νευριασμενη
μου ξαναχαμογελαει και μου λεει
απ΄οχι για να στανιαρω πρεπει...΄
πλησιαζει το προσωπο του
απ΄πρεπει να φαω ...΄
αναπνεει αργα και σταθερα,πλησιαζει και αλλο στο προσωπο μου και κοιταζει τα χειλη μου .. μυριζει υπερβολικα η ανασα του ,βασικα ζεχνει απο χιλιομετρα μακρια ...θεε μου ποσο εχει πιει αυτος ο ανθρωπος .......Απο τις σκεψεις μου με διεκοψε το φιλι του...ειναι παθιασμενο και αγριο μου δαγκωνει συννεχεια τα χειλη βαζει το ενα χερι του στο μαγουλο μου και με σφιγγει πανω του.Η γλωσσα του ειναι επιθετικη τα χερια του αγκιζουν βιαια το σωμα μου ...
YOU ARE READING
~ Ο μεγαλος μου "αδερφος" ~
RomanceΜε λενε Αλεξανδρα κι ειμαι 16 χρονων ,εχω μια κολλητη την Νινα ειναι κι αυτη 16 χρονων .. Δεν εχω αδερφια ..αλλα επειδη δεν εχω δεν σημενει οτι οι γονεις μου με κακομαθενουν ..Τον μπαμπα μου τον λενε Γιωργο ,εχει χωρισει με την μαμα μου εδω κι 2 χρο...