12

868 80 12
                                    

Otabek in ablası,kardeşinin daha da kötü olduğunu farketmişti.
Ona anlatmadığı birşeyler olduğu belliydi "paylaşsan ölür  müsün sanki"diye söylenerek yürümeye devam ediyordu.
Ikiside uygun olduğunu düşündükleri ferah bir cafeye girip oturmuşlardı.

-"Ee otabek bana anlatmak istediğin bişey yok mu ?"

O-"Yok"

-"Hala saklıyor bana bak hemen anlatacaksın"

O-"Hayır"

-"Bak kardeşim doğru düzgün soruyorum neler dönüyor kafanın içindeki kanser eden düşünceleri hemen anlatıyorsun"

O-"Bişey olduğu yok"

-"...Iyi bende arkadaşına sorarım"

Otabek umursamazca omuz silktiği zaman Ablası telefonunu alıp Yurio nun numarasına mesaj atmıştı.

____________________________________

FlYoraAltin-Selam Yurio ^^

Yurio-Selam

FlYoraAltin-Tanıdın mı beni

Yurio-Tanıyamadım

FlYoraAltin-Ehehe normal tanışmadık resmi olarak ben Otabek in ablası ^^

Yurio-Benimde kendimi tanıtmam gerekli mi

FlYoraAltin-Gerek yok tabi seno tanımayan mı var arkadaşlarımın birçoğu senin hayranın ^^

Yurio-Hayranları sevmem

FlYoraAltin-Aklıma not ettim ben sana bişey sormak için mesaj attım

Yurio-Sor

FlYoraAltin-Otabekle son zamanlarda konuştunuz mu ?
Şu anda yanımda boş gözlerle hayat amacını kaybetmişcesine  çevresine bakıyor en son bu bakışlarını annemin cenazesinde görmüştüm (-_-)

Yurio-O kadar ciddi yani ne olduğu konusunda hiçbir fikrim yok en son görüştüğümüzde de mutlu görünmüyordu.

FlYoraAltin-Anladım teşekkürler ^^ bilirsin diye düşünmüştüm

Yurio-Istersen konuşayım Otabekle yarın seçmeler var kendini toplaması lazım rakiplerimin güçlü olması şart

FlYoraAltin-Sen bitanesin yurio ^^ozaman ben konum atayım dışarı çıkmıştık gelirsin bende alışverişe gideyim şimdi benle gelse kasiyer falan kaçar ruh gibi oldu çocuk hehehehhe

FlYoraAltin- *Konum*

Yurio-Tamamdır geliyorum.

Yurio üstündeki pijamaları çıkarıp siyah tişörtü ve pantolonunu giydikten sonra en sevdiği kaplan desenli montunu üstüne geçirip koşarak evden çıkmıştı.
Konuma doğru yaklaşırken "neden koşuyorum,yavaş gitmeliyim,acaba otabek e noldu,onu daha önce üzgün olduğunu görmemiştim," gibi sorular kafasında dönüyordu.

Kafeye girdip Otabek in tek başına oturduğu masaya gelip arkasından yaklaşıp elini onun omzuna koydu.Otabek arkasını döndüğünde Yurio yu  görmüştü.
Bunun bi şaka olduğunu sansada başlarda Yurio nun sandalyeyi çekip yanına oturmasını izledi.
Yüzünde sorgulayıcı yurio ifadesi vardı.

Y-"Anlat bakalım"

O-"Neyi anlatayım"

Y-"Işte derdin neyse onu ablan mesaj attı.Bende geldim"

Otabek ablasının oturduğu sandalyeye bakıp gözlerini kıstıktan sonra içinden" arkadaşım derken...Yurio yu kastediyordu demek tabi ya başka arkadaşım yok,abla sen bana iyilikten çok kötülük yaptığının farkında değilsin ben unutmaya çalışıyorum dibimde bitiyor.Meraklı yeşil gözlerini gözüme dikiyor.Donup kalıyorum kalbim atmayı bırakıyor"

Otabek elini belli etmeden kalbine götürdü.

O-"Demek ablam,benim bişeyim yok iyiyim yurio benim için endişelenmene gerek yok

Y-"Endişlenme de ne demek sen benim tek dostumsun"

Yurio sinirle otabeki  kolundan tutup cafeden çıkardı.Nereye götürdüğünden haberi yoktu.Sadece kafenin sesli ortamından onu kaçırıyordu.Otabek in öyle ortamları sevmediğini biliyordu.Yürüyüş yoluna çıktıkları zaman kolunu bırakıp ellerini ceplerine soktu.Ikiside yürümeye başladılar

Y-"Şimdi bana ne olduğunu anlat yoksa arkadaşım demem seni  parçalarım"

Otabek bu sözlerin üzerine aralarındaki boy farkını belli etmek istercesine yukarıdan Yurio ya bakıp sırıttı.

O-"Eminim ki parçalarsın şampiyon"

Y-"Dalga geçme boyumla"

O-"oh tamam.Ne olduğunu anlatmamı istiyor musun ?"

Y-"Evet"

Yurio çığlık atarak bağırınca çevrelerindeki birkaç kişinin bakışlarını üstlerine çekmişlerdi.
Ikiside sırıtarak Italya 'nin deniz kenarından görecekleri yere gidip oturdular.
Otabek tam konuyu açacakken telefonundan gelen bildirim sesiyle durdu.Telefonunu çıkarıp bakma istediğini bastıramayıp gelen mesajı açtı.

FlYoraAltin-Otele geldim ve bil bakalım ne buldum.Karalama kağıtlarına yazdığın şiirleri kim bu şanslı kız hemen açıklıyorsun hemen gel ;)

Kalp Ağrısı (Otayuri Texting)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin