10

958 89 27
                                    


Otabek telefonunu kapatıp otel odasını gelişigüzel topladıktan sonra telefonunu yanına alıp odayı kilitledi ve loş koridora çıktı.Geçerken aynadaki görüntüsüne hafifçe tebessüm edip otelin giriş kısmına gelmişti.Yurio yu ararken binanın arasındaki taştan duvara yaslanmış halde telefonuna baktığını görmüştü.Üstünde kaplanlı montu vardı.Onu çok sevdiğini biliyordu."tatlı küçük aslancık" diye hayal ederken yurio yu kafasındaki görüntüyü uzaklaştırıp eski duygusuz haline dönmüştü.
Yurio otabek i farketmiş ve başıyla gelmesini işaret etmişti.

Y-"Selam,gelsene"

O-"Selam"

Y-"Daha önce italyaya gelmiş miydin Otabek"

Otabek başını hayır anlamında salladıktan sonra kafasın duvara yaslamış gözlerini kapatıp bulutları hareket ettiren rüzgarın sesini dinlerken Yurio da iç çekip yanında sinirini kusmaya başlamıştı.

Y-"Delirmek üzereyim, sinir oluyorum,nefret ediyorum...Benimle ilgili bu kadar şeyi nerden bilebiliyor anlamıyorum,kimsin gizemli numara...Ha Otabek bana sürekli mesaj atan moronun biri var sapık olmadığını söylesede saplantılı kaçığın teki olduğunu düşünüyorum.Akıl hastanesinden kaçmış olma ihtimali yüzde yüz,ne yapmam gerek bilmiyorum"

O-"Beni akıl almak için mi çağırdın"

Y-"Bir bakıma "

Otabek hafiften çiselemeye başlayan yağmura karşın elini gökyüzününe götürüp birkaç damlanın eliyle buluşmasına izin verdikten sonra Yurio ya baktı.

O-"Seni gerçekten seviyodur belki"

Yurio yüzünü buruşturduktan sonra

Y-"Bu iğrenç bir erkeğin bi erkeğe aşık olması... benim konuştuğum bir kiz var hem"

Otabek şaşkınlıkla yüzündeki oluşan ifadeyi saklasada uzaktan bile belli olurdu gözlerinin içindeki acı dolu ifade
Başını salladıktan sonra

O-"Tebrik ederim ozaman bu saplantılı kişiye bunu anlatman gerekecek"

Yurio omuz silktikten sonra sinsice gülümseyip

Y-"Bir süre söylemeyip daha çok onla dalga geçmek istiyorum sonrada tekmeyi basarım"

Otabek sinirle ellerini tuttuğu demirlerle sıkarken

O-"Bu onu üzer ama yani seni seviyorsa "

Y-"Umrunda değil sevmeseydi madem sevdi acısını çekmek zorunda "

O-"Sevmek senin için yanlış mı ?"

Y-"Kimin tarafını tutuyorsun acaba biraz daha üstüme gelirsen kavga edeceğiz otabek"

O-"Neyse boşver hadi yağmur durmuşken gidelim"

Yurio başını olumsuz anlamda sallamıştı.

Y-"Biraz işim var sen git"

Telefonuna bakıyordu.
Yurio  gülüyordu.
Sonunda karşısında cevap bekleyen birisi olduğu aklına gelince başını kaldırıp baktığında kimseyi görmemişti.

Y-"Otabek...Hey Otabek" birkaç defa seslenip cevap alamadığı zaman yurio da omuz silkip otele geri dönmüştü.

Kalp Ağrısı (Otayuri Texting)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin