20

833 90 85
                                    

(05.03)

O.Altn-Rüyalarımı süsyleyen sen,hala aklımdan çıkmıyorsun,heran içime daha çok nüfuz ediyorsun,elimde değil,senden vazgeçmeye çalışıyorum ama denedikçe daha fazla tutuluyorum.

(06.10)

Yurio-saatin kaç olduğundan haberin var mı ? Turnuva bugün olacak doğru düzgün uyku almama bile izin yok

O.Altn-Ah yurio senin sabah erken kalkıp çoktan antrenmana başlamış olduğunu bilecek kadar tanıyorum seni

Yurio-Merak ettiğinden değil ama beni nasıl oluyorsa bu kadar iyi tanıyabiliyorsun

O.Altn-Tek sözcük uç harfle bunu söylerdim sana ama peri  beni anlayamazsın,yine aynı şey olacak biliyorum

Yurio-Bak erkek olmanı geçtim ya da nasıl biri olduğunu
Ben kalbimi aşka kapadım.
Benim için bitti

O.Altn-Neden Vazgeçtin perim daha tanışamadan...

Yurio-Tanışmamız hiçbirşeyi değiştirmeyecek,karşıma çıksanda çıkmasanda sana aşık olmayacağım senin hayal ettiğin şey hiç bir zaman olmayacak

Yurio çevrimdışı

O.Altn-O kadar emin olma peri , çok az kaldı karşına çıkacağım.

O.Altın çevrimdışı

**

Turnuvalar başlamıştı.Yurio sırasını beklerken rakiplerini takip ediyordu.Neler yaptıklarını kaç puan aldıklarını ve kendi durumunu analiz ediyordu.Aklındaki tek düşünce bu sene de kazanmaktı.Bilinmeyen numarayı düşünmemeye çalıştı.Büyükbabasına el sallayıp buz piste geçti.Her zamanki hırslı dönüşleri ve asil hareketleriyle buzun üstünde dans ediyordu.Peri nin dışarıyla olan algıları tamamen kapanmıştı.Şuanda kendisini izleyen kişiler arasında gerçekte tanıdığı ama bi okadarda kim olduğundan bihaber  konuştuğu kişi gözünün önüne gelmişti.Belirsiz siluet, Kaba çehre, siyah gölge, Karanlığına rağmen ışıktan daha parlak...Yurio bunun beyninde yankılanan hoş bi müzik ya da ilkbaharda açan çiçekler gibi olduğunu düşündü.İçinde bulunduğu alan bu pist ve daha birçok şey şuanda kendisine ihanet ediyordu.Yurio nun kalbine uyuyordu.Bir zamanlar içinde kalp kırıklarından başka hiçbir şey bulundurmayan kalbi tanımadığı yabancıyı kabullenmeye başlamıştı.
Beyni ihanet olrak algılasa da kalbi bir kabullenişe yönelmişti.

Yurio yüzünü sinirle germiş, gözlerini gerçekleri kabullenmemek için kısmıştı.Daha da hızlanırken Ayaklarının birbirine dolanmasını engelleyememişti.Yere çarpmasıyla birlikte kafasına aldığı darbeyle ince ince buzu kanlar kaplanmıştı.

Çevreden yükselen sesleri duymakta zorlanan Yurio yaşadığı kırıklığın tamir edilemez güven duygusunun hala olmayışını anlıyordu.Turnuvayı da kendine oluşturduğu duvarları da kaybedecekti.

Çevresindekiler harekete geçmişti.Otabek Yurio nun düştüğünü gördüğü anda koşarak yanına gelmişti.Elini tutup dikkatlice kaldırırken Yurio nun da görüşü netleşmeye başlamıştı.

O-Bana tutun iyi olacaksın

Y-O..Ta..bek,kaybettim değil mi, düştüm.

O-Daha hiçbir şey bitmedi Yurio duyuyor musun, bu kadar kolay pes edemezsin, benim tanımış olduğum Yurio pes etmez kaçmaya çalışmaz, sorunun üstüne gider, sorundan korkmaz sorunları korkutur.

Y-...

O-Hala zamanın var hareketini tamamlayabilirsin

Y-Bu halde mi ?

O-Hadi ben senin yanındayım birlikte yapacağız

Otabek buna izin verilip verilmeyeceğini bilmiyordu.Ama şu zaman diliminde Yurio ya yanında olduğunu hissettirmek istiyordu.
Yurio nun elini tuttuktan sonra buz pistinde kaymaya başladı.Yurioda onu takip etmeye başlamıştı.Yavaş yavaş pisten kayarken Otabek un elini bırakmıyordu.İçindeki sıcaklık ve bulunduğu durumda elini tuttuğu adama güvenmeye karar vermişti. Sıradaki hareketini yapmasıyla düşmesini engelleyen onu tuttan ellere minnettardı.Şimdi o eller kafasındaki yarayı okşamış ve süzülen kan damlasını yok etmişti.Bunla birlikte müzikte son bulmuş ve izleyicilerin şaşırmış ifadeleriyle birlikte Yurio nun puanı belli olmuştu.Yurio içindeki durumdan dolayı almış olduğu puandan dolayı sevinmişti.Bunu belli ederek Otabek dönüp

Y-Tesekkurler  diyebilmişti.

Ardından ikisinde pistten inip dinlenme odasına geçmişti.Birçok kişinin başlarına toplanıp ne oldugunu sormasını istemiyorlardı.



Kalp Ağrısı (Otayuri Texting)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin